Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Pitäsköhän se itekkin taas alotella tuota jaloa harrastusta. Pariin kuukauteen ei ole tullut nuuskattua kun tupakanperkele on ollut huulessa.

Joo tästä lähin en kyllä enää ikinä osta mitää tehdas nuuskaa! Cuthoffin aineilla tein itse juuri 3kiloa nuuskaa 5päivässä ja tuli aivan pirun hyvää kamaa. Makujakin voi itse kehitellä vaikka nakkelemalla pippuria sekaan jos ei muuta keksi :) hintaa tuolle 3kilolle tuli n.900kr eli jokainen voi laskea kuinka helvetisti tuli halvemmaksi. Siitä kun vielä kiristät ja käyt hakemassa kaupasta bonuksen puruja suolaa ja ruokasoodaa niin ei hinta päätä huimaa eikä tartte keneltäkään ostaa tai käydä hakemassa laivalta. Itse tosin haen haaparannasta mutta eipä tartte sinnekään enää autoilla

Ei ollut heitto.
Tykkinä nykyään perusnuuskatykki mallia Prismaster. Jokunen aika sitten kyläkauppias Keskistä syytettiin raiskauksesta ja istunnossa hänen hereilläoloaikaansa todisteltiin kännykän lokitiedostoilla eli milloin puhuttu. Omalla kohdalla nuuska huulessa ajaisi saman asian.
Vittu muuten mikä läppä :DD Prismasteri on niin lasten tykki että ei sillä saa 2purkkia kulumaan päivässä millään! Ite en oo tykkiä käyttäny kohta kahteen vuoteen ja nuuska on kirjaimellisesti koko ajan huulessa paitsi ei nukkuessa. Nuuskaa kuluu semmonen 5-6kiekkoa viikossa eli päivässä tulee laitettua ehkä semmonen 10 biittiä huuleen. Taitaa pullakuski aina nakata uuden tykillisen 5minuutin välein kun on niin lasten kengissä ;DD Itellä leivottu pysyy huulessa 1-2tuntia ja jos siitä laskee että päivässä on hereillä 16tuntia, niin aika monta prismasterillista saat työntää kerralla huuleen että saat n.10g kokoisen nonnan kerralla muhimaan. Eli jos miettii sen prismaterin kokoa ja nopeasti laskee niin sä tosiaan vaihdat uuden köntin noin 5minuutin välein. Opettele niin pääset "pikkusen" halvemmalla ;D

Viimeksi muokattu:
Vittu muuten mikä läppä :DD Prismasteri on niin lasten tykki että ei sillä saa 2purkkia kulumaan päivässä millään! Ite en oo tykkiä käyttäny kohta kahteen vuoteen ja nuuska on kirjaimellisesti koko ajan huulessa paitsi ei nukkuessa. Nuuskaa kuluu semmonen 5-6kiekkoa viikossa eli päivässä tulee laitettua ehkä semmonen 10 biittiä huuleen. Taitaa pullakuski aina nakata uuden tykillisen 5minuutin välein kun on niin lasten kengissä ;DD Itellä leivottu pysyy huulessa 1-2tuntia ja jos siitä laskee että päivässä on hereillä 16tuntia, niin aika monta prismasterillista saat työntää kerralla huuleen että saat n.10g kokoisen nonnan kerralla muhimaan. Eli jos miettii sen prismaterin kokoa ja nopeasti laskee niin sä tosiaan vaihdat uuden köntin noin 5minuutin välein. Opettele niin pääset "pikkusen" halvemmalla ;D

jep jep prismaster lyö 100 0 normitykit sillä saa sentään oikeen muotoisa ei mitään pötkylöitä. ja vaihda se mäntä toisinpäin niin saat isomman biitin.sormilla törkkään huuleen enkä hiero mitää pal
lukoita vain pikkupoka duunaa palloja.

jep jep prismaster lyö 100 0 normitykit sillä saa sentään oikeen muotoisa ei mitään pötkylöitä. ja vaihda se mäntä toisinpäin niin saat isomman biitin.sormilla törkkään huuleen enkä hiero mitää pal
lukoita vain pikkupoka duunaa palloja.

Varmaan jonkun hurrifirman mainostaja kun suomen kielen parantamisessa enemmän varaa kun mulla. Ja joo pikkupoKat varmaan pyörittelee pal
lukoita. Itse tosin lämäsen kasan paskaa huuleen ja muokkaan sielä huulessa siitä sopivan muotoisen.

Prismasterista sen verran että silloin kun itse tykkiä käytin niin enemmän mulle merkkas se kuinka paksu se biitti oli, eikä se kuinka pitkä. Tulikin joskus jopa 20ml tykillä lämittyä, mutta siinä nyt taisi olla vähän egoiluakin mukana. Prismasterilla kun tykität niin eihän se muuta ku ala vituttamaan kun huulessa on kaulimella liiskattu lätty joka ei edes painu huulta vasten, päinvastoin meinasi tyyliin tipahtaa ohi mennen kesken juttelua.

Varmaan jonkun hurrifirman mainostaja kun suomen kielen parantamisessa enemmän varaa kun mulla. Ja joo pikkupoKat varmaan pyörittelee pal
lukoita. Itse tosin lämäsen kasan paskaa huuleen ja muokkaan sielä huulessa siitä sopivan muotoisen.

Prismasterista sen verran että silloin kun itse tykkiä käytin niin enemmän mulle merkkas se kuinka paksu se biitti oli, eikä se kuinka pitkä. Tulikin joskus jopa 20ml tykillä lämittyä, mutta siinä nyt taisi olla vähän egoiluakin mukana. Prismasterilla kun tykität niin eihän se muuta ku ala vituttamaan kun huulessa on kaulimella liiskattu lätty joka ei edes painu huulta vasten, päinvastoin meinasi tyyliin tipahtaa ohi mennen kesken juttelua.

Aika samoil fiiliksil tullaan myös täällä.

On mulla tossa varastossa useampi eri tykki, mutta ainakin vuoden olen mennyt Prismastereilla. Syy? Moni laittaa vaakamallisesti nuuskan huuleen kun itse sen laitan pystyasennossa ja tällöin Prismaster on tämän hetken valintani. Muutamia millejä enemmän jos olisi varaa Prismasterissa, niin olisi täydellinen. Tuntia harvemmin pidän, tosin on se usein yli viisi minuuttia.
Tällä hetkellä olen ollut hereillä hieman yli mainitsemasi 16 tuntia ja kulutuslukema on puolitoista purkkia.

Lasten kengistä ja opettelusta sen verran, etten väitä olevani nuuskamestari, mutta lonkalta heitettynä 12.vuosi menossa.

Lasten kengistä ja opettelusta sen verran, etten väitä olevani nuuskamestari, mutta lonkalta heitettynä 12.vuosi menossa.

Älä ny jauha paskaa :DD Jamppa joka muka imeny nonnaa 12vuotta väittää että pussinuuskalla huuli turhuu helpommin kuin löysällä??? :D Siis mielestäsi nuuska jonka päällä on palanen teepussia potkii paremmin kuin ölysä nuuska jossa on suora kosketus itse nuuskaa/nikotiiniin? Onko se teepussi siinä päällä jotenkin syövyttävää tai huulta ärsyttävää? pussinuuskaa ei saa lähes kirveelläkään edes kusemaan, ja kaikkihan tietää että niissä mehuissa sitä nikotiinia vasta onkin.

Ja mielelläni kyllä kuulin että millasia könttejä heität sillä kaulimella huuleen, kuinka kauan niitä pidät sielä, ja onko nuuskakiekkosi yleistä mallia kooltaan 45g. Nopealla matikalla lasken että millasta tahtia sä sitä käytät. Ja joo jos alat tarinaasi muuttamaan siihen suuntaan että pussinuuskastahan sinä puhuit sanoessasi että 2purkkia menee niin sen kyllä uskon, sillä niitähän voi lyödä aamupalaksi vaikka 10pussia huuleen eikä vieläkään ole saanut päivää käyntiin (tosin sä et varmaan voi koska se teepussi siinä päällä on niin syövyttävää että se sulattaa normaalien ihmisten ikenet sekunnin murto-osassa. No joo taas jauhan, mutta ei kukaan 12vuotta biittiä käyttänyt heitä tommosta legendaa :D Rekisteröidy uudella nickillä samantien ja alota alusta nii ei tuu heti ekoista posteista sulle paskaa mainetta niinku mulle kävi ;)

Muutamia millejä enemmän jos olisi varaa Prismasterissa, niin olisi täydellinen. Tuntia harvemmin pidän, tosin on se usein yli viisi minuuttia.

Miksi muuten pidät noin vähän aikaa kölliä huulessa? Jos tavaraa on kuitenkin täysi Prismasterillinen, niin luulisi että siinä ytyä riittää pitempään.

Mä pidän max 30min. Ostin laivalta Catchin lakritsia omnom :kuola:

Mä pidän max 30min. Ostin laivalta Catchin lakritsia omnom :kuola:

Kuinka yleistä tuo on siellä Vaasassa(?), että myös mimmit käyttävät? Oletko esim. ainoa kaveripiirissäsi, jos saan udella?:)

Kuinka yleistä tuo on siellä Vaasassa(?), että myös mimmit käyttävät? Oletko esim. ainoa kaveripiirissäsi, jos saan udella?:)
Ömm, no ei kai se yleistä ole. Mulla on yks tyttökaveri, joka käyttää :)

Miksi muuten pidät noin vähän aikaa kölliä huulessa? Jos tavaraa on kuitenkin täysi Prismasterillinen, niin luulisi että siinä ytyä riittää pitempään.

Riippuen tietysti tilanteesta kuten puhunko, juonko tai mitä tahansa, niin kyllä arviolta 25-40min on keskiarvoaika varmaankin, jonka se nuuska pysyy sekä esteettisesti että nautinnollisesti potkua antamassa siellä huulessa. Erittäin harvoin tuntia, mutta erittäin harvoin myöskään alle 20min.

Kommentillani "Tuntia harvemmin pidän, tosin on se usein yli viisi minuuttia." viittasin edellisen kommentoijan kommenttiin koskien aikaa, jonka nuuska on yleensä huulessani.

Älä ny jauha paskaa :DD Jamppa joka muka imeny nonnaa 12vuotta väittää että pussinuuskalla huuli turhuu helpommin kuin löysällä??? :D Siis mielestäsi nuuska jonka päällä on palanen teepussia potkii paremmin kuin ölysä nuuska jossa on suora kosketus itse nuuskaa/nikotiiniin? Onko se teepussi siinä päällä jotenkin syövyttävää tai huulta ärsyttävää? pussinuuskaa ei saa lähes kirveelläkään edes kusemaan, ja kaikkihan tietää että niissä mehuissa sitä nikotiinia vasta onkin.

Ja mielelläni kyllä kuulin että millasia könttejä heität sillä kaulimella huuleen, kuinka kauan niitä pidät sielä, ja onko nuuskakiekkosi yleistä mallia kooltaan 45g. Nopealla matikalla lasken että millasta tahtia sä sitä käytät. Ja joo jos alat tarinaasi muuttamaan siihen suuntaan että pussinuuskastahan sinä puhuit sanoessasi että 2purkkia menee niin sen kyllä uskon, sillä niitähän voi lyödä aamupalaksi vaikka 10pussia huuleen eikä vieläkään ole saanut päivää käyntiin (tosin sä et varmaan voi koska se teepussi siinä päällä on niin syövyttävää että se sulattaa normaalien ihmisten ikenet sekunnin murto-osassa. No joo taas jauhan, mutta ei kukaan 12vuotta biittiä käyttänyt heitä tommosta legendaa :D Rekisteröidy uudella nickillä samantien ja alota alusta nii ei tuu heti ekoista posteista sulle paskaa mainetta niinku mulle kävi ;)

Kommentillani koskien huulen turtumista, niin ainakin omalla kohdallani olen silloin harvoin kun pidän pussinuuskapäivän, niin huomaan huulen olevan enemmän turtunut kuin purunuuskaa käyttämällä. En ymmärtääkseni ole missään vaiheessa väittänyt, etteikö huuli olisi eri kunnossa herätessä vrt. ennen nukkumaan menoa purunuuskaa käyttämällä, mutta tosiaan omalla kohdallani pussinuuska kuluttaa huulta enemmän. Tai en tiedä, että onko "kuluttaa" oikea sana, mutta johtuu se pussin liikkumisesta huulessa, tottumuksesta purunuuskaan tai jostain muusta tekijästä, niin pussinuuskaa enemmän käyttäessäni tosiaan huuli on illan päätteeksi enempi turtunut. Siksi en käytä pussinuuskaa kuin paikoissa, joissa purunuuskan valuminen tai käyttäminen olisi esteettisesti kyseenalaista kuten ruokaravintoloissa.

Tällä hetkellä eniten kuluu Göteborgin Rapea, Generalia ja Grovia. Purkit ovat ihan normaaleita 45 gramman kokoisia - löytyy pakastimesta Montecriston pienempääkin purkkia, mutta harvemmin tuota käytän. Ja löytyy sitä pussinuuskaakin, mutta sen osalta kulutukseni on varsin vähäistä, koska se ei, kuten mainitsitkin, hirveän hyvin toimi.
Prismasterillinen kerralla ja kuten aiemmin mainitsin, niin noin kaksi purkkia päivässä. Muutamana viime päivänä kulutus ollut noin suunnilleen puolitoista purkkia päivä, mutta kyllä se kaksi varmaan menee rikki kun työpäivät pitenee ja nukkuma-ajat lyhenee muutaman päivän kuluttua.
Jos viitsit laskea noin suunnilleen kulutukseni, niin olisi itseänikin kiinnostava tieto. Itseäni ei kiinnosta laskea, että kuinka monta kerta-annosta kuluu.

Sitten yleisesti kommentoinnista. Itselläni ei ole tapana kirjautua foorumeille tietoisesti muita häiritsemään ja sitten vähän ajan päästä vaihtaa käyttäjätunnusta eli kyseessä on ihan ensimmäinen ja ainoa käyttäjätunnus. On mulla vapaa-aikaa ajoittain ihan sopivasti, muttei niin paljoa kuitenkaan.
Ja kyllä pysyn edelleen siinä, että 12.vuosi menossa. Tietenkään kulutus ei ole ollut ihan samanlaista aina, vaan kyllä yli purkki per päivä kulutuksen olen päässyt vasta arviolta pari vuotta sitten. Ensimmäisinä vuosina purkki päivässä olisi vienyt varmasti tajun. Kyllä itsekin nuorempana ihmettelin erästä paikallista legendaa, jolla meni huhun mukaan kaksi purkkia päivässä ja aina oli huuli turvoksissa, mutta ilmeisesti olen nykyään itse samanlainen legenda joillekin paikallisille tenaville. Kuten ilmeisesti sinulle.

Kun tuota ovaalinmuotoisen purkin sisältöä käytti päivän, niin oli ikenet illalla veressä ja päässä heitti - vaikka toleranssit ovat muuten ihan kohdallaan.

Heh, sama juttu. Nahkaa sai repiä huulista isoina paloina :hyper: Se tuoksuikin ihan jollekin ammoniakille. Muistan kun ekan kerran kokeilin niin olin juuri ottanut Ettanin lösin pois huulesta ja silti kolisi kuin keilahallissa. Vähän aikaa tuota sai jopa laivalta ostettua.

kyllä täällä 03 alueella tiedän muuuutamia naisia jokka käyttää, ei siinä mun mielestä mitää ihmeellistä oo.. parempi se o ku et polttais

Niin, mäkin tiedän pk-seudulta pari. Ei se mitenkään taida olla keskittyny tänne rantaruåtsiin :)
Joo, polttaminen sukkaa.

hyvä netti kauppa Onlysnus.com

Hei löysin tässä ihan vähän aikaa sitten hyvän paikkan josta tulee nuuskat kotiin http://www.onlysnus.com ei jää tulliin!nuuskat tulee suomeen huomaamattomasti pakattuna. ja paketin kyljessä ei luke mitään nuskaan tai tuohon firmaan viitavaa,postiluukusta on nuo aina minulle tullut ,hinnat ei ole pahat ainakaan minusta?!en tilaa isoja eriä vain noin tornin verran 16 purkkia tilasin viimeksi hinta oli 67e joka ei minusta ole paha hinta tuoreesta nuuskasta olen noin vuoden ostanut tuolta nuuskat aion uskaltaa edelleenkin tilata :thumbs::)

Jaa vähän aikaa sitten ko.sivun löytäny ja vuoden verra sieltä kuiteki tilaillu :rolleyes:
Vaikuttaa hieman kyseisen firman mainostajalta, mutta mikäs siinä jos homma toimii :thumbs:

Jaa vähän aikaa sitten ko.sivun löytäny ja vuoden verra sieltä kuiteki tilaillu :rolleyes:
Vaikuttaa hieman kyseisen firman mainostajalta, mutta mikäs siinä jos homma toimii :thumbs:

vaikuttaa aika hyvältä paikalta mu mielest. Mites lisätäänkö toho kuinka paljo p-kuluja jos tilaa yhe tornin? näyttäs olevan skruffiaki listal :P

Back
Ylös Bottom