Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko muita työn raskaan raatajia paikalla?
Onko muita työn raskaan raatajia paikalla?
Raskasta tässä on tämä ajan tappiminen ja vuoron pituus ;)ei voi kovin raskasta olla kun pakkiksella surffaillaan ;)
Söin muuten tuossa pari tuntia sitten helvetin ison ja maukkaan kebabin, tupla lihalla luonnollisesti. Oli maukasta.Joku vois tuoda mulle nyt kebabin tänne. Tekis mieli mussuttaa oikein kunnolla jotain hyvää evästä..![]()
Kuinkas sattuikin, tässä samalla kebua vetelen. Ostin 2kpl, ettei tuu kebabille yksinäinen olo. Hyvää on...Joku vois tuoda mulle nyt kebabin tänne. Tekis mieli mussuttaa oikein kunnolla jotain hyvää evästä..![]()
Söin muuten tuossa pari tuntia sitten helvetin ison ja maukkaan kebabin, tupla lihalla luonnollisesti. Oli maukasta.
Joku vois tuoda mulle nyt kebabin tänne. Tekis mieli mussuttaa oikein kunnolla jotain hyvää evästä..![]()
Kuinkas sattuikin, tässä samalla kebua vetelen. Ostin 2kpl, ettei tuu kebabille yksinäinen olo. Hyvää on...
...Harmi, ettei voi sinne tuua.:D
Voi kettu, mulla ei oo Rahkaa ....HAJOAN....Okei Kebu lohduttaa, minkä pystyy:lol2:...Te ootte kaikki ihan perseestä. Saatana.
Meen kohta vetämään rahkaa. Repikää siitä huumoria!:jahas:
Te ootte kaikki ihan perseestä. Saatana.