Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

"jäänyt kiinni"? Itse jäin kaupan kassalla kiinni oluen ostamisesta. :david:

älä nyt ole tommonen. Hammaslääkäri saa ja pitääkin nuhdella kiinni jääneitä. Minä ainakin saan aina saarnaa kahvin ja cola-juomien juonnista. Hyvä että marisee, yritän sitten aina hieman vähentää, tosin vain hetkellisesti.

5,5 vuotta nuuskausta takana ja viime tarkastuksessa dentist kehui terveitä ikeniäni, että silleen. Nuuska on huulessa käytännössä aina, kun olen hereillä ja vain toisella puolella yhdessä ja samassa paikassa. Että ei se nyt ihan hirveästi taida limakalvoja syövyttää.

Ei tämä ilman oleminenkaan mitenkään elämänlaatuani nostanut ole.
Mietin näitä samoja asioita. Onko nyt iha tarpeellista kiduttaa itseään olla nuuskaamatta? Mitkä on hyödyt ja haitat? Ainaki pienistäkin asioista vittuuntuu helposti, ainakin vielä tässä vaiheessa. Rahaahan tuo kuluttaa säännöllisesti käytettynä opiskelijalle suuria määriä...

Mietin näitä samoja asioita. Onko nyt iha tarpeellista kiduttaa itseään olla nuuskaamatta? Mitkä on hyödyt ja haitat? Ainaki pienistäkin asioista vittuuntuu helposti, ainakin vielä tässä vaiheessa. Rahaahan tuo kuluttaa säännöllisesti käytettynä opiskelijalle suuria määriä...

Kai se pinna on vielä kireällä, jos olet juuri lopettanut? Itse olen ollut noin 4 kk. ilman nuuskaa. Nuuskasin noin 12-vuotta. Kyllä tämä näin on parempi, muutaman kerran viikossa käy nuuska mielessä. Mutta uskon, että tulevaisuudessa ei tee nuuskaa mieli ollenkaan.

Rahat lopussa, en saanut pussinuuskaa joten torni löysää. Mistä halvalla tykki? Apteekin ruiskulla? Pitääkö selitellä jotain etta antaa kissalle peräruiskeen... Miten tuota kannattaa modata? Ja minkä kokoista kannattaa pyytää?

Parin millin ruisku on varmaan riittävä jollet tavallisesti löysää käytä. Katkot ruiskun pään veitsellä tms. ja laitat männänvarteen teippiä niin että mäntä pysähtyy sopivaan kohtaan. Ja osta sellainen missä ei ole sitä mustaa kumitiivistettä.

Rahat lopussa, en saanut pussinuuskaa joten torni löysää. Mistä halvalla tykki? Apteekin ruiskulla? Pitääkö selitellä jotain etta antaa kissalle peräruiskeen... Miten tuota kannattaa modata? Ja minkä kokoista kannattaa pyytää?
Meinasin sanoo et jos et tiedä vittuakaan niin sun ei tarvi ees käyttää :D

Polttanut 5 vuotta aktiivisesti, vuosien mittaan aina kavereiden käydessä ruotsissa on tullut nuuskaa kyseltyä. Nyt kun viimeisimmän tornin sain, loppui tupakan poltto kokonaan kuin vahingossa :) aina vaan oon pussia pyytänyt. Perjantaihin asti ruokarahaa 30e niin ei voi icetoolia tms hakea.

No niillä tuntuu olevan aina vain parempia selityksiä, sille ettei tarvitse myydä. LOL
Joskus tuli kinaa siitä, kun ei suostunut myymään yhtä ruiskua vaan olisi pitänyt ostaa semmonen kolmen paketti, missä tulee neulat ja pyyhkeet mukana. Sitten kun sanoin, että voin ottaa semmosen niin ei myynyt sitäkään.
Viimeksi kun löysin apteekin mikä myi ilman kitinöitä niin otin heti 20kpl 5ml ruiskuja. Tuosta on nyt reilu vuosi aikaa ja vasta toinen pilli menossa. Ainakin pitäis riittää hetkeksi.

Edit. Nyt pari viikkoa olen itekki yrittäny lopetella tätä. 1-2 kertaa päivässä tulee laitettua nuuskat huuleen. Täysin ilman ei ole voinut olla kun muutenkin nakertaa (intissä olen). Vielä 1 purkki jäljellä ja sitten saa jäädä kokonaan, lisää en osta.

Se on jännä juttu noilla niiden ruiskujen kanssa. Jotkut myy jotkut ei. Kuopiossa toisessa paikassa ei kyselly muuta ku, että minkä kokosta. Toisessa paikassa taas illemmalla otti älyttömän hinnan (3e?). Helsingin rautatieasemalla ei myynyt lainkaan, kun sanoin, että laivalle lähtö ja tarvitsen nuuskatykin.

Tuutti röda lacketia ja kenraalia jälleen pakkasessa. Kelpaa taas :kuola:

Se on jännä juttu noilla niiden ruiskujen kanssa. Jotkut myy jotkut ei. Kuopiossa toisessa paikassa ei kyselly muuta ku, että minkä kokosta. Toisessa paikassa taas illemmalla otti älyttömän hinnan (3e?). Helsingin rautatieasemalla ei myynyt lainkaan, kun sanoin, että laivalle lähtö ja tarvitsen nuuskatykin.

Esim tos sörkäs ne ei myy niit ollenkaa koska siel o nii paljo nistei et koko apteekki ruuhkaantuis ym. Jos ne ei myy teille apteekis ettekä saa mistää muualt nii menkää johonki eläinlääkäriasemalle ja sanokaa et tarviitte ruiskun jolla voitte syöttää marsuunne/hamsterii tai jotai.. Niilt saa aina.

Esim tos sörkäs ne ei myy niit ollenkaa koska siel o nii paljo nistei et koko apteekki ruuhkaantuis ym. Jos ne ei myy teille apteekis ettekä saa mistää muualt nii menkää johonki eläinlääkäriasemalle ja sanokaa et tarviitte ruiskun jolla voitte syöttää marsuunne/hamsterii tai jotai.. Niilt saa aina.

Kaveri sai ympyrätalon apteekista 100 kpl 2ml tykkejä ku ei kuulemma saa myydä yksitellen.. Ite saanu monesti ku lapsille lääkkeitä hakenu, ni samalla pyytäny pari kpl leluiks. muuten ei o vielä tarvinnu pyydellä

Eipäs ole iteltä kertaakaan apteekissa kyselty tai vastaväitteitä esitelty.

KÄNKKY.. Paljos kerty hintaa: 20kpl 5ml ruiskuja? Itellä kyllä kaverin tekemä tykki, materiaalista en nyt varma mutta jtn metallia:D
Hyviä noi apteekki tykit ei vituta niin paljoo jos tuppaa johonki katoamaan. Toi metallinen tykki enemänkin "juhlatilaisuuksiin"

No mun kokemuksella niin 2ml ruisku, hinta 10 vai 15senttiä. Ja kyllä myyvät erikseen.. Menin vaan kerran pienes kohmelossa ostaa, niin myyjä kysy iha rauhallisesti, että tarviitko myös piikkejä mukaan. Meinasin hiema revetä, mutta ei se mitään :D

Onko porukka kokeillu Gotlandsnusin tuotteita? Haaparannasta tarttu pari purkkia mukaan tota keltaetikettistä löysää ja voin sanoa että meni suoraan meikäläisen top 5:een. Suosittelen! :thumbs:

Onko porukka kokeillu Gotlandsnusin tuotteita? Haaparannasta tarttu pari purkkia mukaan tota keltaetikettistä löysää ja voin sanoa että meni suoraan meikäläisen top 5:een. Suosittelen! :thumbs:

Kerropas mitä muita nuuskia siellä top5:ssäsi on?

Onko porukka kokeillu Gotlandsnusin tuotteita? Haaparannasta tarttu pari purkkia mukaan tota keltaetikettistä löysää ja voin sanoa että meni suoraan meikäläisen top 5:een. Suosittelen!

Itse erehdyin kerran ostamaan Gotland Anis löössiä. Enpä osta toista kertaa.....

Back
Ylös Bottom