Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämäkö lienee suurin nuuska foorumi, suomen kielinen siis? En ainakaan löytänyt suurempaa
Vähän stressaa, enää 3 kiekkoa jäljellä Onyxiä ja kohta pitäisi lähteä inttiin. Mitenköhän tulee siellä pärjättyä ilman rentouttavaa biittiä huulessa?
No mitä sinne pitäis laittaa? Ihan hyvä idea, ei noita kysymyksiä jaksa kukaan enää katella. Laittakaa joku mulle vaikka valmis teksti niin tuikkaan sen sinne.Eikö täällä oo ketään joka pystys laittaan nuo hintakysymykset ja muut tuonne ensimmäiselle sivulle? Hakukonetta varmaan saa ja voi käyttää. Nuo hintakysymykset on käsitelty aika hyvin viime aikoina.
Onko helmikuusta asti ulkona ollut löysä käyttökelposta?
Mitä vittua????????? :D:D:D:D
Mitä vittua????????? :D:D:D:D
Avaa yks ja kato jos on kuivaa, on se kumminki ollu kylmässä aika kauan, onko ollu jossain kunnon varjossa (jossain ladossa tms.) vai ihan vaa pihalla?
Mutulla sanon kuulleeni että nikotiini sitois jotain happisoluja. Tän takia ainakin hengästyy nopeammin.. Korjatkaa toki jos olen väärässä.Oon tässä harkinnu nuuskasta luopumista ja yritän keksiä ittelleni pientä motivaatio kipinää tuleviin tärinöihin, eli löytyyks keltään faktaa kuinka paljon nuuska vaikuttaa aerobiseen kuntoon?
Tavaraa menee päivästä riippuen hieman vajaa kiekko löysää.
Ku en oo mistää löytäny mitää suuntaa antavaa vaikutus määrää, eli jotain lukuja.
Ja kyllä, kaikki on yksilöllistä jnejne, mut puolittaako se kunnon, katoaako kunnosta 1% vai mitä vittua?!
Mutuiluki hyväksytään jos on oman lopettamisen jälkeisiä testejä/fiiliksiä.
Kiitti
No mitä sinne pitäis laittaa? Ihan hyvä idea, ei noita kysymyksiä jaksa kukaan enää katella. Laittakaa joku mulle vaikka valmis teksti niin tuikkaan sen sinne.
:wall:Mitähän merkkejä serenadella saatavilla?
Ei vittu hei, ootko ikinä aikasemmin käyny laivalla, käytätkö oikeesti nuuskaa vai ootko joku teinipoika joka on lähössä porukoiden kanssa risteilylle????:curs::curs::curs::curs::curs: samat merkit kun aina aikasemminkin, mun mielestä kaikille kyselijöille tää ei taida olla ihan oikea foorumi-osioMitähän merkkejä serenadella saatavilla?