Tuli mieleen sellainen vielä että mihin kohtiin kroppaa vaikuttaa, kun ylätalja vedetään eteen/rinnalle ja taakse/ niskalle? Mitä eroa näillä on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
latseihin molempien pitäs ottaa. imo etupuolelle ku vedät ottaa vähemmän olkapäihin ja saan ainaki ite tuntumaan paremminTuli mieleen sellainen vielä että mihin kohtiin kroppaa vaikuttaa, kun ylätalja vedetään eteen/rinnalle ja taakse/ niskalle? Mitä eroa näillä on?

Tuli mieleen sellainen vielä että mihin kohtiin kroppaa vaikuttaa, kun ylätalja vedetään eteen/rinnalle ja taakse/ niskalle? Mitä eroa näillä on?
Oman käsitykseni mukaan niskan taakse tehtynä liike vaikuttaa yhteen lihakseen enemmän kuin eteen tehtynä. Itse saan niskaan taakse tehtynä paremman tuntuman selkään ylipäätänsä mutta loukkaantumisriski on kuitenkin paljon isompi. Kannattaa siis harkita sitä loukkaantumisen mahdollisuutta ja tunnustella sitä kumpi tuntuu paremmin, ennen kuin päättää kumpaa meinaa tehdä.Tuli mieleen sellainen vielä että mihin kohtiin kroppaa vaikuttaa, kun ylätalja vedetään eteen/rinnalle ja taakse/ niskalle? Mitä eroa näillä on?
kapealle/sumo mavelle parhaat apuliikkeet?
eli mua kiinnostais tietää et mistä tällaisia laitteita saa ja kuinka paljo maksaa? ja miksi tätä laitetta kutsutaan, et vois jostain nettikaupoista etsiä? kiitos etukäteen!
http://www.youtube.com/watch?v=xCQPpYf7anI&NR=1
1. 4-5g. Muista sitten, että tee ja kahvilusikka on eri mittoja. Kahvilusikka on 3ml kun teelusikka on 5ml.Pari aloittelijan kysymystä.
1. Kuinka monta grammaa suunnilleen on yksi (ei-kukkurallinen) teelusikallinen kreatiinimonohydraattijauhetta, kun noissa suosituksissa on noin 5-10g per päivä..
2. Ostin tota UFS:n maltohydraattihässäkkää palkkarin ohella, kun se oli niin halpaa, mutta arveluttaa hieman, että miten oikein saan siitä maksimaalisen tehon irti kun en tota maltoa koskaan ole oikein ymmärtänyt tai sen käyttötarkoitusta.. Niin että voisko joku muutamalla lauseella kertoa vähän, että mikä ton maltohydraattihässäkän idea on..
Kiitoksia jo etukäteen.

Perusperiaatteena on se, että laitat maltoa ja heraa 1:1. Bulkilla sitten lisää.
Totta. Ehkä vähän perustelematonta tietoa tuo. Mutta eipä se hiilareitten ja protskun suhdekkaan taida olla aivan 1:1. Protskua pitää ilmeisesti olla jonkun verran vähemmän kuin hiilareita. Tosin pitää muistaa, että kun malto on 100% hiilaria, ja perushera yleensä noin 80% proteiinia, niin näitä voi laittaa molempia vaikka sen desin. Luulisin?Jaahas, ja minkä takia? Ei kai bulkilla sen suurempaa nopeiden hiilihydraattien pommia kaivataan. Siis tietysti bulkilla voi ottaa isomman satsin molempia, mutta suhdepysyy samana.
Jos TIEDÄN, että pystyn kaksi kertaa viikossa, ei peräkkäisinä päivinä treenaaman, teen tuon ohjelman. Mutta sittenkun tulisi semmoinen, että pääsisin seuraavana päivänä viime treenistä ja tietäisin myös, että en pääsisi viikkoon taas - vihdoin se kysymys - niin kannattaisiko tuo treeni tehdä taas vai tehdä jokin hilavimputus päivä, esim. keskittyä enempi pieniin lihaksiin. Erittäin todenäköisesti en pystyisi tekemään kunnolla tuota ohjelmaa heti peräkkäisenä päivänä.
Ja olisiko ehdotuksia minkälaisia vemputuksia kantsisi tehdä? Voima enempi hakuses kuin massa.

Maastaveto kiehtoo ja hiukka epäilyttääkin. Tekniikka on.. toivottavasti hallussa, ainakin peilistä katsoessa vaikuttaisi siltä.
Oon tehnyt maastavetoni tämän kuvan osoittamalla tavalla viimesen kuukauden ajanhttp://www.bodybuilding.com/fun/images/2006/deadlift1.jpg
Mä varmaan oisin jatkanut mavettamista ilman huolen häivääkään, ellen olisi törmännyt kyseisellä saitilla tekstiin "You must also wear a belt any time you lift over 85 percent." En ole kokeillut ykkösiä, joten mulla ei ole aavistustakaan mikä olisi mun maksimista 85%.
Alaselän pelastajaksi tuota olen toivonut, mutta koska mun selän lihakset on heikot ja teen työtä joka rasittaa selkää, niin oisko joku muu liike ystävällisempi selälle?
En oo varma kestääkö mun polvet sumomavea.