Mitkä nuuskamerkit on laadullisesti parhaita, itsellä ei juuri mitään kokemusta vielä ole ainoastaa muutaman kerran olen kokeillut, ihan hyvin tuntuu toimivan tupakan korvikkeena nyt vaan pitäis hankkia jokinlainen varasto kotiin mutta ensin pitäis löytää ne laadullisesti parhaat joita ostaa.
Nuuskassa maku ja laatu on synonyymeja, eli ihmiset tykkää et mikä omaan suuhun maistuu parhaalta on myös laadukkainta. Jos ns makunuuskat (tyyliin wisky, laku, anis jne) jättää pois niin suurimmat erot tulee bergamontin (sama sitruskasvi jolla useat teet, esim. earl gray maustetaan) ja suolan määrästä.Ainakin snusworldwidestä voi tilata yksittäisiä purkkeja samaan hintaan kuin tukin. Tilaa yks Grov, Tre Ankare, Ettan, General, Onyx, LD, Lucky Strike ja Retro niin oot jo aika hyvin kartalla mikä natsaa omaan makuaistiin parhaiten.
Mä oon maistanu varmaan kolmeakymmentä nuuskaa ja ainoat joista en tykännyt yhtään (meni roskiin) oli semmonen kuin Nick and Johnny ja Philip Morris 1847. Mut joku toinen taas voi olla sitä mieltä et noi on tosi hyviä.
- itse tykkäsin voimakassuolaisista aidon tupakan makuisista nuuskista.

. Ajattelin kanssa, ettei se yhden tornin rajoitus voi pitää paikkaansa, tai ainakin toivoin ettei pitäisi