Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Perse ihan puuduksissa lentokoneessa istumisen jäljiltä, ja vielä olis jäljellä ihan tarpeeksi samaa istumista, ei perkule nukuttuakaan saa kun toinen pakara puutuu vaikka kuinka olisi.

töihin tulevat kipeet ihmiset jotka tulee vaan tartuttamaan muut
VITUN PERSEENSUTI SAAATANA!!!!!!! just vittu olin kipee...ehkä viikon terve
PERKELE!!!

Kollega otti lisää saikkua ilman varotusaikaa (vuoro ois alkanu 6.30). Pomo soittaa mulle 7.15, että niin nopeesti ku pääset töihin! Jäi unet vähä lyhyiks.

Qan toi sun työpaikkas vaikuttaa kyl eniten paskalta, mitä nyt oon lukenu...

Kiitos :D Työ on kivaa, mut firmal vähä ongelmii ja kollegat on humanoideja.... :hyper:

Äsken soitettiin telkkarihuollosta, että tänään olisi noudettavissa. Tarkotuksena oli käydä huomen aamuna hakemassa isompi ja parempi Sony. Nyt ei tiedä mitä tehdä. Olisivat soittaneet huomena, niin olisin säästynyt tältäkin pohdinnalta.

Cardio twister system!!! Saat rintalihakset kaupan päälle! Älä ohita tätä tarjousta, jos soitat puolen tunnin kuluessa, lupaamme, että löydät itsesi vähän ajan kuluessa ihan oikealta kuntosalilta!!

NYT MENI ORSILLA YLI HILSEEN!!!

MINÄ EN OLE KIRJOITTANUT: "KATKERAA TILITYSTÄ", MIHINKÄÄN NÄIHIN HESAA KÄSITTELEVIIN VIESTEIHIN - PUHUT PASKAA!

NYT ORSILLA TARKASTAT ASIAN VÄLITTÖMÄSTI JA KOMMENTOIT UUDESTAAN!!!
KEHTAAT VIELÄ SYYTELLÄ MINUA ÄMMÄMÄISYYDESTÄ.
PAHOITTELUA ODOTELLEN.

Enkä muuten ole haukkunut sanaa Stadi, sanoin vain että Helsinki on stadi vain Helsingissä, muualla se on hesa.
hesalaisethan siitä saa hiekkapimppikohtauksen kun stadia sanoo hesaksi.
Perkele tulet tänne kirjoittamaan sontaa aikuisesta miehestä!

No niin, löytyihän se syy, miksi tarkemo oli muutellut sanomisiani toisessa ketjussa. En vain ole tätä ketjua lukenut moneen päivään.

Mikäli et tarkemo ole ennen havainnut, on internetissä joskus tapana toista lainatessa (varsinkin pitkää tekstiä) korvata se itse teksti jollakin kommentilla, joka lainaajan mielestä kuvaa lainatun tekstin sisältöä. Jokainen lukija varmaankin ymmärtää, että sinun postauksessasi ei sanottu "...katkeraa tilitystä...", sillä sehän olisi hölmö postaus.

Se taas, että sinä lainaat minua ja kirjoitat oikealle postaukselle näyttävän viestin minun viestini tilalle on ainakin minun mielestäni vähän eri juttu. Mutta mielipiteethän ovat kuin...

Eli sanomani oli, että sinun tekstisi oli minun mielestäni katkeraa tilitystä. Ja turha siitä on noin hermostua, tämä nyt on vain internettiä.

Ei ole ollu täl viikol töitä! Nytkään ei tiedä pitääkö mennä huomen, kiva venata koko päivä tietoa :curs: Siirsin puhelin soitol käyttötilille 500e tunti menny eikä rahoja näy :wall: Kohta pakkaan haulikon ja kelkan autoon ja lähen metsälle sukulaisen kans. Illal saunomista ja muutama bisse ja puhelimeen en vastaa vaikka jeesus soittas!

Tänään piti selvitä että onko tuo peukalo murtunu vai ei? No sittempä ei selvinny vaan huomenna uusiin kuviin ja pe uusi aika lekurilla. No kipee on peukalo ja oikeastaan koko käsi. Joten jotain vikaa siellä on.
Harmittaa vaan kun meni kaikki suunnitelmat pieleen pitemmältä ajalta.

Hinkkaava naru

Tossa yhtenä päivänä olin vaihtamassa sarjojen välissä muutamaa sanaa yhden työelämätutn kanssa, kun syrjäsilmällä huomasin yhden aika näpsäkän näköisen nuoren naisen tekevän hauiskääntöä taljassa. Tytteli seisoi ristikkäistaljan toisessa päässä selkä painopakkaan päin ja naru kulki jalkojen välistä. Joka toiston yläosassa naru hinkkautui jalkojen väliin varsin herkullisen näköisesti. Tytöllä ei kyllä ilmekään värähtänyt, mutta kaveri kyllä aprikoi, että mikäköhän tuon liikkeen perimmäinen tarkoitus on...taisi tyttö huomata katseemme, kun seuraavassa sarjassa seisoi toisin päin.

Kesätyöt. Hommat on kortilla ja pien kaupunki niin joka paikkaan pitäs olla jotain suhteita, varsinkin näin laman alla. Ja eikä auta yhtää ettei miulle oo annettu *askanjauhamisen jaloo taitoo, jota tartteis näihin kesätyö paikkoihin johon pitää netissä lähettää hakemus :curs:

Hinkkaava naru

Tossa yhtenä päivänä olin vaihtamassa sarjojen välissä muutamaa sanaa yhden työelämätutn kanssa, kun syrjäsilmällä huomasin yhden aika näpsäkän näköisen nuoren naisen tekevän hauiskääntöä taljassa. Tytteli seisoi ristikkäistaljan toisessa päässä selkä painopakkaan päin ja naru kulki jalkojen välistä. Joka toiston yläosassa naru hinkkautui jalkojen väliin varsin herkullisen näköisesti. Tytöllä ei kyllä ilmekään värähtänyt, mutta kaveri kyllä aprikoi, että mikäköhän tuon liikkeen perimmäinen tarkoitus on...taisi tyttö huomata katseemme, kun seuraavassa sarjassa seisoi toisin päin.
Tarkoituksen tietää vain itse hinkkaaja :D

Eilen leveää kyykkyä tehdessä repesi housut. Kuului äänekäs KRÄTS vaan ja sen varmasti kuuli myös vieressä penkillä istunut mieshenkilö. :nolo:
Jatkoin kuitenkin urheasti sarjan loppuun asti vaikka meinasi naurattaakin. Ja vähän itkettääkin, mun lempparihousut. :itku:

Kesätyöt. Hommat on kortilla ja pien kaupunki niin joka paikkaan pitäs olla jotain suhteita, varsinkin näin laman alla. Ja eikä auta yhtää ettei miulle oo annettu *askanjauhamisen jaloo taitoo, jota tartteis näihin kesätyö paikkoihin johon pitää netissä lähettää hakemus :curs:

Lähe toiseen kaupunkiin töihin?

Hienoo missata penkkarit kun nukuin pommiin ja mistään ei saa kyytiä nyt koululle.

Hienoo missata penkkarit kun nukuin pommiin ja mistään ei saa kyytiä nyt koululle.

Ei voi olla noin uusavutonta nykyajan nuoriso!!! Ota hyvä poika taksi! Jos tuon takia missaat penkkarisi, niin ehkä parempi niin...:david:

Back
Ylös Bottom