Poliisikouluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tove
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka paksu pääsykokeiden seinä todella on? Sellainen, että naisen koura saa siitä kivan otteen (sormet toiselle puolelle, peukalo toiselle) vai likemmäs tai jopa yli 10 sentin paksuinen järkäle, jonka päälle noustaan kuin jonkun kopin katolle, ellei omista valtavia kouria?

Kuinka paksu pääsykokeiden seinä todella on? Sellainen, että naisen koura saa siitä kivan otteen (sormet toiselle puolelle, peukalo toiselle) vai likemmäs tai jopa yli 10 sentin paksuinen järkäle, jonka päälle noustaan kuin jonkun kopin katolle, ellei omista valtavia kouria?
ihan sellainen tavallinen seinä, niinkuin koulujen pihoilla olevat palloseinät, siis paksuuden osalta

Kiitos. Olen kuitenkin löytänyt kaksi aivan eri paksuista seinää, molemmat leikkikentän palloseiniä. Toinen on kouran paksuinen, toinen kahden kouran, toisen yli pääsen, toinen tuottaa tuskaa...

Saako seinän ylitystä yrittää vielä, vaikka ensimmäisellä kerralla menisikin jo yli, jos haluaa koittaa parempia pisteitä?

Jos en nyt ihan väärin muista, niin eikös tuota saa.

Saako seinän ylitystä yrittää vielä, vaikka ensimmäisellä kerralla menisikin jo yli, jos haluaa koittaa parempia pisteitä?

Muistaakseni se valvoja sano siinä yhdelle hepulle jotta "Koitas nyt uudestaan, kyllä sä pystyt parempaakin!". :D Ja ko. kaveri meni kuitenkin mielestäni lähestulkoon ongelmitta ekalla kerralla ylitte. Joten eiköhän tuo onnistu.

Muistaakseni se valvoja sano siinä yhdelle hepulle jotta "Koitas nyt uudestaan, kyllä sä pystyt parempaakin!". :D Ja ko. kaveri meni kuitenkin mielestäni lähestulkoon ongelmitta ekalla kerralla ylitte. Joten eiköhän tuo onnistu.

Onpa reilu meininki. Hylätty suoritus katkaisee pyrkimisen, eikä hylättyjä saa uusia.

Sitten toisessa päässä joku heppu (poliisimies?) antaa harvoille ja valituille mahdollisuuden petrata tuloksiaan.

Sitä ylitystä saa yrittää kolme kertaa, lukee nettisivuilla myös.

Heip!
Joko muillakin ensi viikon to/pe testeihin menijöillä on jännitystä ilmassa? Miten salitreenit ovat menneet?

Kyllä tahtoo vähän perhosia lennellä, vaikka kuinka yrittäisi olla asiaa ajattelematta... Treenit ovat menneet ihan hyvin - kunnes nyt joulukuussa lapset ovat kantaneet kaikenmaailman flunssat kotiin minunkin riesakseni :wall: Mutta toivottavasti flunssiin mennessä hankittu kunto riittää - pari osatestiä arveluttaa, mutta muissa uskon pärjääväni jos vain kroppa palautuu kunnolla näistä sairasteluista ensi viikon perjantaihin mennessä.... Kuinkas muilla?

Kyllä tahtoo vähän perhosia lennellä, vaikka kuinka yrittäisi olla asiaa ajattelematta... Treenit ovat menneet ihan hyvin - kunnes nyt joulukuussa lapset ovat kantaneet kaikenmaailman flunssat kotiin minunkin riesakseni :wall: Mutta toivottavasti flunssiin mennessä hankittu kunto riittää - pari osatestiä arveluttaa, mutta muissa uskon pärjääväni jos vain kroppa palautuu kunnolla näistä sairasteluista ensi viikon perjantaihin mennessä.... Kuinkas muilla?

Treenit mennyt kohtalaisesti. Pari osatestiä minuakin arveluttaa, mutta yritän ajatella niin, että pakon edessä kaikki menee nappiin. Flunssaa vastaan tässä yritän kans taistella. Sen takia hermot hiukan kireällä. Ei tiedä hyvää, jos nyt sairastuu. Sen yhdeksännen päivän jälkeen saa tulla mikä vaan influenssa, kunhan ei nyt tulisi. Olen myös hokenut itselleni, ettei tarvitse olla mikään ihmemies/-nainen, että kuntokokeen läpäisee, niinkuin moni kokeissa käynyt on sanonut. Parhaani olen tehnyt. Kyllä se vähän jänskättää jo. Mut vain ja ainoastaan kuntotesti.. Onko kukaan tulossa 8. - 9.1. väliseks yöksi asuntolaan?

Moro!

Muakin harmitti tosi paljon, kun olin just vähän aikaa sitten kipeä -lapselta myös saatu tauti:(.
Onneksi nyt on jo parempi olo. Mäkin toivon, että ennen flunssaa saatu kunto riittää ja, että pystyisin tekemään parhaani.
Jänniä aikoja joo -toivottavasti kaikki menee putkeen ja voisi olla hyvillä mielin, kun tietää tehneensä parhaansa.
Tsemppiä kaikille ja nähdään sitten viikon päästä!:dance2:

Teksti, josta tiivistelmä piti tehdä oli tosiaan :down:. Ja käytössä ollut 48 minuuttia oli todella lyhyt aika! En ollut 28 minuutin lukemisen jälkeen vielä edes tajunnut jutun kaikkia näkökohtia, ja silti oli pakko ruveta kirjoittamaan, että ehtii 20 minuutissa kirjoittaa edes jotain. Varmasti kaikille tosi haastava ja mielenkiinnolla odotan, miten tehtävä arvostellaan...

Juu, oli teksti aika sekava. Löysin sen pikku etsimisellä netistä, eikä se kyllä vieläkään ihan täysin auennut. Täytyy vain toivoa ettei arvostelija ole kovin tiukka...

Todellakin se teksti oli sekava ja monimutkainen. Oma suoritukseni oli täysin ala-arvoinen, koska juutuin lukemaan tekstiä ja aloitin kirjoittamisen liian myöhään. No, vaikuttaa siltä, että muilla oli saman asian kanssa ongelmia.

Olin myös yllättynyt sen kirjallisuuskuulustelun kysymyksistä. Aika tavalla nippelitietoa siinä kysyttiin, mutta kai hakijoiden välille on sen verran vaikeaa tehdä eroja, että kaikki keinot on otettu käyttöön. Itse ainakin vastasin muutamiin kysymyksiin väärin :(

Omalla kohdalla olo on aika lannistunut, mutta ei kai auta muu kuin odottaa kirjettä kuun lopussa. Kirjoitelma oli ainut osio, johon olin ihan tyytyväinen. Ja kai se kuntokoekin meni odotusten mukaan.

Todellakin se teksti oli sekava ja monimutkainen. Oma suoritukseni oli täysin ala-arvoinen, koska juutuin lukemaan tekstiä ja aloitin kirjoittamisen liian myöhään. No, vaikuttaa siltä, että muilla oli saman asian kanssa ongelmia.

Olin myös yllättynyt sen kirjallisuuskuulustelun kysymyksistä. Aika tavalla nippelitietoa siinä kysyttiin, mutta kai hakijoiden välille on sen verran vaikeaa tehdä eroja, että kaikki keinot on otettu käyttöön. Itse ainakin vastasin muutamiin kysymyksiin väärin :(

Omalla kohdalla olo on aika lannistunut, mutta ei kai auta muu kuin odottaa kirjettä kuun lopussa. Kirjoitelma oli ainut osio, johon olin ihan tyytyväinen. Ja kai se kuntokoekin meni odotusten mukaan.

Olitko Tiina 8. vai 9. päivä testeissä? Itse olin 9.1. Joo, ei mennyt ihan "suunnitelmien mukaan" kirjoitelmat, tiivistelmät ym iltapäivän osiot. Saa nähdä miten käy. Nyt vaan jännätään 2 viikkoa, niin sit tulee kirjeet. Aika vähän oli tyttöjä perjantain testeissä..

Perjantaina olin. Saatoimme olla samassa ryhmässä, B2? Olen tosi pettynyt omaan suoriutumiseen, paitsi sen kirjoitelman osalta. Inhottavaa, kun on näin epävarma olo... Toisaalta sitä harvoin on itse itsensä paras arvioija.

Naisia oli aika vähän kokeissa perjantaina. Meidän ryhmästä lähti yksi kotiin kesken kuntokokeen.

Perjantaina olin. Saatoimme olla samassa ryhmässä, B2? Olen tosi pettynyt omaan suoriutumiseen, paitsi sen kirjoitelman osalta. Inhottavaa, kun on näin epävarma olo... Toisaalta sitä harvoin on itse itsensä paras arvioija.

Naisia oli aika vähän kokeissa perjantaina. Meidän ryhmästä lähti yksi kotiin kesken kuntokokeen.
Olin B1-ryhmässä. Naisia oli siinä ryhmässä 10 ja 3 putosi pois. Olisi ollut niin surkeaa joutua lähtemään. Saitko Tiina kaikki osa-alueet kuntokokeessa suoritettua. Minä en saanut nukkea.

Back
Ylös Bottom