Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kakkosvaihe siellä käyneillä? Ite olin 7.5 tampereella ja huomasin haastattelun olleen huomattavasti mukavampi kokemus mitä uskals ennalta oottaa. 40 minuuttii niitä näitä, kädenpuristukset ja himaan! Nyt tuloksii venailee..
Saa nähdä tuleeko kutsu lääkäritarkastukseen vai ei!Vastaus oli että: "olen positiivinen".
Huhujen mukaan Varsinais-Suomen laitokselle olis tulossa kesäkuun alusta 12 paikaa vuoden loppuun asti, joista noin 8 Turkuun. Kukaan ei vaan tietääkseni tiedä keitä nämä onnelliset on.
juuri näin, ja sitten keksitään mitä moninaisempi tempauksia, jotta suorittavan portaan hupenevat resurssit saadaan jotenkin riittämään kasvaviin tehtäviin...Veikkaan, että: viisi komisariota virkaan: pingispallovastaava, kahvinkeitinvastaava, miehistöhuonevastaava, näiden tiedottamisesta vastaava, sekä vastaavien vastaava. Näille pomoksi yksi ylikomisario, joka vastaa näistä kaikista ja vastaavien vastaavastakin. Sekä näille vielä seitsemäntenä apulaispoliisipäällikkö. Sitten näille vielä 5 hengen työryhmä pohtimaan, miten työllisyyttä voitaisiin parantaa. Mieluiten koottu entisistä kommareista, joille annetaan nyt yhtä ylempi palkkaluokka ja rauha työskennellä "tiimissä".
Viestini on johdatus aasinsiltaan:
nimittäin tämä organisaatio on minun näkemistäni organisaatioista (ja turha kenenkään vinkua, etten ole nähnyt mitään) kyllä ehdottomasti eniten suojatyöpaikkoja tarjoava mesta.
hellou ! Onko paljon ihmisiä, jotka hakemassa haussa joka loppuu 15.5?
Itselläni tämä jo kolmas kerta ja hieman jo alkaa pelottamaan.. Viime kerralla päästiin toiseen vaiheeseen jos nyt jo kouluun saakka![]()
Mistä sinulla on jäänyt kiinni edellisillä kerroilla? 
Ei kai jalkoja ilmassa pidetä!? Sorry tyhmä kysymys, tässä taas aihetta jollekin naljailuun :D :DHei muuten tuli mieleen vielä noista kuntotesteistä, että penkissä jalat irti lattiasta tarkoittaa siis mitä..? Onko siinä penkissä jalka"teline", jollainen ainakin tuolla naisten salilla on missä itse käyn..Ei kai jalkoja ilmassa pidetä!? Sorry tyhmä kysymys, tässä taas aihetta jollekin naljailuun :D :D
Tuli sellanen asia poliisikoulun opinnoista mieleen et suoritetaanko kaikki jaksot yhteen putkeen? Eli perusopintojen jälkeen suoraan harjoittelujaksolle...ja sillee...ei mitään taukoja/lomia välissä? esim. kesällä...
(olikohan jotain 12 viikkoa lomaa)
Harjoittelussa ja kenttäjaksolla mennään sitten laitoksen lomien mukaan, kuten normaalistikin töissä.