Laakintamies
Banned
mista tilasit? haluisin saada tuota Odens Extra Strong Liquorice Portion
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En todellakaan kerro mistä tilasin, kertaakaan ei oo tullista rapsahtanut viestiä, toimitukset tulee tuolta 2 päivässä kotiin postilaatikkoon, ja tuo 15€ pitää paikkaansa voin ottaa vaikka kuitista kuvan ja pastee tänne.Kysyisin muuten, että mistä Erkku on tilannut noi, mutta tiedän etten saa vastausta. Ja tiedän myös, että toi 15e hinta ei pidä paikkaansa..
Silkkaa kokeilun halua :DMikäs idea tällä on :D
En epäile lainkaan etteikö tuohon hintaan saisi, saahan sitä perusettania 1.80 tilattua vaikka norjaanEn todellakaan kerro mistä tilasin, kertaakaan ei oo tullista rapsahtanut viestiä, toimitukset tulee tuolta 2 päivässä kotiin postilaatikkoon, ja tuo 15€ pitää paikkaansa voin ottaa vaikka kuitista kuvan ja pastee tänne.
Tossa suora paste tilaushistoriasta.
/Luulet taitavasi tietää mutta et siltikään tiedä :D:D:D:DEn kyllä itekkään kertois jos tietäsin, mut nyt taidan tietää...
Eli sä oot ainoa, joka sen sivun voi vaan tietää? :lol2:/Luulet taitavasi tietää mutta et siltikään tiedä :D:D:D:D
/Luulet taitavasi tietää mutta et siltikään tiedä :D:D:D:D
Jaa toki tämä tieto meidän kanssa.Oon lähes 100% varma. Voin kertoa vaikka sähköpostilla sen sulle. Ihmettelen miten kukaan muu ei ole tajunnut.
Jaa toki tämä tieto meidän kanssa.
Vai vedätkö samanlaista "mulle kaikki"-linjaa kuin orkku7?
Juuri näin juuri näin.Ei oo tapana yleisillä palstoilla levitellä tämmösiä juttuja, jotta kaikki 15v. teinipennut niitä sitten yhä kirjottelisivat jossain suomi24 sivuilla.
Rupesin ajattelemaan tätä postaustas ja näin aarteen/koodin metsästäjänä tajusin, että sä kyllä tiedät senOon lähes 100% varma. Voin kertoa vaikka sähköpostilla sen sulle. Ihmettelen miten kukaan muu ei ole tajunnut.

Sit ei auta kun lähtee Ruotsiin.Olen pahoillani. Stressaa vaan, kun enää yksi täysi kiekko jäljellä Onyxiä ja kohta pitäisi lähteä inttiin.
:kippis1:Ensi kerralla kun lesoilet halvoilla hinnoilla niin ei kannata pasteta kuitteja näkyville. Tuosta kun poimii sanoja sopivasti googleen niin paljastuu sun source aika helposti ;)En todellakaan kerro mistä tilasin, kertaakaan ei oo tullista rapsahtanut viestiä, toimitukset tulee tuolta 2 päivässä kotiin postilaatikkoon, ja tuo 15€ pitää paikkaansa voin ottaa vaikka kuitista kuvan ja pastee tänne.
Tossa suora paste tilaushistoriasta.
Ensi kerralla kun lesoilet halvoilla hinnoilla niin ei kannata pasteta kuitteja näkyville. Tuosta kun poimii sanoja sopivasti googleen niin paljastuu sun source aika helposti ;)
:D Oon pari kertaa tilannu ja saanut pikavoiton, enkä enää haluu alkaa makselee mitää nuuskaveroja.