Haluaisin nyt tietää, että miten noita levypainoja saisi nostettua ylemmäs. Olen nyt tehnyt puolitoista vuotta käytännössä samoilla painoilla koko ajan. Kaikki nuo progressiot sun muut on itselle täysin mahdottomia, kun voimaa ei vain riitä painojen nostamiseen. Olen aloittanut todella alhaalta, mutta mitään tulosta ei näy.
Lisäksi itsellä ei ole minkäännäköistä ohjelmaa. Olen kokeillut noita golden sixejä, starting strengthejä, sun muita, mutta tuloksena vain pelkkää motivaation puutetta, kun minkäännäköistä tulosta ei tule. Noilla ohjelmilla voi siis heittää vaikka vesilintua.
Ongelma on myös siinä, että esim. vanhemmat ja kaverit on jo huomautellut siitä, kuinka paljon panostan tähän hommaan liikaa. Kaverit on jääny kokonaan taka-alalle, työt on alkanu jäämään taka-alalle, jne. Kaikki tämä vain sen takia, että kejitystä ei ole tapahtunut lainkaan. Onko siis oikeasti järkevää enää panostaa tähän hommaan, kun turhaan yrittää? Tai siis kun itsellä ei näköjään ole mitään mahdollisuuksia saada kunnon kehitystä aikaan? Tai kun ei saa edes sitä vähääkään?
Edit. Kerro paljon painat ja minkä ikäinen olet. Tai helpommin käy jos kirjoitat googleen 'kulutuslaskuri' ja menet laskemaan kulutuksesi ja postaat sen tänne niin voidaan antaa lisäinfoa.
Ja alussa pitäisi tuloksia tulla ja nopeasti. Mutta ei kaikilla. Tuloksia ei saada päivässä eikä viikoissa vaan kuukausissa ja vuosissa. Tämä on pitkäjänteistä ja vaativaa hommaa. En puhu niinkään kokemuksen puolesta vaan muilta kuultujen juttujen perusteella.
Itse en enää edes keksi missä syy voi olla. Oikeastaan mitään sellaista hetkeä ei ole, etten mitään söisi. Rypsiöljyä suoraan pullosta, pari pussia pähkinöitä joka päivä, 3-4 isoa lämmintä ateriaa päivässä + aamupalat ja iltapalat ja välipalat. Palautusjuomat ja kaikki on. Tulos on ei mitään.