Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ihme horo toi Heidikin! Ei toi ollu reilua :( On se kyllä itseasiassa aika söpö, vaikka itekki oon sitä haukkunut täällä. Mut ei voita Peppiä ja Isabellaa :kuola:

Toi naamakala näyttää, pelottavaa kyllä, tulleen Salkkareihin pysyvästi.
Se näyttää sellaiselta kovaa elämää viettäneeltä kapakkaruusulta. Ei tollasia kiitos.

On se tuo Isbella kyllä aikamoinen törkymöykky, ja se Juulia kuuluu siihen samaan kastiin.
Selkäsaunan sietäsivät saada. Salla ois voinu pamauttaa sitä Isabellaa siihen sen liikkuvaan
kärsään, olis ollu jännä nähä miten se liikkuva kärsä siihen reakoi. Epäilen että sille ois
tullu ns hillitöntuli, eli kärsä oli alkanut pyöriä joka suuntaan ilman kontrollia.
Olen muuten alkanut epäillä että Isbella on joku Alien ja sillä on joku vahanaamari päässä.
Vai onko joku nähnyt ihmisellä noin rajua nenän heilumista? Luulen että "nenän" alla
on tämän humanoidin scannaus sensorit tai joku kaikuluontain juttu, ei se muuten voi heilua kokoajan noin.

Niin ja sitten tuli vielä yksi juttu mieleen...se tuo KT.n on oltava jediritari. Vai voiko joku muuten selittää KT.n hillitöntä RAW penkkitulosta? KT yksikertaisesti nostaa kilot ajatuksen voimalla ylös. Se on kuulkaa leikkiä jedille yksi 200kg. Yoda eli seppo taalasmaa
on koulinut KTn lapsuudesta lähtien. Välillä jediritariKT.llä on ollut tiukkaa pimeiden voimien kanssa, mutta nyt hyvä voima näyttää voittaneen.
Vielä kun saataisiin robo-niko eli 2R3 vai mikä se nyt olikaan mukaan alkais olla tähtiensotahahmot kasassa.

Voima olkoon kanssanne.
:david:!!!! Komppaan elastoo. Tää paskaläppä alkaa nyt vituttaa sit jo siinä määrin, ettei meinaa veri kiertää päässä, kun lueskelee muuten helvetin mainiota ja asiantuntevaa trediä. Eli Timo-Tee-Aat sun muut lopettakaa jo jumalauta. Mut muut salkkari-analyytikot, kuten afrolicious ym, keep up the good work!! Ja Ankara Aatu, kyllä sulle joku kertoo tärkeimmät tapahtumat juurikin tällä samaisella tredillä. Mä en voi luvata et se olen minä, mut joku. Älä vaivu synkkyyteen!!! Kyllä sen pepin joku korkkaa:kippis1:

666233.jpg

Tuossa kuvassa näyttää kyllä ihan kelvolliselta milffiltä. Onhan hänelle tietenkin epäedullisempiakin kuvakulmia olemassa, kuten tanssiaisissa nähtiin.

Hassusti muuten naamakalaksikin kutsutun roolihenkilön sukunimi on Mutanen.

Olis saanu Veera nähdä ton Pepin esityksen ja Sampon suutelukuvan, siitä sitten itkupotkuraivarit ja kotiin itkemään jossa Panu on just kiihkeilemässä Iiriksen kanssa.
Menee niin hermo tollasiin muijiin, aikuinen ihminen ja kiukuttelee enemmän kuin uhmaikänen.
Mikä hemmetin esitys sekin oli kun Panu koitti auttaa korun kanssa ja ei kelvannu, ja sitten samantien pyytää Konstaa auttamaan ja myhäilee samalla omahyväisenä...:curs:
Oli lähellä etten siinä kohtaa lyöny nyrkkiä ruudun läpi.

Hyvä oli se bändi sielä juhlissa, toinen muija lopettaa laulamisen ja toinen on suu kiinni ja silti se niitten laulu kuuluu :)

Niin, et siis tiedä vai? Tai tunnet jonkinlaista ylemmyyden tunnetta kun kuulut KT200RAW:n tarkoituksen tietäjien klubiin ja halveksit kaikkia alhaisia matoja, jotka eivät tiedä mitään mahtavasta KT200AW:sta?
HAHA, kyllä kuule tiedän, mutta eikös herra mode sanonu että vois loppua jo ton jauhaminen? vai etkö viitti lukee ite? :wtf:

666233.jpg

Tuossa kuvassa näyttää kyllä ihan kelvolliselta milffiltä. Onhan hänelle tietenkin epäedullisempiakin kuvakulmia olemassa, kuten tanssiaisissa nähtiin.

Hassusti muuten naamakalaksikin kutsutun roolihenkilön sukunimi on Mutanen.
Oisit laittanu jonku pienen hymy kuvan tästä ;)

Veerasta blaablaa..
Hyvä oli se bändi sielä juhlissa, toinen muija lopettaa laulamisen ja toinen on suu kiinni ja silti se niitten laulu kuuluu :)

Joo tosta Veerasta ihan samaa mieltä, menny jo pitkän aikaa huonoon suuntaan noi sen jutut ja nyt vielä tääkin. Ihan oikeesti Panu sais kyllä nyt heivata entisen ja nykysen ja ettiä tosiaan jonkun nuoren kisulin jota voisimme joukolla ihastella Pepin ja Isabellan lisäksi. Pihliksellehän on tulossa uus asukas, oon kuullu jotain huhuja, salaperäinen tummaverikkö(?!), siitä Panulle?? :)
Toi bändi oli kyllä hyvä, huomasin ihan saman(kuten varmasti kaikki jakson katsoneet) :D

Oisit laittanu jonku pienen hymy kuvan tästä ;)

Älkää nyt vittu sentään hyvät ihmiset ainakaan enää lainailko teksteissänne tota kuvaa! :jahas:

Pakko kirjottaa tähän jotain, että sivu vaihtuis ja saatais tuo Naamakalan kuva pois.

Edit. Jippii!

Olis nyt sitten jonkun muun ku Panun mukula niin napsahtais noi pettämis syyttelyt omaan nilkkaan. Konsta laittanut opettajaansa. :rock:

haa niinpä! oliski aika kova käänne. hihi en malta odottaa et näkee veeran ilmeen ku se yllättää panon ja iiriksen muhineeraamasta. :D

Ei jaksa enää tota paulan ja eeron "vooi rakas" lässytystä. Sarjan turhimmat hahmot tällä hetkellä, ehkä kaksosia lukuun ottamatta.

Peppi oli harvinaisen hyvännäkösenä tänään, oliko se tehnyt jotain hiuksilleen?:kuola:

Back
Ylös Bottom