Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Täytyy myöntää (HINTTINÄ) että mielummin vemppaisin Panun kuvista ku Veeran tai Iiriksen,

korjattu. Eihä siinä, onnittelut :).

Miks te muute dissaatte Eeroa koko ajan. Siitähän on kehittymässä kohta iha superäijä, kun Aaro alkaa puskemaan haudan takaa esille.

Tuotantotiimi pelasi Sampon pois pihlajakadulta, ja sen uusi kämppä on tullut jo katsojillekkin tutuksi, näin ollen Sampo :haart: Peppi voi jatkua.

Selvä yhtälö, ja Veera pelasi Sampolle jatkoa salkkareissa, kun heitti tämän pihalle.

Meinaatko, että ne vielä jatkaa? Eihän Sampolla nyt taida mitään tunteita olla Peppiä kohtaan, kun Heidin kanssa sen kuvankin kieroili. Toisaalta aika jätkä jos ei nyt korkkaa kun kerran tilaisuus olis.

Uskon, että Panu löytää itelleen jonku nuoren Niina-tyylisen vosun ja unohtaa karmeet Iirikset ja Veerat.

Lähteeköhän Veera nyt viimeinki vittuun? Tekee Iirikset, meinaa samat lähtökohdat olis nyt sille katoamistempulle.
Bustaa Panun kyntämässä toista akkaa + "pitemmän" aikaa menny jo huonosti.

Miten Pepin käy?

Meikä ennustaa lääkärille ja Jennille juttua. Katotaan miten käy.

Lähteeköhän Veera nyt viimeinki vittuun? Tekee Iirikset, meinaa samat lähtökohdat olis nyt sille katoamistempulle.
Bustaa Panun kyntämässä toista akkaa + "pitemmän" aikaa menny jo huonosti.

Miten Pepin käy?

Toivon todellakin, että se vaan painuu vittuun eikä palaa enää koskaan. Todennäköisempää on kuitenkin, että sitä kiukuttelua seurataan ensin viikon tai pari, jonka jälkeen Veera kertoo nähneensä Panun ja Iiriksen. Siitä se soppa vasta syntyykin, ja Panu ei tietenkään pidä yhtään puoliaan, vaikka Veera itse aiheutti koko tilanteen ajamalla Panun Iiriksen kainaloon.

Pepille varmaan selviää se Sampon temppu samoihin aikoihin ja se lähtee äitinsä mukaan Etelämantereelle. Sampo kyllä luultavasti ehtii suorittaa korkkauksen ennen sitä.

Mikshän melkein kaikki nuoret jätkät salkkareissa ja nykysin monet oikeessakin elämässä on tuollasia fruittari tukkajumalia ku Sampo ja Konsta... :wtf: Pinkki huivi kaulaan ja Mirolta punaset homokireet farkut lainaan niin sitten on täydellistä. :rolleyes:

Mikshän melkein kaikki nuoret jätkät salkkareissa ja nykysin monet oikeessakin elämässä on tuollasia fruittari tukkajumalia ku Sampo ja Konsta... :wtf: Pinkki huivi kaulaan ja Mirolta punaset homokireet farkut lainaan niin sitten on täydellistä. :rolleyes:
Oon miettiny ihan samaa, lähinnä siks ku toi tyyli sattuu itteäni vituttamaa niin kovin. Jätkillä aina tukka silmillä ja ylikireet farkut. PRKL:curs:. Mut jos nää fruittarit alkaa näyttää liian hintiltä, ni onneks me tiedetään mitä esim Ismo on homoista mieltä. Ippe pitää jätkät kurissa, mä oon ihan varma siitä.

Oon miettiny ihan samaa, lähinnä siks ku toi tyyli sattuu itteäni vituttamaa niin kovin. Jätkillä aina tukka silmillä ja ylikireet farkut. PRKL:curs:. Mut jos nää fruittarit alkaa näyttää liian hintiltä, ni onneks me tiedetään mitä esim Ismo on homoista mieltä. Ippe pitää jätkät kurissa, mä oon ihan varma siitä.
On muuten jännä, että Ismo ei yhtään vittuile Mirolle siitä sen muodista. Auta armias jos Kallella olisi ollut punaset pillifarkut, ei olisi ollut kotiin tulemista. Joo kyl Ismo pitää huolen että homot eivät käy pihlajakadulla lisääntymään.

Ite oon kans ihmetelly noita fruittareita/elo(vai mikä se oli)jätkiä niin ei ne muijia saa, muutaku sitten ihan poikkeus tapauksissa jotain ittensä näkösiä tyttöjä.
Salkkareissakin ainut kuka on sampolle ilmaissut kiinnostuksen on oma siskopuoli ja sit joku inttimuija.

Ai Sampo on fruittari :wtf:

En nyt sanois. Ja mä suunnittelin lukioaikoina kuitenkin fruitholocaustia..

Eihän sen tukan niin sotilaallisen lyhyt ja särmä tarttee ihmisillä olla (vaikka itse suosinkin Kekkosen kampausta), mutta noi nykynuorison tukkajumalareuhkat on kyllä typerin hiusvillitys sitten 80-luvun takatukkien. :david:

Salkkareissakin ainut kuka on sampolle ilmaissut kiinnostuksen on oma siskopuoli ja sit joku inttimuija.

Ja Juulia. Mites ne Ismon ja Kallen välit muuten? Muistaakseen sopivat kuitenki välinsä ennen Kallen muuttoa Brasiliaan ja silti Ismo ei Kallea mainitse lähes koskaan ja Jennikin muistaakseen antoi Isabellalle ymmärtää, että välit eivät ole kunnossa.

Sampollahan on aika samanlainen letti kuin arskalla aikoinaan

arnold-schwarzenegger-big.jpg

Mun mielestä aika normireuhka. Riippuen päivästä.

Back
Ylös Bottom