Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin just pääsemässä vauhtiin, olis ollu kiva kyykyttää timppaa...höh :(Täl foorumil on tosi outo sensurointipolitiikka. Juutalaisia ja suomenruotsalaisia koskevia keskusteluja poistetaan jne.
Kaikki tukarit ja vasikat voisi viedä venäläiseen vankilaan moralla raiskattavaksi.
Olin just pääsemässä vauhtiin, olis ollu kiva kyykyttää timppaa...höh :(
Usko jo, se on svensk talande.Kyykyttää?? Hah, oot suomenruotsalainen!! Koko suomen kansa katsoo teikäläisiä enemmän tai vähemmän kieroon. Jätte kiva.
Joo ja tosiaankin outo sensurointipolitiikka. Kaikki juutalais ja hurrivastaiset viestit/threadit poistetaan. Tiesin kyllä, että molemmilla on sorretun vähemmistön status ja molemmat ovat yhtä röyhkeitä,ylimielisiä (pitävät kummatkin omaa ryhmäänsä "herrarotuna" vrt juutalaisille kaikki ei juutalaiset ovat ns gentile - pakana ja hurrit ovat itse määritelleet oman asemansa svenskatalandebättrefolk:ina) ja viekkaita, mutta en olisi uskonut, että jopa Pakkiksella näitä suomalaisvastaisia vähemmistöjä palvotaan tähän malliin.
Usko jo, se on svensk talande.
Sähän oot pelkkä rahvaanomainen juntti verrattuna meihin aatelisiin sukujuuriin omaaviin ihmisiin.
Onneksi sun asenne ei oo ollenkaan ylimielinen :lol2:
Eikä koko suomen kansa katso kieroon, ku meitä hurreja on täällä kuitenkin osa porukasta. Mikäs muuten susta tekee enemmän suomalaisen ku musta? Hurrithan täällä on teikäläisiä pidempään melskannu.
Kai "aikuinen mies" nyt saa tehdä nuuskillaan mitä tykkää?Käisit lähti kävelemään äitin toimesta. Kyllä nakertaa. : /
Korottamaan vaan uusijoiden kanssa. Läpi kerran jo päästy on aina hyvä, ei oo sitten stressiä ainakaan kurssista.Viddu, tämän päivän matikan koe oli kyllä melkonen aprillipila, opella varmaan ollu vitun hauskaa ku vääntäny tollasta paskaa. Varmaan puolet porukasta vetäs vähän aikaa räpellettyään henkselit tehtävien yli ja jätti homman uusintoihin. Itellä nyt vitutuskäyrä nousussa ku en ite tajunnu tehä samaa. Taitaapi kurssikeskiarvo pudota kovaa ja korkeelta:(. Nyt jos se mulkku vielä tekee uusintoihin ihan inhimillisen kokeen ni revin kyllä perseeni.