Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiitos Byrdi :haart:

Onneksi olkoon, Alyssa! Sinä salaperäinen seireeni, sinä totuuden kaunis ja julkea puolestapuhuja, sinä arkielämän mykistävä afrodite, sinä juuri kukkansapuhjenneen naiseuden selkeä virtuoosi, sinä kaiken olevaisen itsenäisen sisällön vangitseva hehkeä keijukainen, sinä...

Anteeksi, olen vähän ottanut. Kaduttaa tämäkin viesti jo nyt.:D Mutta onnea silti.:)

Okei, tää oli aitoa wtf-kamaa :D

Onnittelut, tässä sulle...

THE-ABSOLUT-SPIRITS-ABSOLUT.jpg
Miten toi Dinho kerkee jokapaikkaan. On se vaan komee!:kuola:

Latasin Cheekin uusimman:dance: Löyty täältä ainakin yks jees biisi, ei ole liekeissä...

Dinhomo tuli paikalle. Kuinkas kuljeksii?

Mulla panee tosi hyvin, koska salakerho on päässyt taas vauhtiin!

Mitäs tänne? Kannattaako mun lukea kaikki paska mitä olette tänään tänne saaneet aikaiseksi?

Olen pahoillani, mutta samalla niin tosissani.;)

Ihanaa :D

Hei byrdi ja muut helsinkiläiset, mikä hotelli on siinä jossain sen vanhemman omppuhotellin lähellä?

Ihanaa :D

Hei byrdi ja muut helsinkiläiset, mikä hotelli on siinä jossain sen vanhemman omppuhotellin lähellä?

Niitä on muutama; Torni, Scandic Simonkenttä ainakin, noi kaksi näitte matkalla Omppuun ja pois.
Kui?

Niitä on muutama; Torni, Scandic Simonkenttä ainakin, noi kaksi näitte matkalla Omppuun ja pois.
Kui?

Joulukuussa on kaverin synttärit ja sen kaveri on töissä jossain hotellissa ihan omppuhotellin vieressä, saadaan sieltä huone henkilökuntahintaan ku mennään juhlimaan synttäreitä :)

Joulukuussa on kaverin synttärit ja sen kaveri on töissä jossain hotellissa ihan omppuhotellin vieressä, saadaan sieltä henkilökuntahintaan ku mennään juhlimaan synttäreitä :)

Korjasin ;)

Ihmisten avatarit ovat muuttuneet niin, ettei meinaa enää tunnistaa :(

Paitsi Dinhon :)

Mihinkäs Monnari-ketju on kadonnut? Joku saanut syytteen?

Back
Ylös Bottom