Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis minähän näin viime yönä unta että olin pilkillä tuossa lähellä olevalla hiekkamontulla ja sieltä tarras kiinni iso kala, kirkkaan jään läpi katsoin että on perhana rautu, kuka tänne semmosia on istuttanut. Pitkän väsyttelyn jälkeen nostin kalan jäälle ja se olikin jonkinlainen esihistoriallinen luukala tai trilobiitti. Alkaa olla pahat vierotusoireet kun ei ole vielä päässyt jäälle.

Entä jos on ruma introvertti, joka ei halua edes kuunnella koska 99% ihmisistä on valehtelevia, petollisia esittäjiä. 😅

no eihän sinun tarvitsekkaan, kun on jo akka kotona

Ei Mnunkaan, asemassasi, tarvitsisi olla kenenkään kanssa tekemisissä kapakassa, saisin keskittyä aivam täydellisesti vain juopottelemaan

poikaMiehenä vain on pakko välillä etes yrittää olla, jos haluaa joskus ylipäänsä saada

Joo, kyllä mutkin nykyiseen hommaan on kalastettu, mutta ei nykyään enää kukaan huutele perään.

Tietty tää ikä rupea olemaan jo parasta ennen päivän nähnyt. Niinkuin on kyllä tää kroppakin.

Oon tota luennoimishommaa, koulutus tai freelancer miettiny tsiljoona kertaa mutta asuntovelallinen kahden pienen skidin yh niin ei oo uskallus riittäny.

Oon tehny 27 miljardin dollarin projektin, kolme yli miljardin euron ja varmaan kymmenen 200-800M projektia. Ei varmasti kellään muulla ole vastaavaa cv:tä 😅 en toki ihan investointipäätäksestä käyttöönottoon kun ei aika riitä mutta tärkeimmät vaiheet

Tekis mieli tehdä väitöskirja tästä omalta alalta, olis ajatus mitä tutkia.

Tosin tarvis eka saada master enkineerinki valmiiks (mutta laiska/mukavuudenhaluinen)

Saispa vaikka 40 rahaa vuodessa passiivista nettotuloa niin vois tutkia muutakin kuin biologiaa.

joulukuusi
#tsek

Ikean pihalta metsäylioppilailta.

IMG-5862.jpg

Illalla kuorrutusta.

Menkää avoimen yliopiston kielikurssille, tanssikurssille tai harrastamaan krav magaa.

ei kinosta mikään noista

mutta: kävin taas hiljaisessa kirjakerhossa, pöydässä Minä ja kuusi oletettua, kaikilla tyttöjentukka

Minä teen tänään itse itselleni ruuaksi tortilloita, ostin maitokaupasta mm.kurrkkkua ja tonaattia ja erivärisiä paprikoita

jälkiruuaksi on Ainoa

Mekin käytiin kuusia katselemassa, perus pihamyyjä jota mieluiten tukisi, oli 70-300€ kuusien hinnat. Rustassa kotimaiset sertifioidut kuuset 39-49€...

Jäi viel ostamatta kun on nirso tapaus ja vois sen 70€ maksaa täydellisestä mutta ei ollu sen parempia laadullisesti siellä pakkasessa pönöttämässä.

Uusi kierros myöhemmin.

Back
Ylös Bottom