Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ehkä Ismo vetelee kännipäissään Sallaa turpaan. Olisi jo korkea aika saada wanha kunnon Nyrkki-Ismo kehiin.

Toi Niina näyttää joissain kohtauksissa ihan Elinalta.

talla lauseella sina loukkasit mun tunteita, ja loukkaisit niinan tunteita jos se saisi kuulla.
elina on paskannakonen, niina on kuuminta hottia :haart:

Se sairaalan vartija on ihan varmaa, joku niistä tyypeistä siellä Kehotuksessa, eikä Joonatanille tuu sitten mitään harmeja tosta

Kuulin huhuu, että maikkarin netti-tvstä alkaa uus salkkareiden spin-off. Siinä kuvataan kun roinatan, stuba ja kt käy salilla.

Ärsyttää tuo Salla tankkeri ja pahasti... Ismo antaa sen hyppiä silmilleen joka asiasta ja on muutenkin lauhkea kuin kastroitu homo... Saisi Ismo vähän nyrkkeillä Sallan kanssa niin näkee saako Tsärdäänin meikeillä peitettyä pandasilmiä. :rolleyes:

absoluuttinen putoominen :lol2:
Alan iteki koht seuraa salmareita ku tääl on niin hyvää juttua siitä :D
Mitäs siel niinku nyt tapahtuu? Kuka on roinatan? vai mikä olikaan.
Kuka on sairaalassa ja miks?? Onks Ismo hakannu ketään alaikäsiä?

Roinatan = Joonatan (alkoi roinaa veteleen, sai nimekseen Roinatan)
Roinatan ja Juulia tunkeutui sairaalaan, suunitelmana selvittää kuka lahjoitti Juulialle munuaisen. Suunittelivat reissun melkein yhtä hyvin kuin maikkeli suunitteli vankila-paot. Ismo ei ole pitkiin aikoihin hakannut ketään. Aikoinaan pieksi miiaa ja kallea.

Roinatan = Joonatan (alkoi roinaa veteleen, sai nimekseen Roinatan)
Roinatan ja Juulia tunkeutui sairaalaan, suunitelmana selvittää kuka lahjoitti Juulialle munuaisen. Suunittelivat reissun melkein yhtä hyvin kuin maikkeli suunitteli vankila-paot. Ismo ei ole pitkiin aikoihin hakannut ketään. Aikoinaan pieksi miiaa ja kallea.

Eihän siitä nyt kauankaan ole kun ismo taputteli vähän Tanjaa ja kulmakarvaJuuliaa?

Eihän siitä nyt kauankaan ole kun ismo taputteli vähän Tanjaa ja kulmakarvaJuuliaa?
No pikkusen poskea silitti. Ei se ollu mitään kunnon turpaanvetoa, niinku aikanaan Kallen ja Miian kanssa, kun pesismaila heilu ja homo-Kallen rojut lensi parvekkeelta alas.

En tajua ollenkaan tuota Ismon ja Sallan suhdetta. Salla on läski pullasorsa ja saatanan ärsyttävä tärkeilijä, joka asiasta paskansössöttäjä ja lähes lauta-Juulian veroinen angstaaja. Ismolla taas ei vanhoilla päivinään pysy kovana muu kuin nyrkki ja sitäkin saa pelätä milloin se kopsahtaa. Hieno suhde, hieno pari. :hyvä:

Kiitos :worship:

Ismon sekoilut on kyl ollu parasta antia mitä suomalainen tv on tarjonnut.
Kattelin jotain kuvia salkkarikaartista ja pakko todeta että kyllä niistä yli puolta surutta astuisi :D miehet mukaanlukien.. Paitsi voimakolmikko Ismo, Seppo ja Kari. Niissä on liikaa miestä mulle.

On siitä jo ihan liian kauan. Ismosta on tullut pelkuri.

Mun mielestä Salla oli tosi söpö, kun se kutsui Ismoa rontiksi ja veti hänet kiihkeästi vällyjen väliin.:haart:

Tanjan tissit olivat pitkästä aikaan herkullisen terhakkaat.:kuola:

Vittu tota off-season Sallaa:curs: harvinaisen ärsyttävä akka. Ossihan on kondiksessa!

Panu on melkein Ossia raamikkaampi.

Viimeksi muokattu:
Salla pelaa helvetin vaarallista peliä. Jotkut naiset, niiden vaan täytyy leikkiä tulella, kunnes näpit kärähtää. Niponiponäkänäkä ja niin edespäin, kunnes Ipen nyrkki pamahtaa. Olin ihan huomaavinani, että Ipen iho hilseilee kun se stressaa niin kovin, että saa gunsit pidettyä aisoissa. Jos tää Sallan henkinen kuormitus jatkuu vielä pitkään, saattaa Ipen seuraava isku olla kuolettavaa luokkaa. Se jälkeen Sallan haudalla käydään hiljaisia keskusteluja ja muistellaan tuota kohtalokasta iltaa, jolloin Ipe päästi jälleen sisäisen naisenhakkaajansa ulos:

"Joo, mä muistan sen illan. Ensin löi Ismo...ja sitten löi kirkon kellot."

Back
Ylös Bottom