Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos pystyt lenkkeilemään niin ei se kunto ihan niin rapa ole. Moni joutuu aloittamaan reippaalla kävelyllä
Lenkkeily on hyvä tapa harrastaa aerobista ja erittäin hyvä tapa nostaa kuntoa eritoten intervalliharjoitteluna mistä täälläkin on monia keskusteluita (hakusanaksi intervalli tai HIIT tms.). En tuohon kuntoplussaan jaksanut perehtyä, mutta muutamia lenkkejä viikossa josta ainakin yksi juuri intervalliharjoittelua, koska se on yksinkertaisesti tehokkain tapa varsinkin dieetille.
Aerobisen rinnalla on hyvä tehdä lihaskuntoa kehittäviä harjoitteita varsinkin jos haluat näkyvämpää lihasmassaa, niin siihen ei pelkkä dieettaus riitä. Hanki paikalliselle salille jäsenyys ja pyydä sieltä ohjelma ja opastus niin pääset hyvään alkuun. Toivottavasti tämä vastaus edes vähäsen auttoi![]()
Mitenköhän mun penkki tekniikka kusee kun käsistä loppuu poweri ennen rintaa? Tänään kun tein penkkiä niin rinnassa ei tuntunu miltää mut kädet täris ja ihan uuvuksissa.
Mitenköhän mun penkki tekniikka kusee kun käsistä loppuu poweri ennen rintaa? Tänään kun tein penkkiä niin rinnassa ei tuntunu miltää mut kädet täris ja ihan uuvuksissa.
Jos teet hirveen kapeel otteel niin ottaa enemmän ojentajii ku rintaa. Kokeile leveämpää otetta.
Tosiaan levennä normaali nostoleveyttä mikäli on kapea ja sitten kaveriks toisella kerralla kun penkkailet niin siihen sitten kapeeta penkkiä/lankkupenkkiä/pinnoista tms. Saat ojentajiin enemmän ruutia.
Pistä etusormet merkkien kohalle, ite teen vielä leveemmälläOon tehny suunnilleen sellasella otteella, että pikkurillit on merkkien kohalla. Käytössä toi SS ja oon tehny ojentajille dippiä sekä ranskalaista lyhyillä sarjoilla.
Oon tehny suunnilleen sellasella otteella, että pikkurillit on merkkien kohalla. Käytössä toi SS ja oon tehny ojentajille dippiä sekä ranskalaista lyhyillä sarjoilla.
Kannattaisko leuanveto tehdä ennen vai jälkeen treeniä vai ei-salipäivänä ja onko leuanveto yleensäkin "hyvä" liike massanhankintaan?
Oon tehny nyt leukoja 3 sarjaa, 8 toistoa yleensä ei-salipäivänä.
Onhan lavat takana penkatessa ja sitte mielellään sellainen sopiva kaari yläselässä. Ja oteleveys vaikuttaa tottakai myös. Ite 176 senttisenä pidän keskisormet merkeissä.
Juu lavat veän yhteen ja pyrin saamaan hyvän kaaren. Tänään kyllä meni penkki kokonaan käsille... Pitää ens treenissä sitten sitä oteleveyttä suurentaa.
.Ei "normaali" puolella ollut nopeitten kysymysten kerhoa, niin pistän tänne.
Onko mahdollista saada massaa ilman, että sen mukana tulee läskiä?
Ostin tos UFS Whey:tä ja UFS kreatiinii niin voiko sitä kreatiinii syödä wheyn kans sekaisin vai pitääskö kreatiini ottaa esim aamul erikseen? Ja onko 5g kreatiinia n. teelusikallinen?
E: Niin ja voiko sen kreatiinin syödä joka päivä vai riittääkö treenipäivinä?
Hei viittiskö joku heittää sivun, mistä saa helposti käsiin kaikkien proteiinien, hiilareitten ja kaloreitten sun muitten arvot käsiin. Itellä oli vielä tallessa joku aika sitten, mutta nyt en enää sit muista mikä se oli. Sori, tää on aika huono selitys, mutta toivottavasti joku älyis.
Lue nuo sticky threadit.Eli olisin kiinnostunut aloittamaan punttisalin harrastamisen omaksi ilokseni, ja nyt pitäs vähän saada selvitystä asioihin. Elikkäs keväällä olen 15v eli tietääkseni tarpeeksi vanha kaupungin salille (siis alle 15v ei pääse yksin), niin kannattaako ruveta sitten käyttämään proteiinituotteita patukat jne., vai onko turhaa heti alussa ruveta käyttämään? Ja varmaan jonkinlaista opastusta saa salin ylläpitäjiltä liikkeisiin, kun melkeen ensi kertalaisia ollaan (paitsi koulun kanssa käydyt kerrat), ja mitä olen lukemastani ymmärtänyt niin joka toinen päivä palautumiseen? Ja vielä :D, kuinka kauan kannattaa olla salilla kerralaan, kenties n. tunti? Ja kirjotan lisää kun tulee mieleen.