Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raskaisiin moninivelliikkeisiin.Mites tuossa Elaston ekassa postissa olevassa 2-jakoisessa on rinnalle ekana päivänä vain penkki ja ojentajille tulee ihan sikana treeniä? penkki, pystypunnerrus ja vielä ranskalainen. Lisäksi vatsaa ja hauista aika vähän. Mihin tuo perustuu?
Voisin postata tähän myös oman ohjelmani, minkä olen kohtuu pitkällisen kokeilun tuloksena todennut ihan toimivaksi. Jakona on vetävät ja työntävät. Lisänä on vielä yksi trenni käsille ja olkapäille, sillä itsellä etenkin ne tarvitsee priorisointia. Muuten ohjelma on aika perus 2-jakoinen. Ehkä volyymiltään se on aika rankka, mutta keventelyjä olen itse pitänyt joka neljäs, viides tai kuudes viikko ja hyvin on toiminut. Jokaiselle lihakselle löytyy raskaita peruslikkeitä ja vähän on pumppailuaikin mukana. Kommenttakin saa heitää.
Ohjelma näyttää minusta oikein mielenkiintoiselta, ja ajattelin pienin muutoksin ottaa vastaavan myös omaan testiin. Yksi kysymys: teetkö aina lihasryhmät yksitellen (esim. ensin kaikki etureisiliikkeet ja sitten vasta rinnan), vai vaihteletkö liikkeiden järjestystä? Onko yhden lihasryhmän tekemisestä yhtenäisenä pakettina jotain etua kasvuärsykkeiden näkökulmasta, vai voiko liikkeet tehdä periaatteessa missä järjestyksessä huvittaa (raskaat suuret liikkeet toki yleensä ensin)?
Tulee silti ojentajille ihan sikana(12 sarjaa) Ei mulla ainakaan kyykyssä vatsat mene hapoille, vaikka miten loppuun vetäs. Vai eikö ole tarkoituskaan?
Tuommosella on tullut tehtyä nyt vähän aikaa.Minua kiinnostaisi selkeä ylä/alajaolla, millaisia ohjelmia teillä on käytössä?
Missäs olkapäät? Tuskin sulla olkapäät on muuta kroppaa edellä, että ei taida olla kovinkaan järkevää jättää niitä tekemättä.Ajattelin ruveta 2-jakosella vetämään kun kehitys tökkää 1-jakosessa ja ajattelin tällästä jakoo.
MA: Rinta, Selkä, Vatsa
KE: Jalat ja kädet
PE: Rinta, Selkä, Vatsa
LA ja su lepo ja jatkuu taas.
Missäs olkapäät? Tuskin sulla olkapäät on muuta kroppaa edellä, että ei taida olla kovinkaan järkevää jättää niitä tekemättä.
E: Vai onko sulla ihan jokin syy ettet olkapäitä treenaa?
Ne kuuluu tohon käsi/jalka päiväänMissäs olkapäät? Tuskin sulla olkapäät on muuta kroppaa edellä, että ei taida olla kovinkaan järkevää jättää niitä tekemättä.
E: Vai onko sulla ihan jokin syy ettet olkapäitä treenaa?

Kannattaisko lisätä vaikka mave tohon?
No suositelkaa sitten ite jotain 2-jakosta jonka voi vetää 3x viikkoon?![]()