Yep 5x3Mites toi Rive, onko se nyt kuiten tarkotus tehdä 5x3 toistoa?
Ite jauhanut senkin 3x5 ja aika hapokastahan se on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yep 5x3Mites toi Rive, onko se nyt kuiten tarkotus tehdä 5x3 toistoa?
Siellä aloituspostissahan luki että vaihtoehtoisesti sen voi tehdä 5x3 tai 3x5Mites toi Rive, onko se nyt kuiten tarkotus tehdä 5x3 toistoa?
Malta vain vielä hetki. Vaikka alussa treeni tuntuu aivan liian keveältä tällä systeemillä, painojen kasvattaminen vähän kerrassaan tekee hommasta muutamassa viikossa todella kovaa työtä.Mutta itestä tuntuis että liian vähän noit sarjoja tossa että jaksais enemmänkin, että kannattaako mun alkaa vetää esim. 5x5 sarjoja vai enemmän painoja että saa pää punasena vetää sarjat läpi ja samalla pieree vähän verta =)?
nyt menty hieman reippa vuosi, oikeestaan kokoajan yksjakosella, raskailla perusliikkeillä...tulosta saatu, ja aioin jatkaakkin perus kurmotuksilla..mutta aattelin laittaa nyt hieman treenivihkoon ylös tarkemmin asioita, niin ei tule lipsuttua :wtf:
Miltäs esim. tällänen näyttäs, kolme erilaista treeniä, kolme kertaa viikossa punttia..joka kerta siis hieman vaihtoehtoiset liikkeet, esim näin?
A)-LP leuat
-LP dippi
-Takakyykky
-Kulmasoutu tangolla
-Penkki
-Pystypunnerrus tangolla
-Hauikset Scott-penkissä
B)LP leuat
-Ranskalainen punnerrus tangolla
-Etukyykky Smithissä
-Kulmasoutu KP
-Vinopenkki käsipainoilla
-Viparit sivuille taljassa yksi käsi kerrallaan
-Hauikset suoralla tangolla
C)-LP leuat
-Ojentajat taljassa yksi käsi kerrallaan
-Takakyykky
-T-tanko soutu
-Tasapenkki käsipainoilla
-Pystypunnerrus seisten tangolla
-hauikset käsipainoilla
Leukoja ei korvata taljoilla, koska ne kulkee ja kehitys jatkuumutta entäs pohkeet ja vatsat
Olisiko tuolleen esim. hyvä jatkaa, ainakin saisi eri liikkeitä tehtyä, ettei jumiudu samaan..ja hack kyykky esim. ei sovi tälle polvelle oikein, rupee särkemään
edit: ennenkuin joku kysyy, toi LP on siis lisäpainoilla..
Itse sanoisin että kyllä se 1kk kannattaa uhrata niitten tekniikoiden harjoitteluun ja sitten aloittaa tällä ohjelmalla.Voiks tätä ohjelmaa alkaa harrastaa heti ilman aikaisempaa puntti taustaa. Urheilu taustaa löytyy jonkun verran? Oisko siihen alkuun joku 1kk hitaampi jakso enemmän tekniikan opettelua ja totuttelua vai onko ideana suoraan tarttumaan vaan rautoihin? Vai onko ton matalien alkupainojen tarkoitus hoitaa just se alkuvaihe?
Voiks tätä ohjelmaa alkaa harrastaa heti ilman aikaisempaa puntti taustaa. Urheilu taustaa löytyy jonkun verran?
Tämä ohjelma on tarkoitettu ensimmäiseksi ohjelmaksi, kun sitä aiempaa taustaa ei ole.Itse sanoisin että kyllä se 1kk kannattaa uhrata niitten tekniikoiden harjoitteluun ja sitten aloittaa tällä ohjelmalla.
Sopiiko kokeneemmalle paremmin sitten sf tai df? Pari sykliä df syksystä hinkkasin ja tuntu aika raskaalta kaikkien muitten treenien kans (aerobiset), niin olisko tämä parempi? Ajattelin vielä heittää päälle leuka-ohjelman tekemisen. Saa nähä riittääkö paukut.Tämä ohjelma on tarkoitettu ensimmäiseksi ohjelmaksi, kun sitä aiempaa taustaa ei ole.
Ei ollenkaan paha. Etukyykky ja rinnalleveto ovat molemmat kuitenkin hieman kevyempiä liikkeitä, kuin takakyykky ja maastaveto, jolloin tuossa muodostuu ikäänkuin kevyt ja raskas päivä. Itse sen vuoksi vaihtaisin etukyykyn ennemmin tuolle maastavetopäivälle, jolloin molemmat päivät ovat tasaisemmat, mutta makuasia.Treeni A
Kyykky 3x5
Penkkipunnerrus 3x5
Maastaveto 1x5
Treeni B
Etuyykky 3x5
Pystypunnerrus 3x5
Rinnalleveto 3x5
Onkohan paha raiskaus ohjelmasta, jos vaitaa ton Treeni B:n kyykyn etukyykyksi ja toteuttaa painojennostot muuten samallalailla?
Mä en kyllä ymmärrä miten rive (jos nyt ei puhuta raa´asta rivestä) ja etukyykky olisi kevyempiä liikkeitä kuin takakyykky tai maastaveto?Ei ollenkaan paha. Etukyykky ja rinnalleveto ovat molemmat kuitenkin hieman kevyempiä liikkeitä, kuin takakyykky ja maastaveto, jolloin tuossa muodostuu ikäänkuin kevyt ja raskas päivä. Itse sen vuoksi vaihtaisin etukyykyn ennemmin tuolle maastavetopäivälle, jolloin molemmat päivät ovat tasaisemmat, mutta makuasia.
riven kohdalla itsellä ainakaan tunnostaa siltä ettei se liike erityisemmin hapota tiettyä paikkaa. Tuosta etukyykystä nyt en osaa sanoa.Mä en kyllä ymmärrä miten rive (jos nyt ei puhuta raa´asta rivestä) ja etukyykky olisi kevyempiä liikkeitä kuin takakyykky tai maastaveto?
Mä en kyllä ymmärrä miten rive (jos nyt ei puhuta raa´asta rivestä) ja etukyykky olisi kevyempiä liikkeitä kuin takakyykky tai maastaveto?