Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon sit stripparina, kun on perjantai. Perjantai on Men Only-ilta...

Kävin hakee kortin Hot Gymille, huomenna pääsee testaa =)
Tyttö lupas että saa perua mun asiakkuuden jos en tykkää<3

Kävin hakee kortin Hot Gymille, huomenna pääsee testaa =)
Tyttö lupas että saa perua mun asiakkuuden jos en tykkää<3

Miltäs paikka vaikutti, noin päällisin puolin?

Huh, helvetti. Nyt ansaitsisin kyllä jonkin pienimuotoisen pokaalin, pystin tai mitalin. Reilu kolmetuntinen taistelu ohi ikean lipaston kanssa, ja vihdoin tuo norsunluutorni on noussut koko komeuteensa!

onkin jo korkea aika potkaista se paskaks! :D
Lähinnä mieli tekisikin, helvetti. En muista koska on pitänyt joidenkin polttopuiden takia näin paljoa vaivaa nähdä.

Ja yksi pokaali minulle, kiitos:

Golf_Trophy.jpg

Jeah! Nyt on tiet raivattu huoltomiehelle pattereiden luokse. Saavat huomenna laittaa ne kuntoon, että toimivat talvella (täällä on nyt jo ihan jäätävän kylmä). Noloo myöntää, mutta hämis oli tehnyt verkkonsa yhteen nurkkaan. Joutu kyl käyttää siinä imuria apuna. :D

Koska on Women Only -ilta?

Naisille mä strippaan vaan privaatisti ja salaa, ettei pojat tiedä...
profiilissa on alastonkuvia frendeille...

;)

edit: nyt vaan kaverikyselyä :D

Käytin Kimsson tota samaa kuvaa yöketjussa joskus viime vuoden lopulla, mutten muista, että kenen sisään se piti työntää...
Noh, hyvä kuva kuitenkin....

Jeah! Nyt on tiet raivattu huoltomiehelle pattereiden luokse. Saavat huomenna laittaa ne kuntoon, että toimivat talvella (täällä on nyt jo ihan jäätävän kylmä). Noloo myöntää, mutta hämis oli tehnyt verkkonsa yhteen nurkkaan. Joutu kyl käyttää siinä imuria apuna. :D

Jeah! Nyt on tiet raivattu huoltomiehelle pesän luokse. Saavat huomenna laittaa sen kuntoon, että toimii talvella (siellä on nyt jo ihan jäätävän kylmä). Noloo myöntää, mutta hämis oli tehnyt verkkonsa nurkkaan. Joutu kyl käyttää siinä imuria apuna. :D

;)

naisille mä strippaan vaan privaatisti ja salaa, ettei pojat tiedä...
Profiilissa on alastonkuvia frendeille...

;)

edit: Nyt vaan kaverikyselyä :d

;)

e. :rolleyes: kiitti korjauksesta R

Nähdään sitten huomenna...................................................Nyt sänkyyn ;)

Ladies&Girls

Saanks määki, saanhan?! :dance:
Pitää miettiä.............. Osaatko jotain muuvsseja??
En vaan sitten tiedä että lisääntyisikö asiakkaat vai häviäisivätkö kaikki pois. Todennäköisesti tämä viimeinen vaihtoehto.
Jos perustat joskus sen baarin, niin mä lähen sun mukaan sinne hommiin!!:rock:
Usko pois, kyllä siellä lisäännytään. ;) Tietty lähet, palkanmaksu tapahtuu luonnossa.
Mä oon sit stripparina, kun on perjantai. Perjantai on Men Only-ilta...
Daa... Olet pahin "cock teaseri" jo nyt.
Koska on Women Only -ilta?
Ketä semmoset kiinnostaa? :lol2:
Niin, ketä??
Huh, helvetti. Nyt ansaitsisin kyllä jonkin pienimuotoisen pokaalin, pystin tai mitalin. Reilu kolmetuntinen taistelu ohi ikean lipaston kanssa, ja vihdoin tuo norsunluutorni on noussut koko komeuteensa!
Saat vähän käytetyn nahkaisen pokaalin.

Käytin Kimsson tota samaa kuvaa yöketjussa joskus viime vuoden lopulla, mutten muista, että kenen sisään se piti työntää...
Standeriin tietty...

Pieni on maailma, mutta onneksi rehellisen kokoinen pokaali.

Back
Ylös Bottom