Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen leveää kyykkyä tehdessä repesi housut. Kuului äänekäs KRÄTS vaan ja sen varmasti kuuli myös vieressä penkillä istunut mieshenkilö. :nolo:
Jatkoin kuitenkin urheasti sarjan loppuun asti vaikka meinasi naurattaakin. Ja vähän itkettääkin, mun lempparihousut. :itku:
Mulla on kans revenny housut persauksista kesken kyykkysarjan..:D

Nukkuminen vituttaa. Unta ei saa kun vasta kahden tunnin pyöriskelyn jälkeen, ja sekin on katkonaista ja herään jatkuvasti. No nyt on vapaapäivä ja saan nukkua keskellä päivää, jos huvittaa, mutta töissä on perkeleen raskasta olla kun luomet painaa kiinni.
Lääkkeitäkään en mielellään ottaisi, mutta eipä tässä kohta muu auta :(

Edit: Ja sitten mua vituttaa jo valmiiksi ystävänpäivä, kun mailiboksi ja puhelin on täyssä spämmiä tai muuta paskaa ihmisiltä, joita en edes muista/tunne tyyliin vanhat luokkakaverit jne. En harrasta ko päivää muutenkaan.

No "meidän" firmassa pääsee esimieheksi se, joka on ollut pisimpään talossa!:jahas:

En ole ollut ikinä näin kämäsessä firmassa töissä. Päähän koskee joka aamu kun tänne joutuu lähtemään. Pitäs olla muka iso pulju. Ja paskat sanon minä. Täällä ei osata tehä mitään oikein. Kaikki pitää olla mulle-heti-tänne-nyt asenteella tehtynä ja siksi suurin osa hommista on kuin "juostenkustuja". Kerrankin kun sais tehä jonkun asian kunnolla ja rauhassa niin ois aika jees.

Ihme että koko pulju on ees pystyssä enää...:lol2:

Ps. Haluun pois täältä...

Tähän liittyen v*tuttaa tämä lama, kun ei edes voi mitään fiksumpia duuneja hakea :jahas: Tää meiän firma on kans tällaista juosten kusemista. Länkytetään palavereissa ja puhelimessa, ja mistään ei jää mitään kirjallista, joten eipä sitten jää mihinkään mitään muistiin ja on sitten hyvä syyttää kaikkia muita jos joku menee persiilleen.

Ensimmäisiä viikkoja salilla. Huolimatta siitä, että ohjelmani koostui lähinnä vatsoista ja jalkahilavitkuttimista, olin käynyt bongaamassa itselleni tarjoustalosta 5 euron nahkaiset salihanskat joiden kämmenselän puoli oli verkkopaitatyylinen. Nämä tekivät minusta mielettömän kovan jätkän.

Tiputtava todellisuus tuli, kun kaverini kaveri, ketä en juurikaan tuntenut, tuli salilla vähän aikaa minulle hymähdeltyään luokseni osoittaen hanskojani ja kysyen ''Ootko menossa reiveihin?''

Eilen leveää kyykkyä tehdessä repesi housut. Kuului äänekäs KRÄTS vaan ja sen varmasti kuuli myös vieressä penkillä istunut mieshenkilö. :nolo:
Jatkoin kuitenkin urheasti sarjan loppuun asti vaikka meinasi naurattaakin. Ja vähän itkettääkin, mun lempparihousut. :itku:

Mäki täs parikertaa oon oppinu et jalkapäivinä ei kandee käyttää silkkiboxereit.. Joskus kyykätes oon alkanu nauraa nii pahasti et ollu vähä vaikeet jatkaa sarjaa :D

Niinpä! Oon mää yrittäny uutta duunia hakea, mutta tässä nyt vaan sattuu olemaan sellanen viba, että niitä samoja duuneja hakee pari muutakin joilla on aika paljon parempi koulutus/työkokemus. Kait sitten pitää vaan kärvistellä tässä paskaduunissa ja toivoo, että sais paremman ehkä jostakin. Sitten kun tää "lama" menee ohi niin on jo paljon parempi mahdollisuus saada uusi duuni kun porukkaa hakee paljon vähemmän...

Mä en oikeasti jaksa ihmisiä, jotka vänkää vastaan asioista, joista ne puhuu vain mutu-tuntumalla ja "näin on aina ollut"-periaatteella. Jos joku ei tiedä asiasta, niin olisi parasta vain pitää luulopuheet omana tietonaan. Joka asiaan tarvii olla kertomassa sitä mukamas viisasta mielipidettään ja sitten jos homma osoittautuukin sen virheeks, niin vedetään joku näsäviisauskortti esiin, ja käännetäänkin asia päälaelleen. Jos joku ei tiedä asiasta, niin olisi suvaittavaa pitää päänsä kiinni omista luuloistaan tai sitten tuoda ilmi edes se, että ei todellakaan tiedä, pitääkö ne omat väitteet edes paikkaansa.

Kai tää on tätä nykyajan pullamössöyhteiskuntaa, jossa äidit paapoo omia pikku lapsosiaan viimeiseen asti, eikä omaa tietoaan voi myöntää vääräksi, kun ollaan kotonakin oltu äiskän pikku palleroita, jotka on aina oikeassa. Mulla on tän lyhyen elämän aikana ainakin kerinny kaikki paska kaatumaan moneen otteeseen päälle, ja on oikeasti saanut tehdä töitä, että jotain edes saavuttais. Onhan se hienoa, jos joillain on se kultalusikka jo valmiiks suussa.

Viiittuttaaa kun olen maidolle allerginen! Suht koht nopeaa tulikin. Ensin pystyin juomaan laktoositonta mutta nyt en sitäkään.

Tähtityttö ja Taskuamatsoni tehnyt kuinka monta päivää töitä esimiehenä? Vituttaa kusipäiset alaiset jotka luulee tekevänsä asiat paremmin ja olevansa korvaamattomia. Nämä samat urpot myös aina tietävät olevansa parempia esimiehiä, kuin oma esimies. Todellisuudessa ei ole vitunkaan hajua mitä kaikkea se työ sisäsältää. Vituttaa.

pitääkö usein tollaset 23 vuotiaat naiset mykkäkoulua teillä päin? en tietoisesti mitää väärää ole tehnyt tai loukannut tota emäntää mut eise kerro mikä mättää.. no mut kaipa se jo ens viikol sanoo jotain:jahas:

Apua! Oon vähän unohtanu palauttaa kirjastoon koulukirjoja, ja nyt osasta ollaan perimässä maksua koko kirjasta. Voi paska ja perkele, saattaa tulla kallis keikka.
Oma moka, ei voi syyttää ketään muuta. Ja sekös vituttaa :)

Sattuuko kukaan muuten tietämään, että ottaako kirjasto vielä kirjoja vastaan vaikka nettisivujen mukaan kirjasta oltaisiin perimässä koko kirjan hintaa?

Tähtityttö ja Taskuamatsoni tehnyt kuinka monta päivää töitä esimiehenä? Vituttaa kusipäiset alaiset jotka luulee tekevänsä asiat paremmin ja olevansa korvaamattomia. Nämä samat urpot myös aina tietävät olevansa parempia esimiehiä, kuin oma esimies. Todellisuudessa ei ole vitunkaan hajua mitä kaikkea se työ sisäsältää. Vituttaa.
Olen toiminut osittain esimiehenä ("apulaistyönjohtaja" suurinpiirtein) tässä viimeisen puolentoista vuoden aikana, mitä täällä olen ollut töissä.

En väitä että itse tekisin hommat paremmin tällä kokemuksella mitä minulla on, vaikka toki pyrin olemaan johdonmukainen ja järkevä, mutta väitän, että on ihmisiä jotka oikeesti tekisi. Olen tavannut useitakin hyviä esimiehiä. Kaikki siinä asemassa olevat ei kuitenkaan sitä ole.

(mun esimies on vain tämä meidän tuotantopäällikkö (luultavasti?? ei oo oikein varma olo). Työnjohtajia (ei mun esimiehiä) meillä on yht. 9 kpl ja kaikki muut osaa kyllä hommansa paitsi tämä yksi! ) edit: Heh, eilen väännettiin kättä tuotantopäällikön kanssa, ja nyt sitten tuli sähköposti koko porukalle jossa hän myösi, että olin oikeassa ja pitää nyt pitää palaveri miten saadaan yks homma taas kulkemaan.

Apua! Oon vähän unohtanu palauttaa kirjastoon koulukirjoja, ja nyt osasta ollaan perimässä maksua koko kirjasta. Voi paska ja perkele, saattaa tulla kallis keikka.
Oma moka, ei voi syyttää ketään muuta. Ja sekös vituttaa :)

Sattuuko kukaan muuten tietämään, että ottaako kirjasto vielä kirjoja vastaan vaikka nettisivujen mukaan kirjasta oltaisiin perimässä koko kirjan hintaa?

Se on ehdollinen perintä, itsellekkin tuli aikanaan. Eli maksat jos pidät kirjat itselläsi, jos palautat kirjat niin he eivät sitä kokonaissummaa peri. Näin siis Helsingissä. Lindorffilta tuli perintälasku jossa ei summaa ja oli merkitty jotenkin että vapaaehtoinen/ehdollinen perintä tms. Tuo on vain hyvä herätys palauttamaan ne kirjat, tuskin kukaan kirjoja tuolla tavalla ostelee...

Ai niin, myöhästymismaksun joutuu tietysti maksamaan kirjasta ennen kuin voi uutta lainata...

nettiautossa kaikki paskahousut jotka ei saa määriteltyään autolleen hintaa! on se nyt perkele vaikeeta! sitten kun kysyy että paljollako lähtee niin vastaus on "tarjoa jotain". odottavat varmaan että joku tarjoo paljon enemmän kun ite edes uskalsivat ikinä toivoakaan... :jahas:

Back
Ylös Bottom