Dippi - Kehonpainon klassikko

Meta title: 🔥💪 DIPPIPUNNERRUS – OJENTAJIEN JA RINTALIHAKSEN BRUTAALI MASSANTEKIJÄ 💪🔥

Meta description: Kehonpainon klassikko, joka rakentaa voimaa, paksuutta ja pysäyttämätöntä painetta ylävartaloon.

Dippi on kyllä hieno liike.

Oon tässä nyt koko kesän tehny dippiä lisäpainoilla kerran viikossa ojentajatreenin yhteydessä ekana liikkeenä.

Eilen ajattelin taas vähän shokeerata ojentajia. Ensin vedin ojentajat suht piippuun mutkatanko-skull crushereilla ja tiputussarjoilla. Sitten tempaisin dipissä 2x12 ilman mitään lisäpainoja about parinkymmenen sekunnin palautuksella.

Nyt on ojentajissa mukava DOMS. Huomenna sitten selkätreeni. Harmittaa vaan, kun kipeillä ojentajilla ei viitti tehdä straight-arm pushdownia. No mut täytyy sitte tehdä ylätaljaa ja kulmasoutua senkin edestä :puntti:

Innostuin tässä kokeileen dippiä renkailla jotka roikkuu katosta. Mutta wtf, liikehän on aivan äly raskas, tai sitten minä olen heikko. Noo, täytyy jatkaa tavallista dippiä jotta renkaille menisi jonain päivänä enemmän kuin muutama hätäinen toisto.

Minkäslainen rengashärdelli sinulla kotona on? Vai teitkö jossain muualla? Tekis mieli itsekin kokeilla, mutta ei paikallisella salilla moisia välineitä ole. Mistäköhän niitä nyt sitten saisi hommattua?

shadow-: Harjoittelu.net sieltä itse tilasin, vaikken Jami ookkaan. :)
Ne Compact Power Ringsit saa säätää ihan mihin korkeuteen vaan, kestää noin 1,5 min niin on renkaat säädetty. Ne saa vaikka puun, palkin ja leuanvetotankoon kiinni. Oveenkin on mahdollisuus.

BTW... Nyt on teknisen tunnilla valmistumassa oma dippiteline, saa kotonakin reenata ja pestä kaverit :D Ikinä en oo dippejä tehny oikeen säännöllisesti mutta punttia on takana 9kk ja koulussa tein 25 toistoo. Ikä: 15 paino: 58kg pituus 162cm

Onko jollain samaa ongelmaa dipi kanssa, että käy solisluihin kipeää, kun koittaa tehä ? Eli kun laskee alas ja alkaa punnertaa itseänsä ylös sielä, nii itselläni tulee toiseen solisluuhun tosi ilkeä tunne. En ole liikettää varmaan puoleen vuoteen koittanut tehdäkkään tuon takia.

Onko jollain samaa ongelmaa dipi kanssa, että käy solisluihin kipeää, kun koittaa tehä ? Eli kun laskee alas ja alkaa punnertaa itseänsä ylös sielä, nii itselläni tulee toiseen solisluuhun tosi ilkeä tunne. En ole liikettää varmaan puoleen vuoteen koittanut tehdäkkään tuon takia.
Sama probleema allekirjoittaneella. Tulee kipua rintalastan ja solisluiden alueelle. Parhaiten ongelma on poistunut siten, että teen dipin viimeisenä liikkeenä, kun kaikki paikat on kunnolla lämpimänä. Tällöin kipua ei juurikaan tunnu.

Sama probleema allekirjoittaneella. Tulee kipua rintalastan ja solisluiden alueelle. Parhaiten ongelma on poistunut siten, että teen dipin viimeisenä liikkeenä, kun kaikki paikat on kunnolla lämpimänä. Tällöin kipua ei juurikaan tunnu.

Itellä sattuu aina solisluuhun ku päästän "olkapäät korviin" eli siis en jännitä tota olkapää osastoa tarpeeks paljo..

Sen takia en mee aivan failureen ja pidän kovana ja jännitykses olkapäät ettei ne nouse ylös ja paikat mee rikki

Itelläki käy solisluuhun varsinkin siinä vaihessaa kun sarjan jälkeen laittaa painon taas jaloille eli se...paine katoaa sieltä. Mutta kyllä tuo olkapäiden jännittäminen auttaa siihen kipuun että ne olkapäät ei nouse korviin.

itse teen täl hetkel 50kg lisäpainoil ja omapaino 110kg.. alkaa olee sen verta painoa et jos meen alle 90astetta niin tuntuu et rintalasta repee.. eli en kyl sen alle mene ikinä! kantsii kuunnella kroppaa tietenki joka liikkees.. kukin tyylillää..

Kiva huomata edes pientä kehitystä, eilen meni 5*5 12kg lisäpainoilla, renkaissa! Edelleen älyttömän kova liike, etenkin ojentajille.

Itse tykkään dippailla...painoa on joku 73kg ja lisäpainoja saa tunkea 35kg... 6x4 sarjaa tehny. Suosittelen jos tunnostaa ettei ojentajat saa kunnon voimatreeniä.

Vasta hiljalleen tutustunut tähän liikkeeseen ja justiin ja justiin se 2x5-6 menee, joten ei varmaan kannata vielä millään lisäpainoilla alkaa yrittämään?

Koska olisi oiva hetki tähän?

Vasta hiljalleen tutustunut tähän liikkeeseen ja justiin ja justiin se 2x5-6 menee, joten ei varmaan kannata vielä millään lisäpainoilla alkaa yrittämään?

Koska olisi oiva hetki tähän?

Varmaan sitten voi lisäpainoja miettiä kun omalla painolla menee 10 toistoa tai enemmän.

eipä taida olla... itellä pyörii nyt 4-6 toistossa..haetaan voimaa. Ei varmasti 8-12 huono valinta ole. Riippuu mitä hakee.

Back
Ylös Bottom