Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan helposti voisin tullakkin. Taidan soittaa töihin, että voisinko tehä kuukauden putkeen töitä ja sit olisin kuukauden lomilla. Perseestä tällaset vapaat. Sotkee ihmisen elämän vaan ihan kokonaan..

vittu ku himottas vaihtaa autoa..kertokaa mitä tällanen lapseton opiskelijanuorukainen tekee perheautolla mitähä..

Hommaa alaikäinen muija. Saat muijan ja muksun samaan pakettiin. Voit sitten hommata sen perheautonkin... vai miten se meni?

Edit: Kelaa, kuin halvaksi tulee, kun voit viedä muijan joka paikkaan lastenlipulla...

mulla on jo muija..ja se meni niin että haluan perheautosta eroon ja jonkun paremmin nuoren miehen perseen alle istuvan tilalle..vielä kun pystyy pitämään kun niitä toukkia (toivottavasti) ei ole eikä vielä pitkään aikaan tulossa

Tombbalta aika hyviä pointteja. Mä en ookkaan aiemmin tajunnu noita halvempia lippuja alaikäisillä. Taidan ottaa kisakireän teinin itelleni, kun sen kanssa olis paljon halvempi harrastaa kaikkea!

eikös lastenliput oo yleensä alle 16v maksimissaan..aika tosi tiukkaa saisit Jugetsi bongailla :D

Tombbalta aika hyviä pointteja. Mä en ookkaan aiemmin tajunnu noita halvempia lippuja alaikäisillä. Taidan ottaa kisakireän teinin itelleni, kun sen kanssa olis paljon halvempi harrastaa kaikkea!

Ihmettelen suuresti, ettet ole miettinyt asiaa tuolta laidalta, ihan jo avatarisi takia.

totta..pilantuneessa lihassa ne karvat kasvaa..

Meilläpäin on ollut että läski kymppikin riittää, mutta itse en ole sellaiseen sekaantunut (ainakaan monesti), kun en ole tuota asiaa ajatellut rahan kannalta. Nyt tulee muutos elämääni!

Meilläpäin on ollut että läski kymppikin riittää, mutta itse en ole sellaiseen sekaantunut (ainakaan monesti), kun en ole tuota asiaa ajatellut rahan kannalta. Nyt tulee muutos elämääni!

Takavuosinahan jo eräässä mainoksessakin sanottiin "Kymppihän riittää".
En tosin muista mikä mainos kyseessä, mutta totuuden siemen oli sinne piilotettu.
Nyt se siemen on jossain muualla piilossa... :jahas:

jaha nyt alkaa urpot valumaan töihin..torstai-perjantai välisenä yönä taas kuvioissa mukana. Tsau!

Ötyä.

Vanhat keijothan ne täällä huutelee. Mä rupeen nyt juttelemaan vaikka olen melkein selvinpäin. Nää on nyt vissiin sitten ne kalsarikännit tai jotain..

Meen seikkailee ulkomaille huomenna.;)

Back
Ylös Bottom