Noniin, olen 24v mies ja käyn noin 3 kertaa viikossa salillla treenaten kaikki lihasryhmät. Harrastan myös pallopelejä 3 kertaa viikossa. Tarkoitukseni ei ole hankkia hirviää lihasmassaa vaan ennemminkin saada ylimääräinen rasva pois ja tietenkin sitä lihastakin.
Olen 174cm pitkä ja paino on heitellyt siinä 74-79kg välillä.
Mitä palautusjuomaa/lisäravinteita suosittelette minulle? Tarkoitus on saada maksimihyöty salilta ilman, että paino nousee muusta kuin lihasten kasvusta.
Olen aiemmin käyttänyt Fastin Muscle+ ja todennut sen hyväksi. Paino nousi puolessatoista vuodessa 15kg, joista osa kylläkin läskiä muttei paljoa.
Nyt olen ostanut muutamia purkkeja kokeilumielessä Gainomaxia mutta onko niistä mitään hyötyä?
Olen 174cm pitkä ja paino on heitellyt siinä 74-79kg välillä.
Mitä palautusjuomaa/lisäravinteita suosittelette minulle? Tarkoitus on saada maksimihyöty salilta ilman, että paino nousee muusta kuin lihasten kasvusta.
Olen aiemmin käyttänyt Fastin Muscle+ ja todennut sen hyväksi. Paino nousi puolessatoista vuodessa 15kg, joista osa kylläkin läskiä muttei paljoa.
Nyt olen ostanut muutamia purkkeja kokeilumielessä Gainomaxia mutta onko niistä mitään hyötyä?