Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Huomenna kuitenkin alkaa juhannus mulla. Lähtekää tekin ulos juhlimaan. Turha peljätä mustaa miestä. Saattaa pilata juhannuksen. :)
Juu mennään juhlimaan, mennäänkö vaikka Helsingin Rautatieasemalle juhlistamaan juhannusta olusilla mustien ystäviemme kanssa? He voivat varmaankin myös kertoa, miten valkoista naista kuuluu iskeä kadulla tjsp.

Mä meen nyt nukkumaan. Menkää tekin, mutta älkää nähkö painajaisia pahoista mustista miehistä.

Saa nähdä jaksanko jatkaa teikäläisten kanssa keskustelua, vaikka onhan tämä hauskaa ollut. Ehkä jaksan, ehkä en. Huomenna kuitenkin alkaa juhannus mulla. Lähtekää tekin ulos juhlimaan. Turha peljätä mustaa miestä. Saattaa pilata juhannuksen. :)
Tää onkin aina ennekin ollu reaktio, kun huomaa joutuneensa alakynteen.

Tottakai jussia juhlitaan huomisesta sunnuntaihin :kippis1:

Sulle suosittelen monikulttuurista juhannusta Kaisaniemenpuistossa. Toivottavasti pääset osalliseksi joukkorikastukseen.

Miten eurooppalaisia kohdeltaisiin Somaliassa ja muissa afrikan maissa sekä lähi-idän maissa jos he sattuisivat syyllistymään rikokseen? Uskon, että nämä maat omissa maissaan inhoaisivat monikulttuurisuutta ja "eurooppalaista vääräuskoista roskasakkia", koska se rikkoisi islamin pyhyyttä. Tai vaikka jos nämä eurooppalaiset olisivat massoittain kääntyneet islamiin ja sitten muuttaneet, vaikka nyt Iraniin, niin luulenpa, että ei Iranilta ja iranilaisilta heruis samankaltaista hyysäystä mitä euroopan mailta tulee maahanmuuttajille.

Saisiko eurooppalaiset elää oman kulttuurinsa mukaisesti näissä maissa? Vaikka nyt kuunnellen heviä ja house musiikkia, käydä baareissa ja muutenkin elää vapaata elämää länsimaiseen tyyliin. Olla seksuaalisesti avoin...jne. Olisiko nämä asiat mahdollisia näissä maissa, joista meille tulee maahanmuuttajia - samalla logiikalla kun meille sanotaan, että meidän tulisi kunnioittaa heidän kulttuuriaan ja olla suvaitsevaisia - Ja parhaimmassa tapauksessa nyt Englannissa ollaan suunnittelemassa Sharia lain käyttöönottoa. Voisinko minä syödä possupurilaiseni Teheranissa? Voisinko käyttäytyä ateistisesti välittämättä pätkääkään heidän uskonnostaan? Voisinko elää egoistisesti ja ehkä, jopa itsekkäästi kunnioittamatta muita, kuten näyttää olevan monissa euroopan maahanmuuttajien tapauksissa (Malmo, Pariisin mellakat, Englannin muslimi mielenosoitukset..jne)

Miksi jengi haluaa muuttaa islamilaisista valtioista pois? Näkisin, että jos islam määrää uskonnon, lainsäädännön yms.., niin miksi sieltä tulee pakolaisia? Miksi ne islamilaiset valtiot ei ole niitä idyllejä? Saudi-Arabia tulee yhtenä poikkuksena mieleen ja sekin vain sen takia, että siellä on valtavat luonnonvarat.

Niin, että miksi kaikki islamilaiset valtiot on käytännössä täysiä persereikiä?

Miksi jengi haluaa muuttaa islamilaisista valtioista pois? Näkisin, että jos islam määrää uskonnon, lainsäädännön yms.., niin miksi sieltä tulee pakolaisia? Miksi ne islamilaiset valtiot ei ole niitä idyllejä? Saudi-Arabia tulee yhtenä poikkuksena mieleen ja sekin vain sen takia, että siellä on valtavat luonnonvarat.

Täysin samaa mieltä. Jos eurooppalaiset on kerran vääräuskoisia ja muutenkin kaikin puolin perseestä, niin minkä takia tänne on pakko tulla???:confused:

Väärin kysytty, senkin nazzzzirazzzzi!

No, kun siel on niitä...tota....tota...äläs nyt skitsoa ja keuhkoa.

:D

Täysin samaa mieltä. Jos eurooppalaiset on kerran vääräuskoisia ja muutenkin kaikin puolin perseestä, niin minkä takia tänne on pakko tulla???:confused:
Eläminen kustannetaan meidän pussistamme? Hyysääminen for the win! :dance:

Ja Pieksämäeltä kotoisin olevana (Keskellä ei mitään?) voin sanoa, että ne mamut ovat sielläkin jo ongelma. Toki kohtelu on "vähän" realistisempaa, kuin stadissa.. Ja omassa koulussahan viime keväänä oli erittäin suuri numero eräiden nuorten "provosoivasta pukeutumisesta", kuulemma camo-housut, mustat paidat ja maiharit herättivät kiihkoa kansanryhmässä (Nojoo tuli ehkä hieman saivarreltua, pukeutuminen oli vaan jollain tavalla oli paheksuttavaa ja saatiin rasisti leimatki otsaan)... Nykyään sit käytetään pillei :rock:

Muslimeista ei nyt tilastotietoa ole käsillä ainakaan mulla, mutta niiden älykkyysosamäärän näkee yleensä kympin uutisista. Muslimi rotu on niin tiivisti yhteydessä länsimaisuuden vihaan ja räjähteisiin, ettei sitä voi kiistää, mutta on ne niin ihanan lutusia ja älykkäitä ihmisiä, että totta maar ne pitää tänne suomeen integroida, vielä niitä aineksia, joilla on yhteyksiä terrorijärjestöihin, kuten britanniassa on jo käynyt. Vituttaa muutenki suomen touhu, vähän joka asiassa...turha paska byrokratia pois, stoppi humanitääriselle maahanmuutolle, ei se vittu ole sen vaikeampaa, mä en yhtäkään paskanaamaa mun naapuriin halua allahia huutamaan, jos tulee, ni kippaan ne sun syliin.
No niin, joku raja nyt näihin juttuihin! Asioista voi keskustella, ja nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa saa kritisoida, mutta siinä vaiheessa kun ruvetaan puhumaan "muslimirodusta" ja tämän "rodun" "yhteydestä länsimaalaisuuden vihaan ja räjähteisiin", niin homma on karannut aika pahasti käsistä. Siis onko tällä "rodulla" geeneissä vähäinen älykkyys, islamilainen usko, viha länsimaita kohtaan ja pomminteko-ohjeet? Melkoiset geenit.

Toivon todella, että tämä ei ole yleinen ajattelun tapa ja taso maahanmuuttokriittisten keskuudessa. :david:

No niin, joku raja nyt näihin juttuihin! Asioista voi keskustella, ja nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa saa kritisoida, mutta siinä vaiheessa kun ruvetaan puhumaan "muslimirodusta" ja tämän "rodun" "yhteydestä länsimaalaisuuden vihaan ja räjähteisiin", niin homma on karannut aika pahasti käsistä. Siis onko tällä "rodulla" geeneissä vähäinen älykkyys, islamilainen usko, viha länsimaita kohtaan ja pomminteko-ohjeet? Melkoiset geenit.

Toivon todella, että tämä ei ole yleinen ajattelun tapa ja taso maahanmuuttokriittisten keskuudessa. :david:

Tekstini oli kirjoitettu lapselliseksi vastineeksi sinisilmäiselle Davelle, ja sinullekin. Tuossa jo minun postini jälkeen tuli hyvä kommentteja. Muslimit on homogeeninen rotu, jota ohjaa väkivalta ja uskonto, joka on älyllisestä ajattelusta pois, käsi kädessä se menee, jos et tätä usko, niin päässäsi on vikaa.

Tekstini oli kirjoitettu lapselliseksi vastineeksi sinisilmäiselle Davelle, ja sinullekin. Tuossa jo minun postini jälkeen tuli hyvä kommentteja. Muslimit on homogeeninen rotu, jota ohjaa väkivalta ja uskonto, joka on älyllisestä ajattelusta pois, käsi kädessä se menee, jos et tätä usko, niin päässäsi on vikaa.

Oli tekstis sitten kuinka lapselliseksi tarkoitettu hyvänsä, niin sulla vaikuttaa olevan melko ainutlaatunen käsitys "rodun" määritelmästä.

Haluaako?

Katsoppas monia lähi-idän maita niin siellä voi olla kansalaisia ehkä 20% muut on vierasta työvoimaa. Jos siellä toimii työperäinen maahanmuutto noin hyvin niin miksei täälläkin. Noissa maissa ei ulkolaiset työntekijät saa ikinä kansalaisuutta ja yhteiskunnan edutkin taitaa olla voimassa vain niin kauan kuin olet töissä. Eli käytännössä eläkkeellä vittuun sieltä.

Aika monta Suomalaistakin duunissa Dubain suunnalla.

On olemassa turhia pelkoja eli fobioita ja aiheellisia pelkoja.
Rankkuri, olet päässyt perimmäisten kysymysten ääreen.

Sinänsä kyllä toivoisin että Rankkuri saisi toimia liikkeensä äänenä enemmänkin. Mielestäni hän on paras ja kevyesti asiaansa paneutunein ja tiedostavin, jotenkin kokonaiskuvan äärimmäisen tarkkaan hahmottava tapaus. On kumma jos ei kannatus ammu katosta läpi kun saadaan Rankkuri luennoimaan yliopistoillemme.

Tuo lista on kyllä tehty melko vahvojen persu-ei-populoi-ehdokkailla -lasien läpi. Väittäisin, että suurinta osaa tosta listasta ei tunnistaisi keskiverto äänestäjä, ilman noita "julkkisnimikkeitä". Triatlonisti? Ammondt laulaja jyväskylästä => mies laulaa elvistä latinaksi... melkoinen julkkis... hehe. Itse tiesin, kun olen häneen tutustunut vaaleissa, ja on paikallisen yliopiston luennoitsija/tutkija.

Jos otetaan huomioon ehdokkaiden määrä puolueissaan suhteessa julkkisehdokkaisiin, voisi väittää että persuilla on yhtämonta julkkista. Tossa listassa kun on keksimällä keksitty kaikki julkkikset kaikista muista puolueista...
Tuossahan tuo tuli.

Lisäksi voisi kommentoida että jos omasta puolueesta ehdolla on Reetu (!), kuuluisi hälytyskellojen soida..

Ei ole. Erilaisuus on aivan kiistattomasti pelkästään haitallista. On päivän selvää, että samanlaisen arvomaailman omaavat ihmiset tulevat paremmin toimeen keskenään kuin erilaiset. Erilaisuus aiheuttaa pelkästään ongelmia eikä siitä ole missään olosuhteissa mitään hyötyä kenellekään koskaan.

Olen samaa mieltä, että hyväosaisilla on velvollisuus auttaa heikko-osaisia, mutta vain siten, että se ei aiheuta kohtuutonta haittaa auttajalle. Pakolaisten vastaanottamista parempi keino olisikin useimmissa tilanteissa auttaminen paikanpäällä.
Erilaisuus on haitallisimmillaan silloin kun erilaisuutta ei vain suostuta hyväksymään millään muotoa. Ts. pelätkäämme naapuriamme. Ts. Homot! panette naapurin koiraa, perkele!

Loppuosasta täysin samaa mieltä, paikanpäällä auttaminen ei vain aina ole mahdollista.

Sä olet taas tällainen perse edellä puuhun mies:rock:

Muslimeista ei nyt tilastotietoa ole käsillä ainakaan mulla, mutta niiden älykkyysosamäärän näkee yleensä kympin uutisista. Muslimi rotu on niin tiivisti yhteydessä länsimaisuuden vihaan ja räjähteisiin, ettei sitä voi kiistää, mutta on ne niin ihanan lutusia ja älykkäitä ihmisiä, että totta maar ne pitää tänne suomeen integroida, vielä niitä aineksia, joilla on yhteyksiä terrorijärjestöihin, kuten britanniassa on jo käynyt. Vituttaa muutenki suomen touhu, vähän joka asiassa...turha paska byrokratia pois, stoppi humanitääriselle maahanmuutolle, ei se vittu ole sen vaikeampaa, mä en yhtäkään paskanaamaa mun naapuriin halua allahia huutamaan, jos tulee, ni kippaan ne sun syliin.

Mee ittees.

PS. ihmettelen miten kehtaat nauraa ruotsin tilanteesta...niitä ei varmaan siellä paljon naurata kun muslimit verkostoituu eikä integroidu yhteiskuntaan.
Hehe, huumoria?:) Voe helevettiläine!
"Sä olet taas tällainen perse edellä puuhun mies" -> "Muslimeista ei nyt tilastotietoa ole käsillä ainakaan mulla"
Ihan oikeasti, oli sen verran vakuuttava kannanotto että päätin muuttaa kantani täysin.

Haluaako?

Katsoppas monia lähi-idän maita niin siellä voi olla kansalaisia ehkä 20% muut on vierasta työvoimaa. Jos siellä toimii työperäinen maahanmuutto noin hyvin niin miksei täälläkin. Noissa maissa ei ulkolaiset työntekijät saa ikinä kansalaisuutta ja yhteiskunnan edutkin taitaa olla voimassa vain niin kauan kuin olet töissä. Eli käytännössä eläkkeellä vittuun sieltä.

Aika monta Suomalaistakin duunissa Dubain suunnalla.
No jos Suomessakin saattaisiin tuollainen menettely, että töiden heti loputtua palautettaisiin omaan kotimaahansa, niin tervetuloa vain. Luonnollisesti kaikesta perseilystä myös palautus.

Back
Ylös Bottom