Palautusjuoma minulle

Noniin, olen 24v mies ja käyn noin 3 kertaa viikossa salillla treenaten kaikki lihasryhmät. Harrastan myös pallopelejä 3 kertaa viikossa. Tarkoitukseni ei ole hankkia hirviää lihasmassaa vaan ennemminkin saada ylimääräinen rasva pois ja tietenkin sitä lihastakin.

Olen 174cm pitkä ja paino on heitellyt siinä 74-79kg välillä.

Mitä palautusjuomaa/lisäravinteita suosittelette minulle? Tarkoitus on saada maksimihyöty salilta ilman, että paino nousee muusta kuin lihasten kasvusta.

Olen aiemmin käyttänyt Fastin Muscle+ ja todennut sen hyväksi. Paino nousi puolessatoista vuodessa 15kg, joista osa kylläkin läskiä muttei paljoa.

Nyt olen ostanut muutamia purkkeja kokeilumielessä Gainomaxia mutta onko niistä mitään hyötyä?

jos pysytään Fastin tuotteissa niin osaako joku sanoa mikä niistä sopis parhaiten. Red Line vai Green Line? Reco2, Whey? Tuoteselosteita kun lukee niin kaikki vaikuttaa niin samoilta...ja on niin paljon eri vaihtoehtoja.

Riippuu siitä haluaako valmiiksi sekoitetun vai haluaako itte sekoitella mutta jos valmiin sekoituksen haluat niin varmaanki Muscle+ ja jos taas itte haluaa sekoitella niin sitte Hera80 ja Malto6.

Itse olen samaa mieltä noista. Hera80+Malto6 tulee huomattavasti halvemmaksi kuin Muscle+ ja ajaa aikalailla saman asian. Muscle+ sisältää kreatiinia, mutta mielummin kreatiini kannattaa ottaa erikseen jos sitä tahtoo käyttää(Saa otettua päivittäin helposti)

Itse olen samaa mieltä noista. Hera80+Malto6 tulee huomattavasti halvemmaksi kuin Muscle+ ja ajaa aikalailla saman asian. Muscle+ sisältää kreatiinia, mutta mielummin kreatiini kannattaa ottaa erikseen jos sitä tahtoo käyttää(Saa otettua päivittäin helposti)

Mm olen elänyt siinä uskossa että palkkarin hiilarit tulisi olla lyhyitä, eli dextroa ennemminkin kuin malto6? Onko tämä jotain täyttä huuhaata vai miksi tuollaista sitten sanotaan vähän siellä sun täällä?

Se nyt on melkein yksi paskan hailea mitä niissä on, kunhan on hiilaria ja roteiinia. Ammattilaiset vaihtaa merkkiä sponsorin mukaan ja yllättäen aina sen lafkan uutuustuote on parasta mitä rahalla saa. Älä vaivaa päätäsi turhalla, vaan osta joko valmiiksi sekotettua palkkaria tai vaikka halvinta heraa sekä maltoa ja heitä fifty-sixty shakeriin.

No kyllä Muscle+ Gainomaxin hakkaa, suosittelen että jatkat sen käyttöä. Toki tulee halvemmaksi sekotella oma palkkari, ostat heraa ja maltoa ja eikun sekottelemaan.

Taidanpa sitten ostaa tuota Fastin Hera80+Malto6. Onko paljoa eroa Muscle+:lla tai sit jos ite sekoittelee noista? Muscle+:ssa on kreatiinia mutta niin vähän, että onkohan sillä edes paljoa merkitystä?

Taidanpa sitten ostaa tuota Fastin Hera80+Malto6. Onko paljoa eroa Muscle+:lla tai sit jos ite sekoittelee noista? Muscle+:ssa on kreatiinia mutta niin vähän, että onkohan sillä edes paljoa merkitystä?
Kyllähän tuolla jotain merkitystä on, mutta miksi et ostaisi samalla kauppareissulla vaikkapa purkin kreatiinia ja lisäile sitä palkkariin itse. Kreatiinin käytöstä/vaikutuksista jne löydät searchilla paljonkin

Elipä kumpi nyt sit on kehityksen kannalta parempaa 1dl muscle+ tai oma combo 0,5dl hera80+0,5dl malto6+5g krea palkkarina? Olen meinaan itse kanssa käyttänyt tuota muscle+ nyt joku 1,5vuotta, mutta en osaa sanoa onko siitä ollut kauheesti hyötyä... En kylläkään ole ottanut kuin salitreenin jälkeen tuon desin ja iltasin jonkun prode drinkin. Olisikohan tuo combo helpompi/parempi käyttää dietin aikana? Sais ainakin hiilareita vähennettyä... Ja mikäs tuo combon suhde nyt sit olis järkevä?

Kyllähän tuolla jotain merkitystä on, mutta miksi et ostaisi samalla kauppareissulla vaikkapa purkin kreatiinia ja lisäile sitä palkkariin itse. Kreatiinin käytöstä/vaikutuksista jne löydät searchilla paljonkin

En halua käyttää kreatiinia, koska se kerää vettä elimistöön ja paino nousee. Pelaan salibandya+fudista, joten siitä ei ole kuin haittaa. Kai sitä voisi kausiluontoisesti kokeilla joskus muttei palautusjuomassa 3 kertaa viikossa.

En halua käyttää kreatiinia, koska se kerää vettä elimistöön ja paino nousee. Pelaan salibandya+fudista, joten siitä ei ole kuin haittaa. Kai sitä voisi kausiluontoisesti kokeilla joskus muttei palautusjuomassa 3 kertaa viikossa.

Josset pelaa vähintään sm -tasolla, niin tuo ~2kg painonnousu ei kyllä haittaa yhtään, päinvastoin:D Juuri jalkapalloilijat ja sählynpelaajat ovat suurimpia ryhmiä (USA:ssa), jotka kreatiinia käyttävät. Todettu liisäävän räjähtävyyttä ja myös kestävyyttä. Kausiluontoisena sitä kannattaakin ottaa.
Kreatiinipyruvaatti taas on vaihtoehtona, jos et halua, että paino nousee niin paljoa. (Ei pitäisi kerätä nestettä lihaksiin)

Hirveät ennakkoluulot sulla on johonkin painon nousuun. Ymmärrän kyllä ettet harrasta täyspainoisesti kehonrakennusta, mutta ei noiden muiden harrastusten kannalta ole paskan vertaa väliä, käytätkö kreaa vai et. Jos et sitä painoa hirveästi halua nostaa, niin pidät vain ne kalorit hilkun verran plussalla.
e.Ei sillä kuitenkaan, että se kreatiini olisi joku välttämättömyys, mutta sitä nestepöhöä on nyt kuitenkin turha pelätä :)

Elipä kumpi nyt sit on kehityksen kannalta parempaa 1dl muscle+ tai oma combo 0,5dl hera80+0,5dl malto6+5g krea palkkarina? Olen meinaan itse kanssa käyttänyt tuota muscle+ nyt joku 1,5vuotta, mutta en osaa sanoa onko siitä ollut kauheesti hyötyä... En kylläkään ole ottanut kuin salitreenin jälkeen tuon desin ja iltasin jonkun prode drinkin. Olisikohan tuo combo helpompi/parempi käyttää dietin aikana? Sais ainakin hiilareita vähennettyä... Ja mikäs tuo combon suhde nyt sit olis järkevä?

Kovin pieniä ovat nuo sun määrät, palkkariin ei tuu tuolla annostuksella ku joku vajaa 15g proteiinia ja hiilariakin vain parikymmentä grammaa. Vaikket mikään mörssäri olisikaan niin voisit kyllä laittaa vähintään desin molempia. Toimivuudessa ei ole mitään eroa verrattuna muscle+.

Mitä mieltä olette seuraavista proteiineista palkkariin? Minkä itse valitsisitte?

-Reflex Instant Whey
-Reflex GM
- Ion92
-Leader Whey+
-Mass Whey (maustamaton) http://********/product_detail.asp?prod_id=453
-Forcen 100% Whey pro

Siinä pähkinää :)

Eipä tuo mikään pähkinä oiekastaan ole. Niinkuin täällä joku jo aimmein totesikin: ihan se ja sama mitä käyttää. Ammattilaiset vaihtaa suosikkia sponsorin mukaan, ja oman nykyisen sponsorin tuotteen on tietysti aina parhaita. Proteiini on proteiinia lukee pussissa mitä tahansa. Tavan pentti peruspunttaajan treeneillä EI OLE MITÄÄN väliä sillä, että mitä proteiinia käyttää.

edittiä: Itse ottaisin halvimman, joten en varmastikaan noista mitään.

...

Eipä tuo mikään pähkinä oiekastaan ole. Niinkuin täällä joku jo aimmein totesikin: ihan se ja sama mitä käyttää. Ammattilaiset vaihtaa suosikkia sponsorin mukaan, ja oman nykyisen sponsorin tuotteen on tietysti aina parhaita. Proteiini on proteiinia lukee pussissa mitä tahansa. Tavan pentti peruspunttaajan treeneillä EI OLE MITÄÄN väliä sillä, että mitä proteiinia käyttää.

edittiä: Itse ottaisin halvimman, joten en varmastikaan noista mitään.

Jep jep.. Joo ammattilaiset tekevät niin, mutta minä non-ammattilaisena haluan tehdä homman niin hyvin kuin vain pystyy ja tää palkkarikysymys on osa panostamista ja omistautumista tai haluat kutsua sitä hifistelyks tai miksi vaan...

Jep jep.. Joo ammattilaiset tekevät niin, mutta minä non-ammattilaisena haluan tehdä homman niin hyvin kuin vain pystyy ja tää palkkarikysymys on osa panostamista ja omistautumista tai haluat kutsua sitä hifistelyks tai miksi vaan...
Painotetaan nyt vielä tuota _JoE_:n viestiä: Proteiini on proteiinia Ei se merkki pussin kyljessä merkkaa mitään omistautumista tai muuta vastaavaa. Samaa tavaraa ne suunnilleen ovat. Parhaat ravintoarvot voi tietysti tsekata pussin kyljestä, mutta tuskin siihen kenenkään pakkislaisen mielipidettä tarvii mikä on paras :):piis:

Back
Ylös Bottom