Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ai onko niko nyt tää "urheilullinen komea kaveri" mitä tässä on haettu salkkareihin? :D

eikos nykyajan muijien mielesta talla nikolla ole just sellainen sopivan treenattu kroppa :dance:

ei saanu muistaakseni siina bb jossaki niiden kuntoiluhommas ees yhtakaa punnerrusta eika vatsalihasliikkeitakaa varmaanku pari jos ollenkaa, tytot tykkaa tallaisista sopivan treenatuista MIEHISTA! :rock:

eikos nykyajan muijien mielesta talla nikolla ole just sellainen sopivan treenattu kroppa :dance:

ei saanu muistaakseni siina bb jossaki niiden kuntoiluhommas ees yhtakaa punnerrusta eika vatsalihasliikkeitakaa varmaanku pari jos ollenkaa, tytot tykkaa tallaisista sopivan treenatuista MIEHISTA! :rock:

Muistaakseni ei tullut istumaannousuja yhtäkään ylös asti.

E. BB-niko muuten näyttää ihan robo-nikolta :D

Muistaakseni ei tullut istumaannousuja yhtäkään ylös asti.

E. BB-niko muuten näyttää ihan robo-nikolta

voiko ihminen edes olla niin surkeassa kunnossa ettei mene ees punnerrusta tai istumaannousua? :wtf:

joo bb-niko ja robo-niko on varmaan homoja keskenaan :kippis1:

voiko ihminen edes olla niin surkeassa kunnossa ettei mene ees punnerrusta tai istumaannousua? :wtf:
No jos olis tosi pahasti ylipainoinen, niin siiten tommosen vois vielä jotenkin ymmärtää. Mutta normaali/alipainoisella suunnilleen terveellä nuorella miehellä en kyllä pysty käsittämään.:eek: Luulen, että se olis oikeasti saanut ainakin pari toistoa molempia tehtyä, mutta se sen venkoilu liittyi taas siihen sen ihme homosteluun ja huomion hakemiseen. Tai sitten sillä on täydellisen liikunnan puutteen takia niin olematon kontrolli lihaksistoonsa, että vaikka voimat riittäisivätkin suoritusten tekemiseen, niin se ei vaan osaa jännittää oikeita lihaksia oikeassa järjestyksessä (mikä olisi kyllä outoa, koska eihän etunojapunnerrus ja istumaannousu sieltä vaikeimmasta päästä ole).

Miksei BB-Nikoa voisi Salkkareihin laittaa? Kyllähän nyt Pihlajakadulla täytyy aina yksi homo olla! Ties vaikka Ismo tai KT (tai molemmat yhdessä... :evil:) antaisi hänelle turpaan joskus hamassa tulevaisuudessa... Nyrkit vaan heilumaan sanon minä. Ismokin ollut ihan rauhallisena jo liian kauan.

:rock:

Miten niin huonoja? Mun mielestä ihan hyvin piirretty ja hauskojakin vielä. :)

On todella hyvin piirretty, tunnistaa hahmon vaikkei lukisi mitään kuvatekstiä tms.

Uusi näköjään tullu tuolta taiteilijalta. http://irc-galleria.net/view.php?nick=wnbtuisku&image_id=99270695 Tuo wnbtuisku on niin kuollut kun Kari Taalasmaa kuulee että siitä on tehty Robin-pilakuva. Voin jo kuvitella: wnbtuiskun ovikello soi. Oven takana seisoo pitkä päättäväisen ja äkäisen oloinen mies ruskeassa nahkatakissa. Hahmon suusta kuuluu "wnbtuisku?". wnbtuisku nyökkää, ja sillä mikrosekunnilla hiha heilahtaa, väkivaltaisen tapahtuman peittää 90-luvulla pyörineen Batman-sarjan tyyliin "KOPS!"-teksti. wnbtuisku makaa turpa verillä maassa ja vieras esittäytyy "Mä olen Kari Taalasmaa, Seksi-Sepon poika, Manga-Oonan isä ja Elinan veli!" :rolleyes:

Joo kyllä Kari Taalasmaan pitäis olla vähintään Batman eikä mikään Robin, joka on ihan umpihinttari. :D

Mirosta tulis Robin Batman-KT:n avuksi. Kellariverstasta vois käyttää lepakkoluolana ja Miron pyörän maalata asiaankuuluvasti mustaksi. Varsinaisen Batmobiilin eli jonkun mustan urheiluauton KT ostaa vähäkäytettynä Roomeolta. :D

näin stuban lauantaina espoon ikeassa, oli massoissa kyllä. oli jonku muijan kanssa, ei ollu pihlajakadulta se. kuikuili meitsin avokkia, nosti avokin arvoa mun silmissä kyllä tämä tapahtuma.

näin stuban lauantaina espoon ikeassa, oli massoissa kyllä. oli jonku muijan kanssa, ei ollu pihlajakadulta se. kuikuili meitsin avokkia, nosti avokin arvoa mun silmissä kyllä tämä tapahtuma.
Aikaisempien juttujesi ja nimimerkkisi perusteella kysyn ihan varmuuden vuoksi, että kumpi sitä avokkiasi siis katseli, Stuba vai Stuban muija? :rolleyes:

kai kavit kysymassa silta olisko silla myyda ruista ranteeseen? :rock:

Back
Ylös Bottom