Todennäköisyys joutua mamujen kanssa ongelmiin Utsjoella on todella pieni verrattuna tähän etelä-Suomeen. Ja sä oot edelleen sitä mieltä, että maahanmuuttajille vapaat kädet ja suomalaiset sopeutukoot väkivaltaan.
Suomalaisille paremmat mahdollisuudet puolustaa itseään.
Muistaaksen sanoit, että väkivalta kaikissa muodoissa tuomittavaa.
No anteeksi jos ilmaisin itseni huonosti. Itsepuolustus ei ole mielestäni väkivaltaa vaan itsepuolustusta, vaikka keinona olisi väkivalta.
Niin, jos vain laukoo asioita niin sehän tosiaan on paskapuhetta. Olisiko tässä se peiliin katsomisen paikka?
Olen sentään hakenut tässä muita keinoja ongelmaan kuin samoja mitä on kerrattu jo 100-kertaa.
Mitä helvetin merkitystä maahanmuuttajakysymykseen sillä on, miten suomalaiset tekevät rikoksia? Ja eikös väkivallan pitänyt olla tuomittavaa kaikissa tapauksissa?
Jos Suomen lainsäädäntö ei saa kuriin Suomalaisia rikollisia, niin tuskin silloin ulkomaalaisiakaan. Sitä merkitystä, selkenikö?
Tässä on kyse maahanmuuttajista eikä suomalaisista. Edelleenkään suomalaisten tekemät rikokset eivät vaikuta maahanmuuttajien rikoksiin. Vaikea käsittää?
Jos Suomen lainsäädäntö ei saa kuriin Suomalaisia rikollisia, niin tuskin silloin ulkomaalaisiakaan. Sitä merkitystä, selkenikö?
Kolmannen kerran:Tässä on kyse maahanmuuttajista eikä suomalaisista. Edelleenkään suomalaisten tekemät rikokset eivät vaikuta maahanmuuttajien rikoksiin. Vaikea käsittää?
Sanoit, että väkivalta on kaikissa muodoissa tuomittavaa, silti tat ennemmin 150 000 uhria kuin vaikkapa 100.
Mitä helvettiä? Sanoin, että 100:n uhria on liikaa.
Harvemmin. Yleensä edeltää vittuilua. Neljännen kerran:Tässä on kyse maahanmuuttajista eikä suomalaisista. Edelleenkään suomalaisten tekemät rikokset eivät vaikuta maahanmuuttajien rikoksiin. Vaikea käsittää?
Viidennen kerran: Tässä on kyse maahanmuuttajista eikä suomalaisista. Edelleenkään suomalaisten tekemät rikokset eivät vaikuta maahanmuuttajien rikoksiin. Vaikea käsittää?
Kuudennen kerran: Tässä on kyse maahanmuuttajista eikä suomalaisista (tai pilvenpoltosta). Edelleenkään suomalaisten tekemät rikokset eivät vaikuta maahanmuuttajien rikoksiin. Vaikea käsittää?
Kuitenkin ehdotat kaikille pippurisumutteita ja muita itsepuolustusvälineitä.
Kyllä. Jokaisella pitäisi olla oikein puolustaa itseään ja toista ilman riskiä joutua linnaan.
Itsepuolustus ei ole väkivaltaa?
Ei sanan varsinaisessa mielessä minun mielestäni.
Melko itseriittoisella tavalla kohotat itsesti keskustelijana muiden yläpuolelle, kun totuus kuitenkin on se, että SINÄ olet se jonka perustelut ontuvat ja se olet SINÄ joka puhut asian vierestä.
Ontuu missä?
Seitsemännen kerran:Tässä on kyse maahanmuuttajista eikä suomalaisista. Edelleenkään suomalaisten tekemät rikokset eivät vaikuta maahanmuuttajien rikoksiin. Vaikea käsittää?
Jos esim Suomessa saisi kuolemantuomion, niin rikolliset olisivat pian entisiä rikollisia. Joten kyllä vaan vaikuttaa.
Edelleen sinun asioiden perustelematta jättäminen ja kysymyksiin kysymyksellä vastaaminen puolestaan edustaa kypsää ja valistunutta tapaa keskustella.
Sano minulle mitä minun pitää sinulle perustella. Koita ensin itse perustella omat mielipiteesi.
Kerrotko vielä, missä kohtaa olet ymmärtänyt muiden näkökulman ja tuonut sen esiin?
En jaksa etsiä lainauksia. Kyllä maahanmuuton rajoitus on yksi tapa, mutta on parempiakin tapoja estää mamujen rikollisuutta. Joita ei ilmeisesti saa mainita, koska ne eivät koske pelkästään mamuja.
Mitä vielä haluat tietää?