Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olin maksanut varausmaksun ja tehnyt kirjallisen sopimuksen että ostan kitaran kuun viimenen päivä ku saan rahaa. tänää tuli postissa varausmaksu takasin lapun kera jossa lukee että ei myykkää kitaraa. voi vittu mikä mulkku!
No en oo mikään lakimies, mutta kyllä nyt mun mielestä on selvää että sen hepun on se kitara myytävä, jos sä olet jonkun varausmaksunkin maksanut. Muutenhan sitä vois ruveta hankkimaan itelleen korottomia pikavippejä kun lupaa myydä jotain tavaraa ja vaatii siitä jonkun maksun etukäteen, ja sit kun saa jostain rahaa niin eikun vaan palauttaa sen maksun ja pitää tavarat. Ei se nyt voi tollei toimia. Uhkaat vetää oikeuteen sen kaverin, niin eiköhän se myy sen kitaransa.

Pitääkö niitä perkeleen puhelimia räplätä koko ajan elokuvateatterissakin??? Ois kiva rentoutua kattomaan leffaa mutta, ei kun 5 minuutin välein vilkkuu saamarin valo siinä vieressä ja hirveä naputtelu.

Edit: Lisäksi näin viime yönä unta että joku raapi mua perseestä. Semmosta kipua en oo tuntenu ikinä valveillakaan. Huusin vaan ja siihen heräsinkin. Tulikoha just joku suonenveto perseeseen?? Ken tietää.
No joo taidan lähteä koisii...

Pitääkö niitä perkeleen puhelimia räplätä koko ajan elokuvateatterissakin??? Ois kiva rentoutua kattomaan leffaa mutta, ei kun 5 minuutin välein vilkkuu saamarin valo siinä vieressä ja hirveä naputtelu.
eikö kukaan muka sanonu mitää? yleensä jos jollai soi puhelin tjsp alkaa vitunmoinen huuto sille.

Byhyyy! En tajunnutkaan mieten huonossa kunnossa olen. Kävin eilen puntilla ja sit sen jälkeen kaverin kanssa maastossa hölkkäämässä 5km. En oikeen meinannu pysyä perässä ja sekös harmittaa. Nyt vaan itteesä niskasta kiinni ja diettaamaan sekä parantamaan aerobista kuntoa...

poltin puuron pohjaan ku katselin uutta kuvaa kaverista.. ja sillä oli RINTAKARVAT :D
Nyt sit syön palanutta puuroon, kyllä tuo mansikkakeitto jollainlailla peittää paskan maun.
Hyvin alkoi taas aamu, toivottavasti ei jatku tämä vitutus, nimittäin ois asiakaskäynti tos tunnin päästä.

wait...what? puhutaanko naisesta vai miehestä?

miehestä.. mut kun en oo nähny sitä ku about 12-vuotiaana viimeksi, jos baari reissuja ei lasketa ja ja ja.. enpä ois uskonu et sillä ois ollu rintakarvat. ja muutenkin kun nykyään niitä ei edes näe kellään. joillaki rintakarvat vaan on niin :haart:

Jätin sit eilen lompakon kaverin auton katolle ja nyt se on... noh, hukassa. Soitin sinne Shellillekin, mutta pihalta tai risteyksestä ei ainakaan löytynyt. Eniten vituttaa kaikkien korttien menetys, sinne meni ajokortti, bussikortti, salikortti, visa jne.

Nyt meni sit puhelinkin. Jätin sen eilen yöllä taksiin ja nyt kämppikseltä on puheaika loppu enkä muutenkaan saa mitenkään yhteyttä omaan luuriini.

Kaiken lisäksi olin eilen ihan vitun idiootti, en kehtaa mennä enää duuniin... Tapeltiinkin yhden duunikaverin (mies) kanssa niin pahasti et mulla on isot mustelmat käsivarressa, koska toinen tarrasi kiinni ja heitti päin sohvaa. Joidenkin ihmisten ei oikeasti kannattaisi poltella ja juoda samaan aikaan, varsinkin jos tietää et koko persoonallisuus muuttuu saman tien.

Ei herranjumala sentään, säkö vielä pääsit jonnekin huippuyliopistoon? Harmi kun se puhelinkin hukkui, oisit voinut muuten soittaa tyroksiinin hätiin heittään sitä työkaveria leivänpaahtimella.

Nyt meni sit puhelinkin. Jätin sen eilen yöllä taksiin ja nyt kämppikseltä on puheaika loppu enkä muutenkaan saa mitenkään yhteyttä omaan luuriini.

Kaiken lisäksi olin eilen ihan vitun idiootti, en kehtaa mennä enää duuniin... Tapeltiinkin yhden duunikaverin (mies) kanssa niin pahasti et mulla on isot mustelmat käsivarressa, koska toinen tarrasi kiinni ja heitti päin sohvaa. Joidenkin ihmisten ei oikeasti kannattaisi poltella ja juoda samaan aikaan, varsinkin jos tietää et koko persoonallisuus muuttuu saman tien.
Voi sviddu! Mää luulin, että mulle sattuu ja tapahtuu, mutta sulla on about 100krt mielenkiintosempaa!:lol2:

Ei herranjumala sentään, säkö vielä pääsit jonnekin huippuyliopistoon? Harmi kun se puhelinkin hukkui, oisit voinut muuten soittaa tyroksiinin hätiin heittään sitä työkaveria leivänpaahtimella.

Pääsin, mut eihän mun kato vapaa-ajalla tarvitse olla niin kovin fiksu. Säästän aivot koulujuttuihin :D

Voi sviddu! Mää luulin, että mulle sattuu ja tapahtuu, mutta sulla on about 100krt mielenkiintosempaa!:lol2:

:( Voidaan vaihtaa jos haluat, vihaan tätä kun koko ajan käy jotain.

edit.
Voin hakea puhelimeni tänään illalla duunista, ihanaa kun on mukavia taksikuskeja :haart:

Joo-oh :lol2:.

Noh, kyllä se siitä, kun vähän kasvat.

Joo-oh :lol2:.

Noh, kyllä se siitä, kun vähän kasvat.

Jaa että aikuisena ei sit enää jätä tavaroita mihinkään eikä riitele kenenkään kanssa? Ihan hyvä tietää, en jaksa odottaa et vihdoin kasvan...

VITUN asianajaja! Meillä on yksi perintöasia kesken ja "vastapuolen" asianajaja halusi pyytää professorilta asianajajalausuntoa, koska minä ja veljeni olimme eri mieltä eräästä laintulkintakohdasta vastapuolen ja heidän asianajajan kanssa. Lähetimme tälle vastapuolen asianajajalle oman tulkintamme, jossa oli lueteltu lainkohdat ja perustelut. Vastapuolen asianajaja ei kuitenkaan ikinä lähettänyt meidän tulkintaamme saati sitten testamenttia tälle professorille, vaan hän antoi lausuntonsa pelkästään vastapuolen asianajajan esittämän kysymyksen nojalla, joka ei lainkaan ollut se asia, mikä tämän erimielisen tulkinnan on aiheuttanut eli hän kysyi ihan väärää asiaa. Onko se VITUN asianajaja tyhmä, eikö hän ole tajunnut meidän peräänkuuluttamaa asiaa, vaikka sitä on rautalangasta väännetty vai yrittääkö hän vedättää? Odotimme kuitenkin tuota lausuntoa lähes 3 kuukautta, vaikka se luvattiin kuukaudessa.

Nyt tämä professori ei enää pysty ottamaan kantaa tähän meidän asiaamme ja meidän tulee veljeni kanssa pyytää asiantuntijalausunto eräältä toiselta professorilta. Kauankohan siinä sitten kestää...? Hyväksymme täysin sen, jos tulkintamme on loppujen lopuksi väärä, mutta tällä hetkellä seisomme vielä asiamme takana niin pitkään, kun olemme saaneet asialle jotkut perustelut, siis että miksi olemme väärässä. Vielä emme ole niitä saaneet.

Toi vedätyskin sopisi, sillä alkuun hän yritti mm. ehdottaa meille, että meidän pitäisi maksaa erään osakkaan lakiosuus vastapuolen kanssa tasan, vaikka vastapuoli perii suhteessa meitä enemmän. Lisäksi hän väitti, että meidän kaikkien osakkaiden tulisi maksaa vainajan velat yhdessä, vaikka velathan kuuluu maksaa vainajan pesästä ennen kuin jakoa edes tehdään ja vasta sen jälkeen suoritetaan jako jäljelle jäävästä omaisuudesta.

Kaiken lisäksi verovirasto laittoi meille perijöille tulemaan perunkirjan perusteella perintöveromaksulaput (jakokirjaa ei vielä ole tehty) ja niiden mukaan mun pitäisi maksaa ihan jumalattomasti veroja. Laitetut summat eivät ole oikein ja verottajan mukaan perin mukamas 3/4 osaa enemmän perintöä, mitä perin todellisuudessa. Kysyn vaan, että mistä vitusta ne ovat oikein repineet nämä summat? Veljelle tullut lappu oli myös virheellinen.

Siinä vaiheessa revin pelihousut, jos ne vaativat minua hakemaan erikseen oikaisua tähän ratkaisuun. Mun mielestä kyse on heidän puoleltaan virheestä ja heidän tulee korjata sen ilman oikaisuvaatimusta...

Jaa että aikuisena ei sit enää jätä tavaroita mihinkään eikä riitele kenenkään kanssa? Ihan hyvä tietää, en jaksa odottaa et vihdoin kasvan...

En haluaisi olla mitenkään holhoava mutta jo niinkin pienessä ajassa kuin neljässä vuodessa tapahtuu ihmeitä. Muistan itse kuinka 19 vuotiaana sitä tiesi kaiken ja jaksoi riidellä mitä kummallisimmista asioista ja kännissä ties mitä toilaili. Nyt kun on 23 niin oikein tulee myötähäpeän tunteita itsestään kun muistelee sitä kersaa joka teki tyhmyyksiä. Nytten vähän rauhoittunut tuo viinanjuonti ja örveltäminen niin paaaljon mukavampaa tämä elo.

Eli joo, ei se hölmöily kokonaan lopu mutta luultavasti vähenee ja sitten sitä ihmetellään kun kersana ei oikein vielä osannut.

Vielä kertauksena: en halua olla provosoiva tai muutenkaan mulkku. Tässä vaan kertoilen omia kokemuksia ja luulen että ne sopivat muihinkin ihmisiin.

En haluaisi olla mitenkään holhoava mutta jo niinkin pienessä ajassa kuin neljässä vuodessa tapahtuu ihmeitä. Muistan itse kuinka 19 vuotiaana sitä tiesi kaiken ja jaksoi riidellä mitä kummallisimmista asioista ja kännissä ties mitä toilaili. Nyt kun on 23 niin oikein tulee myötähäpeän tunteita itsestään kun muistelee sitä kersaa joka teki tyhmyyksiä. Nytten vähän rauhoittunut tuo viinanjuonti ja örveltäminen niin paaaljon mukavampaa tämä elo.

Eli joo, ei se hölmöily kokonaan lopu mutta luultavasti vähenee ja sitten sitä ihmetellään kun kersana ei oikein vielä osannut.

Vielä kertauksena: en halua olla provosoiva tai muutenkaan mulkku. Tässä vaan kertoilen omia kokemuksia ja luulen että ne sopivat muihinkin ihmisiin.
Niin. Vierestä seuranneen kyllä sattuu ja tapahtuu ihan helvetisti yhdelle henkilölle. Ei mene kyllä sattuman piikkiin. Noh, kyllä se siitä sitten joskus.

Joo siis sen myönnän että se riita oli ihan älyttömän turha. En edes muista mistä kaikki alkoi, yhtäkkiä vaan huudetaan, toinen käy kiinni, alan itkeä jne. Kaikki vaan sen takia ettei osattu lopettaa ajoissa eikä yhtään hillitä sitä menoa.

Weak, mulle kyllä sattuu ja tapahtuu, mutta en mä niitä juttuja tahallani järjestä.
Toisaalta elämä olisi ihan pirun tylsää jos koko ajan olisi vaan samanlaista arkea.

Weak, mulle kyllä sattuu ja tapahtuu, mutta en mä niitä juttuja tahallani järjestä.
Toisaalta elämä olisi ihan pirun tylsää jos koko ajan olisi vaan samanlaista arkea.
Ääripäästä toiseen... Mutta kyllä se siitä rauhottuu.

Pitkästä aikaa taas teinit huuteli painosta kun kävin illalla lenkillä. Aikanaan 170->130 kiloisena tuli kommenttia vähintään joka toisella lenkkikerralla, nyt ei enää kohta pariin vuoteen ole kukaan mitään sanonut. Ehti jo luulemaan että ulkonäöstä vittuilu olisi taaksejäänyttä elämää nyt kun ollaan kaksinumeroisissa kilomäärissä, ilmeisesti ei.

Itsetunto onkin ollut kyllä viime aikoina vaarallisesti noususuhdanteessa, ei ole enää.

Back
Ylös Bottom