Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Mistä päin Suomea porukkaa käy tuolla haaparannan nuuskakairassa? Ite kyl ajattelin käydä venäjällä tos kesän lopulla ja sieltä tulis sit nuuskaa hommattuu, koska pk-seudulla asun ja tulee halvemmaksi matka. Eikö venäjällä ole halvempaa nuuska kuin haaparannassa, tälläistä "huhua" olen kuullut, tietenkin nuuskan hinta vaihtelee paikka kohtaisesti.

e: mä lähden viimestään lauantaina uudelleen rajan taa, katon taas hinnat jos muistan. Auttaa ainakin itäisemmän suomen nuuskamiehiä..;)

nuuska maksaa 25.30e/torni vaalimaan raja-aseman lähistön kaupoissa ja Viipurin Karuselissa, ja myös Nuijamaan raja-aseman takana olevissa kaupoissa.

Karuselissa tupakkakioskissa myydään myös nenänuuskaa, on Gletscher-Priseä, ja kahta makua Ozonaa, molemmat Saksalaisia, maksaa euroissa 1.20/purkki, kaikki sortit saman hintaisia. Kurssi oli tänään 45.50, Vaalimaan rajanylityspaikan luota Viipurin Veikkojen kaupan viereiseltä rahanvaihtopaikalta vaihdettuna.

Haha en tiennyt että venäjältä saa nenänuuskaa:D, no mutta sieltähän saa melkein mitä vaan. Kerran tuli puolassa käytyä ja tuli sitten ostettua nenänuuskaa, sillä saa tukkosimmankin nenän auki:D, pitäis saada apteekin hyllylle.

Mitä venäjältä ei saa, sitä ei tarvita;) Siellä todellakin saa aivan mitä tahansa, sähkötainnuttimista lähtien, (20e)

Nuuskavalikoimat on vähän heikohkot, eli sieltä saa ettania ja generalia, pussina ja löössinä, ne molemmat on sen 25.30/torni, ja sitten löytyy catchiä, mitään muita nuuskia en ole nähnyt.

Teinpäs itse nuuskaa pitkästä aikaa ja maustoin vähän metaxalla niin ai että kun tuli hyvää.

Oon tässä nyt hetken aikaa lueskellut tosta nuuskan tekemisestä, niin se jäänyt epäselväksi että pitääkö se niin sanottu "koko seos" jossa on suolat, tupakanpurut, sooda ja vesi niin vielä pistää uunii?
Yhdeltä foorumilta luin että ei uuniin ja toiselta luin että kyllä uuniin.

Pelkkä sooda uuniin.

Miten tilata halvalla nuuskaa nettikaupoista? laittakaa neuvoi kits:) ku mul näyttää noi verot ja kaikki nii näyttää helvetin kalliilt ostaa nuuskaa:o

Hiljattain Ruotsissa kävin ja Tukholman kioskilla myivät meitsille pari kiekko, vaikka näytän aivan babyfacelle. Hieno fiilis tuli. Tuntuu Generaalin pussi potkivan, tuli päivällä jopa huono-olo. :aurinkolasihymiö:

Lopettelin nuuskan käytön tossa ehkä kuukauden päivät sitten. Humalassa tulee joskus heitettyä biitit huuleen, mutta muuten ei ole tehnyt edes mieli.

Lopettelin nuuskan käytön tossa ehkä kuukauden päivät sitten. Humalassa tulee joskus heitettyä biitit huuleen, mutta muuten ei ole tehnyt edes mieli.
Oon kanssa yrittänyt lopetella. 2 viikkoa ollut omat nuuskat loppu ja viihdemielessä ottanut vain kaksi biittiä koko aikana. Normaalisti meni se purkki/päivä paskaa. Ei pahoja vieroitusoireita, mutta syömisen ja treenin jälkeen tekee helvetisti mieli.

Perketin perketi. Työkaverin lähetin ruottinlaivalle hakemaan Generalin Extra Sterkkiä niin pirulainen toi portionia :/

Meneehän ne nuokin, mutta paljon nopeemmin vaan. TallinkSilja joku laiva 29 e torni.

onko muute porukka jääny hammaslääkärille kiinni biitistä? :D itel oli just joku tarkastus ja sano vaa et terveet limakalvot eikä ees kysyny oonko käyttäny nunuu

"jäänyt kiinni"? Itse jäin kaupan kassalla kiinni oluen ostamisesta. :david:

PS. Pari viikkoa ilman nuuskaa menty täälläkin. Edelleen kovasti pohtii, pitäisikö ostaa lisää vai ei. Ei tämä ilman oleminenkaan mitenkään elämänlaatuani nostanut ole.

Back
Ylös Bottom