No toi sama tilanne mikä esim. Ranskassa on nyt, tulee olemaa myös meillä Suomessa jos sama meno jatkuu. Jos noita nyt on Suomessa pakko pitää, niin nyt sitten viimeistään luukut kiinni ja lisää ei oteta. Ja nämäkin mitkä täällä jo ovat, pitäisi tarvittaessa PAKKO sijoittaa ympäri Suomen. Eiköhän rupeis pikkuhiljaa suomen kieli, sininen lenkki ja sauna kiinnostamaan. Toisaalta sanot tossa että et usko että kukaan muu kuin mamut itse ei voi tuota ongelmaa ratkaista. Olen samaa mieltä, ja heitä ei tuon onglemanratkaisu taas tunnu kiinnostavan.
Saas nähdä millainen tilanne on 20v päästä. Ehkäpä on parempi, että on enemmän porukkaa yhdestä maasta kuin, että on 100 50:stä maasta. Venäläisillä esimerkiksi yhteisöllisyys on varmasti vaan positiivinen asia. Ei se heitä estä olemasta osa yhteiskuntaa. Afrikan maissa ei välttämätt ole samanlaista yhteishenkeä jos kaikki ovat eri heimoa ja niillä tunnetusti on hyvät välit.
Itse asiaan niin on ihan hyödyllistä olla ulkomaalaisten kanssa tekemisissä. Siinä oppii sellaista hienotunteisuutta mistä on muutenkin elämässä hyötyä. Samoin me Suomalaiset ollaan tunnetusti niin avoimia ja ystävällisiä, että olis paljon opittavaa välittömyydestä.