Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ahaa kiitos tiedosta :) Ei varmaan kantsi sanoo kuitenkaan että näin unta hänestä kun se saattaa vaan olla ahdistava tieto jos se tyttö luulee että se on mulle kaikki että nään siitä uniakin jne hehe :D?

Täytyy sanoo että sulla on kyllä hyvä mielikuvitus kun näät tommoisia unia! mun unet on ainakin monesti semmoisia paljon arkisempia :D

Joo, ei kannata välttämättä mainita tota unta... :D
Mä olen sen verran ADHD kaikin puolin et ei ihmekään jos unet lähtee käsistä ja on outoja :)

Joo, ei kannata välttämättä mainita tota unta... :D
Mä olen sen verran ADHD kaikin puolin et ei ihmekään jos unet lähtee käsistä ja on outoja :)
Kaikilla on noita sekavia unia. Ei niissä pidä järkeä ollakaan. Sen takia ne unia onkin.

Öitä taloon!

Kaikilla on noita sekavia unia. Ei niissä pidä järkeä ollakaan. Sen takia ne unia onkin.

Totta :)

Nyt vois jo mennä vaikka nukkumaan... Jos huomenna olis tää punoituskin muuttunut rusketukseksi :jahas:

Kukaan ei enää alota edes tätä trediä? Aijai

Edit: Siis avaa iltaisin.

Kukaan ei enää alota edes tätä trediä? Aijai

Edit: Siis avaa iltaisin.
Eiköhän aika monet ihmiset ole kuitenkin jo nukkumassa tähän aikaan, keskellä viikkoa kuitenkin ollaan...

Itse ainakin menen. Nyt.

Back
Ylös Bottom