Et voi väittää ettetkö olis aika herkku!;)Voi vittu..:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et voi väittää ettetkö olis aika herkku!;)Voi vittu..:D
2000. posti!!!!
(eli toisin sanoen oon kirjoittanut 2000 postia bullshittiä)
Se on melko varmasti joku salainen agentti, ikinä ei kannata luottaa tuommoisiin!Hei kertokaa mulle viisaat tytöt ja pojat että mikä on;
taas treenejen jälkeen tuli sama nätti blondi vastaan kun viime viikollaki samaan aikaan ja samas kohas, kun kävelin parkkipaikalle. Viime viikolla se katto silmiin ja hymyili nätisti, nyt se moikkaski. Hei tunnenko mää sen, mikä on hei? :D

Hei kertokaa mulle viisaat tytöt ja pojat että mikä on;
taas treenejen jälkeen tuli sama nätti blondi vastaan kun viime viikollaki samaan aikaan ja samas kohas, kun kävelin parkkipaikalle. Viime viikolla se katto silmiin ja hymyili nätisti, nyt se moikkaski. Hei tunnenko mää sen, mikä on hei? :D

Siitä se monnari 2 lähtis jo hyvin liikkeelle. Voidaan tulla Japkon kanssa antamaan vinkkejä, kuinka EI TULE TOIMIA.Moikkaat takas![]()
Amen.... Ja niin alkoi uusi "tyttö monnarilta" -ketju![]()
Hei kertokaa mulle viisaat tytöt ja pojat että mikä on;

Lyö sitä
Mullekin hymyili tänään joku blondi muija. Tunsi varmaan yhteenkuuluvuutta tai jotain :D

Et ole ainoa joka on tollain sanonut....e: Dinho oli nopea :(

Näin hienoa miestä sinun on kuunneltava! :haart:Murentaja, vedä sitä ämmää vastapalloon ja karju sille jotain tyyliin "Helvetin stalkkeri! Ei tää oo mikään monnari!" ja potkaset vielä kylkeen, että tajuaa varmasti.
Ei tosta enää väärin voi päätellä, taidat olla aika epätoivoinen ;)Ei nyt tommosii. Se on niiiiiin nätti ja kultasen näkönen![]()
Sit vielä pitäis tietää kun heitti toi yks et menee kattoo vanhojentanssipukuu että tekstailisko sille että löytyks mitää, vai oliskohan se tyhmänkuulost? :D tänääki ku dancettii vanhojentanssiharkois nii juteltii, hymyiltii ja kateltii vaa toisiimme silmiin kokoajan <3
Kimsson, ei nyt tommosii. Se on niiiiiin nätti ja kultasen näkönen![]()
Sit vielä pitäis tietää kun heitti toi yks et menee kattoo vanhojentanssipukuu että tekstailisko sille että löytyks mitää, vai oliskohan se tyhmänkuulost? :D tänääki ku dancettii vanhojentanssiharkois nii juteltii, hymyiltii ja kateltii vaa toisiimme silmiin kokoajan <3
e. niin joo moikkasinha mää tota blondii, tosin vitun tyhmäst pikkusel viiveel ku soli menny jo ohi :DDDD