Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko kukaan tilannut kiitoskortteja Ifolorista? Olis kohtalaisen halpoja tilata sieltä, mutta mietityttää, että onko ne sitten taustaltaan sellasia valokuvamaisia eli siellä lukee jollain kultaisella tekstillä miljoonassa kohtaa Agfa, Ifolor tai jotain vastaavaa? Oliko muuten hyviä kortteja vai jäikö jokin kaihertamaan mieltä?

Kysyin paikallisesta valokuvaamosta kiitoskorttejen hintaa ja omaan tarpeeseen tulis n. 60 korttia eli laskin, että 160e sais upottaa niihin. Ifolorista jos tilais, niin riittäis 60e samaan läjään.

Kiinnostaisi tilata tommoiset Gazozin farkut, niin vastaako nuo koot "normaali" kaupasta ostettuja farkkuja. Ja vielä, että kun noissa näkyy että koko 34'' eli onko pituus ja leveys 34-34?

Mistä juontaa juurensa tapa antaa esimerkiksi urheilukilpailuissa palkinnoksi lusikoita? Onko lusikoita alkujaan jaettu köyhille urheilusankareille sen takia, että niille on ollut käyttötarvetta?

Onko kukaan tilannut kiitoskortteja Ifolorista? Olis kohtalaisen halpoja tilata sieltä, mutta mietityttää, että onko ne sitten taustaltaan sellasia valokuvamaisia eli siellä lukee jollain kultaisella tekstillä miljoonassa kohtaa Agfa, Ifolor tai jotain vastaavaa? Oliko muuten hyviä kortteja vai jäikö jokin kaihertamaan mieltä?

Kysyin paikallisesta valokuvaamosta kiitoskorttejen hintaa ja omaan tarpeeseen tulis n. 60 korttia eli laskin, että 160e sais upottaa niihin. Ifolorista jos tilais, niin riittäis 60e samaan läjään.

Mitäs luulet? Valokuvaamon kiitoskortti tod näk askarrellaan paskarrellaan niin että se itse kuva istutetaan kartonkikortin sisälle ja ifolorilla tod näk niin että se kortti on se valokuvapaperi taitettuna/vast eli silloin yllättäen löytyy valokuvapaperinvalmistajan logot niistä.

Tarvitaanko €urovaaleissa se postissa tullut äänestyskortti? Helvetti mä en yhtään muista mihin talteen olen sen laittanut ja tarttis äänestämään lähteä :(

Tarvitaanko €urovaaleissa se postissa tullut äänestyskortti? Helvetti mä en yhtään muista mihin talteen olen sen laittanut ja tarttis äänestämään lähteä :(
Helpottaa äänestämistä. Ei ole pakollinen. Henkkari mukaan ja menoksi...Nimesi on äänestysalueesi äänioikeutettujen listassa.

Haluaisin käydä pelaamassa kerran viikkoon pesistä tai koripalloa jossain päin Helsinkiä. Mistä kannattaisi aloittaa?

Siis enemmänkin jotain harrastustoimintaa, eikä niinkään minkään liiton vakavamielistä pelaamista.

Miten haen käytännössä opiskelija visaa (viisumia) USAhan 5-6 kuukaudeksi ?

Otat yhteyttä USA:n suurlähetystöön, josta saat lisää tietoa hakemisprosessista. Valuuttaa kannattaa olla tarpeeksi tilillä, koska se on ehkä tärkein kriteereistä sen saamiseksi.

Itsellä meni aikoinaan vituiksi hakuprosessi just sen takia ja viisumi evättiin (vitun ärsyttävä ämmä). Ne laittoi jonkun leiman passiini, jonka mukaan en olisi saanut matkustaa jenkkeihin ollenkaan pariin vuoteen. Menin hakemaan uuden passin (väitin passini kadonneen) ja matkustin silti. Olin maassa 3 kk ja tulin takaisin.

Jos on varakkaat vanhemmat (arkkitehti-isä tms.), niin hakeminen on helpompaa. Paska mäihä, mutta niin se vaan on.

http://www.usembassy.fi/

http://finland.esta.us/

Mitä noille mainoksille tehdään vaalien jälkeen? Ajattelin käydä sosialisoimassa omieni mainoksen, vaikka en tiedä miksi.

jos on kireä esinahka kasvuiässä, voiko se vaikuttaa negatiivisesti meisselin kasvuun?
Riippuu ihan siitä minkä kokee negatiiviseksi. Meisseli ei pääse kasvamaan paksuutta, mutta pituutta tulee sitäkin enemmän. Kyseessä on pursotin-efekti ja lopputulos on lähellä kakkukynttilää.

Jos haluaa puhaltaa alkometriin, että tietäisi onko ajokunnossa niin mistä pitäisi tiedustella mahdollisuutta siihen? Tarkoitan, että onko asiallista soittaa 112:een ja kysyä missä olisi lähin poliisipartio ja voisiko se tulla käymään jos ei ole kiirellistä menoa?

Jos haluaa puhaltaa alkometriin, että tietäisi onko ajokunnossa niin mistä pitäisi tiedustella mahdollisuutta siihen? Tarkoitan, että onko asiallista soittaa 112:een ja kysyä missä olisi lähin poliisipartio ja voisiko se tulla käymään jos ei ole kiirellistä menoa?
No vähän epäilen että se noin toimisi. Noita alkometrejä saa kaupasta, miks et osta omaa?

No ei se alkometri aina tuu mukaan ja sitä pitäis aina kalibroida vähän väliä, että siihen vois luottaa edes jonkin verran.

Back
Ylös Bottom