Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
millanen mesta on espoossa isossa omenassa sijaitseva night club boom?
En jaksa nyt etsiä, niin tarvitseeko jenkkeihin mennessä hankkia erikseen joku biopassi, vai onko viime syksynä hankittu passi automaattisesti käypä?
käykö muka rfid siruttomatkin? mulle kun on väitetty etteivät kävisi ameriikkaan missään nimessä...Kaikki passit, jotka ovat yli vuoden voimassa, käyvät. Siis ainoastaan pikapassit tms. eivät käy. Näin olen antanut itseni ymmärtää -olen menossa kuukauden päästä jenkkeihin ja ei ole biopassia.
-RasitusmurtumaMikä ihme minun jalassa on jalkapohjassa pikku varpaasta alaspäin se möykky mikä on...
Päivällä pystyin kävelemään melkee normaalisti. Nyt en pysty kävelemään enää:( Äskenkin jouduin ryömimään yläkertaa.
En oo tämmöstä kipua kokenu ennen auttakaa Neuvokaa mikä voisi olla, ei vittu mikä ihme...
En pysty etes varpaita heiluttamaan kun koskee:( sairasta.

Selailin tossa Pstorea , ja törmäsin moiseen tuotekuvaukseen
EAS ThermoDynamX
Käyttöohje: 1 kapseli 2 kertaa päivässä ennen aterioita. Pidä vähintään 4 tuntia taukoa annosten välillä. Ota yksi annos tunti ennen harjoitusta. Käytä enintään 5 päivänä viikossa. 12 viikon käytön jälkeen, pidä 2 viikon tauko. Mikäli sinulla on jokin lääkitys tai sairaus, neuvottele käytöstä lääkärin kanssa ennen käyttöä. Ei suositella käyttöä raskauden tai imettämisen aikana. Tätä tuotetta ei ole tehty sairauden diagnisointiin, eikä hoitamaan, parantamaan tai estämään sairauksia. Ei lasten ulottuville. Alle 18 vuotiaan ei tule käyttää tuotetta. HUOM! Tuotetta ei tule käyttää lainkaan, mikäli sinulla on todettu tai kärsit joistakin seuraavista: korkea verenpaine, sydänongelmat, maksaongelmat, kilpirauhasongelmat, psyykkiset ongelmat, sokeritauti, anemia, hermostuneisuus, ahdistus, masennus, epilepsia, sydänkohtaus, virtsaamisvaikeus.
MITÄ helvettiä, onko tuote olevinaan niin tehokas jne että jos jollain jotain edellä mainittuja sairauksia on niin sitä ei voi käyttää. Tuskin niin vahvoja luontaistuotteita saisi edes myydä muualla kuin apteekissa(?).
Vai onko tämäkin vain joku myyntimiehen kikka jolla saadaan 14 kesäiset klopit miettimään että, "Wau, tolla mun rinta ja hauis kasvaa 100% varmasti" ja näin ollen käyttämään vähäisetkin rahansa moineen "ihmeaineeseen"![]()
Onko Indica innostunut liikaa?:DMaksaako lähestymiskiellon hakeminen ja oikeuskäsittely hakijalle?
Jonkinlainen resonanssijuttuhan tässä on kyseessä. Oisko ton kosteuden rooli lisätä kitkaa sormen ja lasin välillä tms, jotta värähtely saadaan paremmin syntymään? En osaa nyt kyllä tyhjentävää vastausta antaa, mutta jotenkin tämän täytyy liittyä siihen, että lasi alkaa värähdellä ominaistaajuudellaan, eli resonoida.Jos viinilasin pohjalla on tilkka vettä, ja kosteaa sormea pyörittää ympäri lasin reunusta, niin minkä takia lasi alkaa viheltämään ja mahdollisesti särkyy?
Näinhän se on eli sinne lasiin syntyy seisova aaltoliike, ja jos sen taajuus on sama kuin lasin ominaistaajuus, niin se voi riittävän värähtelyenergian saatuaan hajota.Jonkinlainen resonanssijuttuhan tässä on kyseessä. Oisko ton kosteuden rooli lisätä kitkaa sormen ja lasin välillä tms, jotta värähtely saadaan paremmin syntymään? En osaa nyt kyllä tyhjentävää vastausta antaa, mutta jotenkin tämän täytyy liittyä siihen, että lasi alkaa värähdellä ominaistaajuudellaan, eli resonoida.
EiMaksaako lähestymiskiellon hakeminen ja oikeuskäsittely hakijalle?