Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Qan toi sun työpaikkas vaikuttaa kyl eniten paskalta, mitä nyt oon lukenu...

NYT MENI ORSILLA YLI HILSEEN!!!
MINÄ EN OLE KIRJOITTANUT: "KATKERAA TILITYSTÄ", MIHINKÄÄN NÄIHIN HESAA KÄSITTELEVIIN VIESTEIHIN - PUHUT PASKAA!
NYT ORSILLA TARKASTAT ASIAN VÄLITTÖMÄSTI JA KOMMENTOIT UUDESTAAN!!!
KEHTAAT VIELÄ SYYTELLÄ MINUA ÄMMÄMÄISYYDESTÄ.
PAHOITTELUA ODOTELLEN.
Enkä muuten ole haukkunut sanaa Stadi, sanoin vain että Helsinki on stadi vain Helsingissä, muualla se on hesa.
hesalaisethan siitä saa hiekkapimppikohtauksen kun stadia sanoo hesaksi.
Perkele tulet tänne kirjoittamaan sontaa aikuisesta miehestä!
Tarkoituksen tietää vain itse hinkkaaja :DHinkkaava naru
Tossa yhtenä päivänä olin vaihtamassa sarjojen välissä muutamaa sanaa yhden työelämätutn kanssa, kun syrjäsilmällä huomasin yhden aika näpsäkän näköisen nuoren naisen tekevän hauiskääntöä taljassa. Tytteli seisoi ristikkäistaljan toisessa päässä selkä painopakkaan päin ja naru kulki jalkojen välistä. Joka toiston yläosassa naru hinkkautui jalkojen väliin varsin herkullisen näköisesti. Tytöllä ei kyllä ilmekään värähtänyt, mutta kaveri kyllä aprikoi, että mikäköhän tuon liikkeen perimmäinen tarkoitus on...taisi tyttö huomata katseemme, kun seuraavassa sarjassa seisoi toisin päin.
Kesätyöt. Hommat on kortilla ja pien kaupunki niin joka paikkaan pitäs olla jotain suhteita, varsinkin näin laman alla. Ja eikä auta yhtää ettei miulle oo annettu *askanjauhamisen jaloo taitoo, jota tartteis näihin kesätyö paikkoihin johon pitää netissä lähettää hakemus :curs:
Hienoo missata penkkarit kun nukuin pommiin ja mistään ei saa kyytiä nyt koululle.