Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika hankalakshan tuo menis, jos pitäis ruveta arvailemaan hissin sijaintia, että vois kutsua sen oikeasta suunnasta.
Kysymys kuuluu: Pitäis saada kaverin kanssa viereiset paikat junaan. Jos ostan VR:n sivuilta kaks lippua, niin onko ne automaattisesti viereiset? Vai pitääkö raahautua asemalle asti sanomaan kassaneidille, että viereiset paikat, kiitos?
Täytyykö hissiä tilatessa painaa nuolta ylös/alas sen mukaan mihin suuntaan on menossa vai mistä suunnasta hissiä on kutsumassa? Esim. jos olen ekassa kerroksessa ja hissi toisessa ja olen menossa toiseen kerrokseen, niin painanko nuolta ylös- vai alaspäin?
Eihän tuossa mitään oikeaa ongelmaa ole, painan aina molempia nappeja ja aina se hissi sieltä on tullu..Mutta on vain aina yhtä tyhmä olo. Auttakaa.![]()
Onko pakkotoistolla enää liikettä vai onko se nykyään pelkkä nettikauppa?
Ilmoitat verotukseen paikkakunnaks oman paikkakuntas, et sitä serkkus asuinpaikkaa. En tiedä päivärahoista mut saat ainaki km-korvaukset, ja aika hyvinki kun sitä matkaa on se 100 km.Olen kesätyöntekijä rakennusalalla.
Olen töissä vieraalla paikkakunnalla , jonne on n. 100 km . Asun siellä serkkuni kämpässä ja kuljen töihin 2km pyörällä. Onko minulla mahdollisuutta saada puolipäivärahaa?
"Päivärahan suorittaminen edellyttää, että erityinen työntekemispaikka on yli 15 kilometrin etäisyydellä palkansaajan varsinaisesta työpaikasta" ei taida täyttyä ehdotOlen kesätyöntekijä rakennusalalla.
Olen töissä vieraalla paikkakunnalla , jonne on n. 100 km . Asun siellä serkkuni kämpässä ja kuljen töihin 2km pyörällä. Onko minulla mahdollisuutta saada puolipäivärahaa?
http://www.download.fi/cd_dvd/iso_tiedostojen_kasittely/magiciso.cfmLeffa on BIN-tiedostona. miten/millä puran sen näytettävään muotoon?
Millä kirjoitat levyt DVD:lle? BIN on levynkuvatiedosto, joka pitää kirjoitusohjelmalla vaan kopioida sellaisenaan levylle. Esim. Nero osaa kirjoittaa ISO/BIN-imagen (tms) suoraan.ei onnistunut tai en osannut :itku:
No niinpäs osaakin. Nyt tiedän.Ainakin VLC player osaa toistaa image tiedostot, jos sitä nyt tässä haettiin?
Painat sitä mihin suuntaan olet menossa. Nykyhisseissä on automatiikka, joka pysähtyy esim alas päin mennessä vain niissä kerroksissa joista halutaan päästä alaspäin. Jos painat molempia niin toki pääsee aina hissiin kun se siitä ohi kulkee, mutta joudut tekemään koukkauksen sieltä alakerran kautta vaikka ylöspäin haluaisit. Joskushan tuo automatiikka menee sekaisin jos molemmat napit on painettuna ja ei muista enää mihin suuntaan oli menossa. Tällöin hissi lähtee suoraan sinne mihin haluat vaikka se olisi ollut menossa alunperin toiseen suuntaan...ja sekös hississä olijoita sitten vituttaa:curs: