saliohjelmassa ei ole juurikaan huomautettavaa, siksi siihen ei kukaan siis ole vastannutkaan. Itse tulisin kenties toimeen vähemmälläkin sarjamäärällä. Tai sit pitempään jatkunut 1-jakosen veivaus vaan hämää mua jo niin paljon. Toisaalta pitäähän 3-jakosessa runnoakin sitä lihasta, kun kierto per lihas on aika pitkä.
Vaikea sanoa mitään tuohon leuanveto-ohjelmaan, kun ei tiedä, mitä siihen kuuluu. Onko toi ohjelma tyyliin pitkin päivää vetämistä vai kertaharjoituksia Kuinka kovilla tehoilla teet jne...Voihan niitä leukoja tehdä vaikka joka päivä tai ainakin joka toinen, jos tehot suhteuttaa treenikertojen määrään palautusten puitteissa. Etenkin volyymipainoitteisessa treenissä tehdään juuri näin. Esim. 14x5 per päivä ja jokainen sarja on kevyt. Hermotustreeniä siis. Ja viikottain koitetaan nostaa työn määrää vaikka lisäämällä yhden toiston jokaiseen sarjaan. Sit tehopainotteisemmassa voi noi treenikerrat olla siinä 3-2 per viikko salin yhteydesssä ja sarjat aika tiukkoja, lisäpainot peliin. Näin saa syklitykset mukaan ja saa vaihtelua, joka on yks tärkee tekijä kehityksen kannalta. Joku pari kuukautta tai enemmän jos veivais tuolla volyymin kasvatukseen tähtäävällä treenillä ja sit vaihtais. Yksi noista kolmesta treenikerroista voisi olla kevyempi, kun tekee tehopainoitteista treeniä.
Tosin itse ehkä jättäisin salilla yläältä tulevat selkäliikkeet pois, jos kerta kotona veivataan leukoja. Tee salilla sit mieluummin alhaalta tulevia vetoja, kulmasoudut, alataljat ym. Saat lihaa myös lapojen väliin, jolloin ryhti ei painu kasaan. Treenin painottaminen pelkästään leukoihin ja työntäviin liikkeisiin ajaa usein ryhdin huonoks.
Helpottais neuvomista, jos tietäis enemmän. Noilla infoilla, joita postissas annat, ohjelma kuulostaa hyvältä.
Tee vain tuossa järjestyksessä. Isot liikkeet eka ja apuliikkeet sit viimeiseks