Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ei toimi kuin ääni, kun koitin kattoa Pyssyn linkittämältä sivulta lätkää..:itku:

Hohhoh.. Pikkasen päässyt unirytmi taas kääntymään loman aikana. Tekis mieli vähän vinguttaa kitaraa mutta veikkaan, että naapurit ei arvostaisi mun treeni-intoa hirveästi.

Mulla ei toimi kuin ääni, kun koitin kattoa Pyssyn linkittämältä sivulta lätkää..:itku:
Katon just Det - Buf ... Firefox 3 ja toimii, kuin unelma.

Katon just Det - Buf ... Firefox 3 ja toimii, kuin unelma.
Duunissa IE6 ja tää ei pelitä. Ens yönä pakko ottaa taas oma kone mukaan, niin pystyy jotain kattelemaan.

Voi olla, mutta vihdoin pääsen tekemään sellaista kohdetta, mitä alun perin olen halunnutkin tehdä. Vituttanut istua kaikissa perkeleen respoissa puhaltelemassa muniin.

Millainen kohde, jos saan udella?
Jos ei tässä kehtaa laittaa, niin pistä vaikka privalla.

sentään tuplaliksan puolella jo neljättä tuntia..vituttaa silti

Hahhaa, olipa äsken hauska kattoa kun naapuri haki seuralaisen/tyttöystävän/vaimon tms. baarista ja nainen oli aivan seis ja ämpärikännissä. Äijä koettaa repiä naista ulos autosta pariin otteeseen, mutta ei, nainen vaan läsähtää takas auton penkille. Kolmannella kerralla sai revittyä ulos ja nainen jäi pyörimään tohon meidän rapun ovelle vaikka mies kävelee toiselle puolelle katua. :D

Sieltä se sitten huuteli naiselle, että tähän suuntaan ja nainen hoipertelee kadun yli, parit raput ylös ja suoraan rappukäytävään. Olin niin varma, että kohta on turvallaan kun niin kiva etukeno oli.....:rolleyes:

Back
Ylös Bottom