Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Lyön mitä vaan vetoo et miro saa tuol pepil viel kuonoo roinatanilta :rock: Tänään nähtiin jo pientä hermostumista !

Oon kyllä samaa mieltä. Ootin jo että millon joonatanin roinan syövyttämissä aivoissa napsahtaa totaalisesti ja se tekee mirosta semmoste peukalon pään kokosta hakkelusta. :D

Meitsi lottoo että niina on istunu samaan aikaan linnassa kun stuba.

Ei se missään linnassa oo ollu, tuskin Niinaa voi syyttää muusta kuin siitä että se on suorastaan rikollisen hyvännäköinen. :kuola:

Oon melkolailla varma, että Niina on ollu strippari. Tai sitten se on ollu onnenpyörässä.:D Juulia on ihan saatanan ärsyttävä. Kumpa se kuolis.

Juulialle oli kirjoitettu mahtava naistenlogiikkarepliikki siinä kun Roinatan sanoi kentaurissa, että ne murtautui Oonan kanssa sairaalaan ja se oli huono idea... "AI olit valmis auttamaan oonaa muttet mua???" :D

huora tai strippari se on ollu ketä stuba on käyny vanhoina hyvinäaikoina pamputtamassa berberiin.. jarkko kun tajuaa seukkaavansa maksullisen kanssa ja niina lyö laskua eteen niin alkaa shärdääninkin tilipussi keventyä kummasti :D

Häh häh hää mä tiedänkin sen salaisuuden:evil:

Jonathan sais kyllä vedellä Miroa jo turpaan, alkaa taas ärsyttäämään pikkuhiljaa
Mä luulen et Roinatan vetää Miroa pataan kun ne kuvailee sitä zombileffaa sinne koulun juttuihin. Miro jo vähän eilen kerjäs sitä, mut viel ei ollu roid ragen aika.

Mulla on yhden viikon aukko jaksoissa oisko toissa viikolta, niin oliko niillä joku penkki kisa ennen ku salilaitteet vietiin pois kellarista?

Jos oli niin minkälaisia tuloksia tuli? :D

Ei spoilereita tänne. :curs:
Olihan siinä sentään spoiler-tagi eikä suoraan edes asiaa spoilerissa.. vaikka onnistuisi vahingossa maalaamaan tekstin, pitää vielä klikata linkkiä että tietää spoilauksen.

Joten mielestäni aika vastuuntuntoisesti spoilattu spoilaus. Spoil. Spoileri.

PICT0786.jpg

no onhan juulia hieman ärsyttävä mutta oha se iha kivan näköinen (livenäki kivan näköinen kun rmj:ssä bongasin sen :D) sais lopettaa ton munuais jutun heti paikalla.

Back
Ylös Bottom