Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haluasitteko, arvon Dinhomon, tutusta pokepalleroihini?
"My pokemans! Let me show you them."

Tekis mieli alkaa taas warrior dietille...

Pakkohan toi oli Kuuklettaa ku en oo aiemmin tutustunu kauheen tarkkaan.
Pelottavan kuulonen setti, olis kyl kiinnostavaa kokeilla jonkun aikaa :evil:

Lohta, paprika-kesäkurpitsa-herkkusieni-suikaleita ja jugurttia jälkkäriks :kuola:

voi vihnu... pitäs hankkii elämä. Oisko kellään tietoo mistä sais suht edullisesti....
Mä voisin ehdottaa vaihtokauppaa. En kyllä tiiä onko tää sen parempi, mutta ainakin molemmille tulis vähän vaihtelua..:rolleyes:

Mäkin voin vaihtaa. Tän päivän ohjelmassa olis n. 3-4h matikkaa, siivousta, kaupassa käynti, sali ja kahvittelua kaverin kanssa. Voin tehdä noista 2 viimeistä, muut ei oikein sytytä :(

Mä oon ihan poikki, pääsin duunista lähtemään vasta viideltä.....:zzzz:

Nyt ois nälkä - feed me.

Mulla ois tyhjä jääkaappi, kaaos kämpässä, vitutus, paska projekti töissä. Ei jaksas mennä kauppaan, vois ottaa kännit. Taas.

Pitää mennä purkamaan kiukkua salille. Nyt.

Mä oon ihan poikki, pääsin duunista lähtemään vasta viideltä.....:zzzz:

Nyt ois nälkä - feed me.
Voi sua raukkaa. Työnteko on ihan persiistä. Kannattaa lopettaa se kokonaan.:)
Mä oon taas tänään käyttäny tätä ylimäärästä aikaa siihen, että mietin mitä sitä isona tekis. En vieläkään oo kyllä keksiny.

Mulla vois olla jotain suuhunpantavaa - eat me.:haart:

Voi sua raukkaa. Työnteko on ihan persiistä. Kannattaa lopettaa se kokonaan.:)
Mä oon taas tänään käyttäny tätä ylimäärästä aikaa siihen, että mietin mitä sitä isona tekis. En vieläkään oo kyllä keksiny.

Mulla vois olla jotain suuhunpantavaa - eat me.:haart:

:haart:

Kyl mä ihan hyvin töitä voin tehä, mut en tossa lafkassa. :D Etsintä jatkuu...:whip:
Ja kyl mä tietty lopettaakin voisin, mutta pieni ongelma tulee jossain vaiheessa vastaan, kun pitäisi keksiä paalua ruokaan sun muuhun.

Eksä oo vieläkään päättäny sitä? :wtf: Sulle tulee kohta kiirus, koska et sä enää hirveesti tosta kasva. :D

e. sun ideaa hyväkskäyttäen taidanpa tehä munavoileipiä, lämpimänä ;)

Eksä oo vieläkään päättäny sitä? :wtf: Sulle tulee kohta kiirus, koska et sä enää hirveesti tosta kasva. :D
En oo päättäny kyl mitä sitä tekis, mutta joku oma firma olis kiva. Enää puuttuu vaan se loistava idea. Se aviomiespalvelu ei olis sellanen mitä jaksais loppuelämää tehä, niin ei siitä oo bisnekseks täysipäiväisesti. Ja kyllä mä kasvan mahan kohalta..:(

Saanks määki, saanhan?! :dance:

Juge tulee rippariks mun rantabaariin.
En vaan sitten tiedä että lisääntyisikö asiakkaat vai häviäisivätkö kaikki pois. Todennäköisesti tämä viimeinen vaihtoehto.
Jos perustat joskus sen baarin, niin mä lähen sun mukaan sinne hommiin!!:rock:

Back
Ylös Bottom