Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäisiköhän minun uudistua? Kuoriutua niin sanotusti ---> ottaa housut pois.

Noh, jos nyt välttämättä haluat murtaa kaikki mielikuvani Herculesmaisesta olemuksestasi :lol2:

Hah, Dinholes....

Täällä sitä vaan irstaillaan ilman minua! Senkin perrrvot. :haart:
Minun sietäisi rakentaa teistä sellainen yhdenmiehen glory hole, johon ei saisi tungettua edes pikkusormea. Siitä sitten mahtavin karjahteluin venyttämään juhlarööriä. Homot. :jahas:

2000. posti!!!!

(eli toisin sanoen oon kirjoittanut 2000 postia bullshittiä)

Iloiset onnittelut myös minun puoleltani! :dance2:

Congrats_Youve_Got_the_Gay.jpg

Hei kertokaa mulle viisaat tytöt ja pojat että mikä on;

taas treenejen jälkeen tuli sama nätti blondi vastaan kun viime viikollaki samaan aikaan ja samas kohas, kun kävelin parkkipaikalle. Viime viikolla se katto silmiin ja hymyili nätisti, nyt se moikkaski. Hei tunnenko mää sen, mikä on hei? :D

taas treenejen jälkeen tuli sama nätti blondi vastaan kun viime viikollaki samaan aikaan ja samas kohas, kun kävelin parkkipaikalle. Viime viikolla se katto silmiin ja hymyili nätisti, nyt se moikkaski. Hei tunnenko mää sen, mikä on hei? :D
Se on melko varmasti joku salainen agentti, ikinä ei kannata luottaa tuommoisiin! :eek:

Edit. Myös se mahdollisuus on aina olemassa, että hän on jonkin vieraan galaksin asukas, hakemassa informaatiota täällä Telluksella. Kannattaa varauksella suhtautua aina vieraisiin henkilöihin - etenkin nyt, kun tämä kyseinen tapauskin on näinkin outo...

Edit2. Foliohatut päähän - NYT! :wtf:

Moikkaat takas:rolleyes:

Lyö sitä :rolleyes:

Mullekin hymyili tänään joku blondi muija. Tunsi varmaan yhteenkuuluvuutta tai jotain :D

... Ja niin alkoi uusi "tyttö monnarilta" -ketju :rock:

e: Dinho oli nopea :(

Lyö sitä :rolleyes:

Mullekin hymyili tänään joku blondi muija. Tunsi varmaan yhteenkuuluvuutta tai jotain :D

Tulehan sieltä tuonne henkilökohtaiseen viestinlähetys-ohjelmaan...:rolleyes:

Joo'o, oikeesti rassaa tommonenhh ;D No ens viikol sit jos heittäis jotain nasevaa "hei tunnenks mä sut?"-kommenttia.

Mikä toi "tyttö monnarilta" -juttu on?

Murentaja, vedä sitä ämmää vastapalloon ja karju sille jotain tyyliin "Helvetin stalkkeri! Ei tää oo mikään monnari!" ja potkaset vielä kylkeen, että tajuaa varmasti.

Kimsson, ei nyt tommosii. Se on niiiiiin nätti ja kultasen näkönen :)

Sit vielä pitäis tietää kun heitti toi yks et menee kattoo vanhojentanssipukuu että tekstailisko sille että löytyks mitää, vai oliskohan se tyhmänkuulost? :D tänääki ku dancettii vanhojentanssiharkois nii juteltii, hymyiltii ja kateltii vaa toisiimme silmiin kokoajan <3

e. niin joo moikkasinha mää tota blondii, tosin vitun tyhmäst pikkusel viiveel ku soli menny jo ohi :DDDD

Ei nyt tommosii. Se on niiiiiin nätti ja kultasen näkönen :)

Sit vielä pitäis tietää kun heitti toi yks et menee kattoo vanhojentanssipukuu että tekstailisko sille että löytyks mitää, vai oliskohan se tyhmänkuulost? :D tänääki ku dancettii vanhojentanssiharkois nii juteltii, hymyiltii ja kateltii vaa toisiimme silmiin kokoajan <3
Ei tosta enää väärin voi päätellä, taidat olla aika epätoivoinen ;)

Kimsson, ei nyt tommosii. Se on niiiiiin nätti ja kultasen näkönen :)

e. niin joo moikkasinha mää tota blondii, tosin vitun tyhmäst pikkusel viiveel ku soli menny jo ohi :DDDD

Dodii :hyvä: Siitä se lähtee!!

Tyttö monnarilla?

Back
Ylös Bottom