Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tere.
onko jengillä ollut ongelmia tenniskyynerpään tms. kanssa,
painetta kyynerpäässä kun nostelee painoja?
Onko joku keino välttää kipua?:(
Bulkki päällä, silti jos käy 5x viikossa 45 min aamukävelyn niin kiristääkö se ja vähentääkö rasvaprosenttia?
Vai toimisiko HIIT paremmin?
Tuosta nyt on ollut jo paljon puhetta, että penkissä tulisi kuukausittain vaihdella sarjojen ja toistojen määrää, mutta pitääkö sama paikkansa muiden liikkeiden suhteen? Esim. pitäsikö hauiksessa tehdä eka kk n.12 toiston sarjoja ja parin kuun jälkeen 6toiston?
Oon valitellu mun mutsille mun hitaasta kehityksestä salilla ni se sanoo, että voi myös johtua siitä, että mun hormonikehitys ei ole vielä niin pitkällä et saisin jotain lihaksia kunnolla.
Miten on?
Mikä olisi hyvä ohjelma jos kävisi 3x viikossa salilla ?
Mistäs paikasta näkee paljonko viime vuonna nosti penkistä SM kisoissa ykkönen ?
Lähinnä ajattelin paino luokassa +-60Kg ja ikää alle 18v jos sillä merkitystä/vaikutusta..
Anyone.. ?
Osaisiko joku vielä vastata seuraaviin kysymyksiin?
1.Kuinka paljon kaloritarve/päivä pitäisi olla jos lihaksia rakentaa? Laihduttaessa saanut niin vähän kaloreita niin olisi kiva saada jotakin osviittaa kuinka paljon kaloreita päivässä naukkailisi? Ja päivänä jona ei käy salilla pitäisikö silloin saada vähemmän?
2.Proteiinin tarve. Täällä aikamoni sanonut 2g/painokilo. Kuinka soveltaa tätä jos lihasmassaa ei vielä paljoa ole? Kuinka paljon pitäisi proteiinia saada?
Niin..Suomenvoimaliitto..mutta eihän tuosta saa mitään selvää.Google tietää.

, lounas klo. 12-13, välipala n. klo. 3, päivällinen klo.17-18 ja iltapala n. klo.21. Pitäiskö tohon vielä lisätä joku välipala vai onko tämmöinen ruokailurytmi ihan jees?juu pitäs riittääSellainen tuli mieleen, että kyllähän se riittää kun syö 5 kertaa päivässä? Syön kyllä paljon ja monipuolisesti. Yleensä kellonajat menee näin: aamiainen n. klo.10 ( koulu on loppunut, lounas klo. 12-13, välipala n. klo. 3, päivällinen klo.17-18 ja iltapala n. klo.21. Pitäiskö tohon vielä lisätä joku välipala vai onko tämmöinen ruokailurytmi ihan jees?
http://www.suomenvoimanostoliitto.fi/index.php?option=com_docman&Itemid=&task=doc_download&gid=2365Mistäs paikasta näkee paljonko viime vuonna nosti penkistä SM kisoissa ykkönen ?
Lähinnä ajattelin paino luokassa +-60Kg ja ikää alle 18v jos sillä merkitystä/vaikutusta..