Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

ei mistään, unohda koko juttuMistä tämä KT200Raw tulee? Mitä vittua se tarkoittaa?

ei mistään, unohda koko juttu![]()
No oli todellakin! Helevetin perse, kun jää huomenna ja perjantaina Salkkarit näkemättä, enkä näe uusintojakaan viikonloppuna. :itku:oli kyl iha helvetin kurko jakso!!!!! <33333333333333333333333
Karin naamakala vittuun
kiitos, noi meinaa pilata joka jakson
:hyvä:P.S. Nyt kun kunnolla katsoin, niin oon aika varma, että se KT:n väliaikainen hoito on kuin onkin kalaihminen. Ihan helvetin ruma se on ainakin. Onneksi Kari ei ehtinyt saastuttaa itseään työntämällä sausagensa siihen ämmään!

veera vittuun
kaksoset vittuun
timo-tee-aa vittuun
konsta vittuun
karin naamakala vittuun
kiitos, noi meinaa pilata joka jakson ja pakkiksen
Panu on aina khkkkäännis. pesää irtoo!
http://www.youtube.com/watch?v=5CjYhE-sRi4Mua on itse asiassa alkanu vähän huolestuttaa toi Pannarin alkoholinkäyttö... Panohan on nykyään joka päivä, jos ei nyt kaatokunnossa, niin vähintäänkin tonkimassa jotain konjakkipulloa kaapista tai hornimassa Jennitaurissa olutta. Jonkun pitäis keskustella asiasta lentäjälle. Jos ei meno muutu, niin Pannari alkoholisoituu ja siitä ei hyvä seuraa. Siinä menis työpaikkakin, kun Tatzan ajelis lentokonetta konjakkihuuruissa ja jäis kiinni.
Turpa kiinni jo siitä KT200RAW -jutusta. Kukaan haluu enää tota paskaa lukea täältä.Niin, et siis tiedä vai? Tai tunnet jonkinlaista ylemmyyden tunnetta kun kuulut KT200RAW:n tarkoituksen tietäjien klubiin ja halveksit kaikkia alhaisia matoja, jotka eivät tiedä mitään mahtavasta KT200AW:sta?