Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä voisin ottaa yhden viskin lääkkeeksi, jos pääsisi tästä flunssasta eroon.

Mä söinkin broileripihvin, raejuustoa ja rahkan. Oli kans maukasta, vaikka pihvi hiukan kärähtikin kun unohdin sen pannulle.

Nyt vituttaa ku jätin kokiksen kaverin jääkaappiin, oon kyl juonu tänään jo ainakin 1,5l :D
Joo no otin kyllä itsekkin rahkaa evääksi töihin.

Kai söit edes Ehrmania, tuota aatelisten ruokaa?

Yritit syödä selkeesti terveellisesti, mutta koko homma kaatui tuohon kokikseen :david:

Yritit syödä selkeesti terveellisesti, mutta koko homma kaatui tuohon kokikseen :david:

Biroolla kyrpä otsassa vai niin ovelaa huumoria ettei tällähetkellä jägermeisterin täytteinen Prayer huomaa?:D

eheheeee jägerbombs!!!!

Outo fiilis ollut taas koko päivän. Avokki on matkoilla ja tulee huomenna takaisin. Viikon ajan olen joka yö mennyt n. 03 aikaan nukkumaan. Nyt ajattelin mennä ajoissa, niin eihän e väsytä millään...

Ehkä tuo nelinkertainen martini auttaa asiaan...

Voi kettu, mulla ei oo Rahkaa ....HAJOAN....Okei Kebu lohduttaa, minkä pystyy:lol2:...
Rahka on paljon parempaa. Turha yrittää!!:rolleyes:
Älä nyt suutu, kuhan kiusitaan. Ite kiusit viimeksi. :D
Mä en oo ikinä kiusannu ketään, etenkään sua.;)

Tietenkin söin Ehrmania, laitoin joukkoon vadelmamehutiivistettä, joka maistui kyllä kummasti viinalta :wtf: Voi olla että pojat laittoivat sinne eilen jotain tai sitten kuvittelen vaan kaiken.

Kokis on sallittua, koska mulla oli/on darra :D Olisin kyl halunnut laittia mutta kämppis ei tykkää siitä, joten osti tavallista :(

Tietenkin söin Ehrmania, laitoin joukkoon vadelmamehutiivistettä, joka maistui kyllä kummasti viinalta :wtf: Voi olla että pojat laittoivat sinne eilen jotain tai sitten kuvittelen vaan kaiken.

Kokis on sallittua, koska mulla oli/on darra :D Olisin kyl halunnut laittia mutta kämppis ei tykkää siitä, joten osti tavallista :(
Hmph, pilasit tämän jalon tuotteen elegantin maun jollain mehulla :david:

Eikös krapula juoma ole yleensä Jaffa?

Rahka on paljon parempaa. Turha yrittää!!:rolleyes:

Mä en oo ikinä kiusannu ketään, etenkään sua.;)

Niin on. Otan tossa Maraboun Daim -suklaalevyn suruuni, kun ei oo rahkaa. Maanantaina pitäis alottaa tiukennus, joten nyt mässätään ja niin perkeleesti...Täytyy vielä hakea pizzaa ja kebabbia sunnuntai-iltapäivällä. Jaksaa sitten taas kesään asti...saatana...:jahas:

Illalla taidan mäkin sitten vetästä kebua oikein urakalla tai sitten jotain muuta mättöä. Alkaa jo vesi herahtamaan sen verran tohon kielen päälle.:kuola:

Eikös krapula juoma ole yleensä Jaffa?

Kokis on ainoa oikea krapulajuoma. Tosin pakko myöntää, että välillä teen syrjähyppyjä ja juon jaffaa.

Joku voisi tulla tänne siivoilemaan ja tiskaamaan. Yritin äsken, mutta en saanut kuin hiukan siistittyä tätä kaaosta.

Kokis on ainoa oikea krapulajuoma. Tosin pakko myöntää, että välillä teen syrjähyppyjä ja juon jaffaa.

Joku voisi tulla tänne siivoilemaan ja tiskaamaan. Yritin äsken, mutta en saanut kuin hiukan siistittyä tätä kaaosta.
Huh, tulipas tuosta siivoamisesta taas kaikkea likaista mieleen :david:

Huh, tulipas tuosta siivoamisesta taas kaikkea likaista mieleen :david:

Miten joku voi saada siivoamisesta likaisia ajatuksia?

Täytyypä joskus kokeilla, jos vaikka toimisi paremmin kuin jaloviina. Jostain kumman syystä kuitenkin epäilen..

Voit koittaa laittaa sekä kokista että jaloviinaa, tulee tuplatehot ja darra lähtee pois :dance:

Back
Ylös Bottom