Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kari "200kg RAW penkki" Taalasmaa pisti hieman luuta kurkkuun mirolle. Oli kyllä loistava tuo loppu jaksosta. :D
No ei se Sallan syöminen ihan häiriötöntä ole tähän astikaan ollut. Suklaata, pitsaa, pullia jne. Ja yrittihän se tuossa taannoin elää pelkällä popcornilla. :lol2:Saisi taas tapahtua jotain räväkkää! Eilinenkin jakso oli ihan lattea. Ainut, että Joonatanin sängylläistuen-hauistreeni jaksaa aina naurattaa:D Saakohan Salla nyt syömishäiriön kun Ismo katseli tyttökalenteria?

Vähä toi Juulia on ärsyttävä :D Inttää nyt vastaan lääkärille "Nauti kuule ite!"
No ku se on puolituttu ja oikeesti ihan kiva + siinä Laura-sarjassa se oli niin hyvä :DItse en muista hetkeä, milloin Juulia ei olisi ollut ärsyttävä..
Ei se ollut noin ärsyttävä sillon aikanaan, kun seukkaili Roomeon kanssa.Itse en muista hetkeä, milloin Juulia ei olisi ollut ärsyttävä..
Ehkä jos ite olisit Sallan näköinen/kokoinen... :DKatoin ton eilisen jakson vasta nyt.
Haha, miks Ismo ei ois saanu kattoa tyttökalenteria???
Pitääkö mun kieltää miestä käymästä töissä, kun verstaan seinillä on useampikin vähäpukeisia naisia esittelevä almanakka! PERKELE![]()
On kyllä todella ärsyttävä ja kiittämätön! Sille ei riitä, että on saanut uuden munuaisen kun itse tötöili auton alle ja pilasi omansa. Nyt sen mielestä on sitten "epäreilua", kun ei saa tietää luovuttajan henkilöllisyyttä. Saatana se ei kyllä osaa nähdä mitään muuta kuin oman napansa! :curs:Vähä toi Juulia on ärsyttävä :D Inttää nyt vastaan lääkärille "Nauti kuule ite!"
Varmaa roinatan jää kiinni siel sairaalas ja joutuu verikokeesee ja sieltä sit nähdääki et poimutan onki anapoolihullu.![]()