Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
ismo : "no kyllähän mulle aina ilmainen olut kelpaa" tästäkö se taas lähtee :D ois kyllä hieno juttu kun jokaisessa perjantain jaksossa pihlajakadun miehet olisivat saunassa pohtimassa maailman asioita, saunaoluttein kanssa tietysti.

ps. tämä ei ollut mitenkään homomainen kommentti

Entäs jos Oonaa näyttelevän Sara Lohinivan sukunimi oliskin Lohinivus - viitaten kalanhajuun ja lohifileeseen nivusten seudulla? :jahas: :david:

sori...

Saisi taas tapahtua jotain räväkkää! Eilinenkin jakso oli ihan lattea. Ainut, että Joonatanin sängylläistuen-hauistreeni jaksaa aina naurattaa:D Saakohan Salla nyt syömishäiriön kun Ismo katseli tyttökalenteria?

Saisi taas tapahtua jotain räväkkää! Eilinenkin jakso oli ihan lattea. Ainut, että Joonatanin sängylläistuen-hauistreeni jaksaa aina naurattaa:D Saakohan Salla nyt syömishäiriön kun Ismo katseli tyttökalenteria?
No ei se Sallan syöminen ihan häiriötöntä ole tähän astikaan ollut. Suklaata, pitsaa, pullia jne. Ja yrittihän se tuossa taannoin elää pelkällä popcornilla. :lol2:

On muuten ihan mahtavaa, kun Salla ja Ismo ovat kuitenkin aikuisia ihmisiä, ja heidän suhteensa etenee ihan teinideittailun periaatteita noudattaen. Ensin suhde yritettiin ikäeron takia pitää salassa, ja nyt molemmat hihittelee ihan innoissaan, kun Ismo meinaa muuttaa hammasharjansa ja partahöylänsä Sallan luokse. Sitten Sallalle on kauhea ongelma, kun Ismo katselee jätkien kanssa tyttökalenteria, ja Ismokin on heti ihan paniikissa, että nyt kävi käry. :hyvä:

Viimeksi muokattu:
Katoin ton eilisen jakson vasta nyt.
Haha, miks Ismo ei ois saanu kattoa tyttökalenteria???
Pitääkö mun kieltää miestä käymästä töissä, kun verstaan seinillä on useampikin vähäpukeisia naisia esittelevä almanakka! PERKELE :david:

Vähä toi Juulia on ärsyttävä :D Inttää nyt vastaan lääkärille "Nauti kuule ite!"

Vähä toi Juulia on ärsyttävä :D Inttää nyt vastaan lääkärille "Nauti kuule ite!"

Juulian milffi äiti se vasta nykyään ärsyttävä onkin! Siis voi vittu sitä hyysäyksen, kauhistelun, panikoinnin ja jumalajuttujen määrää! :down:

Tanjuska on selvästi ottanu jeesuksen sydämeensä. Mitäköhän tällä nyt haetaan takaa...

Itse en muista hetkeä, milloin Juulia ei olisi ollut ärsyttävä..
No ku se on puolituttu ja oikeesti ihan kiva + siinä Laura-sarjassa se oli niin hyvä :D
(Meinasin kirjottaa Lauta-sarja....)

Katoin ton eilisen jakson vasta nyt.
Haha, miks Ismo ei ois saanu kattoa tyttökalenteria???
Pitääkö mun kieltää miestä käymästä töissä, kun verstaan seinillä on useampikin vähäpukeisia naisia esittelevä almanakka! PERKELE :david:
Ehkä jos ite olisit Sallan näköinen/kokoinen... :D

On kyllä todella ärsyttävä ja kiittämätön! Sille ei riitä, että on saanut uuden munuaisen kun itse tötöili auton alle ja pilasi omansa. Nyt sen mielestä on sitten "epäreilua", kun ei saa tietää luovuttajan henkilöllisyyttä. Saatana se ei kyllä osaa nähdä mitään muuta kuin oman napansa! :curs:

roinatan ei osannu yhdys sanoja :( heti vaikuttavat näköjään

Back
Ylös Bottom