Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmm. Viides ilta putkeen keittoa. :kippis1:

En tajua miten pystyt tohon. Mä oon vetänyt henkilökohtaisen ennätyksen tässä viime aikoina, 8 päivän sisällä ollu juhlimassa 5 päivää... Nyt oon kyl ihan loppu.

Onneks on lomaa tää viikko :)

Viime yö tuli kyllä oltua ihan vitun sekasin. En kyllä juonut paljoa, kaikkea muuta sitten.
Heräsin jonkun random tyypin luota ja oma auto oli pihalla (????????). Eipä siinä.

Ens viikolla vois kyllä keskittyä tekemään sitä olennaista eli rahaa.

Prayer: Ihan hyvin :D koitas nyt hiukan rauhoittua.

VOI VITTU. Huomasin just ennen yliopistohakemuksen lähettämistä etten pysty ottamaan Cambridgesta kahta kurssia. Otin sitten toisen pois ja laitoin sen tilalle ekan hyvältä vaikuttavan yliopiston, University College of Londonin. En tietty kattonut sivuja sen tarkemmin, vasta nyt huomasin et UCL:n lakikurssia varten pitää tehdä LNAT (National Admissions Test for Law)! Tietty täällä Turussa ei ole test centeriä missä voisin tehdä sen ja ääääääh, menee niin monimutkaiseksi tämäkin. Ehkä jätän vaan sen testin tekemättä, UCL sinänsä ei hirveästi kiinnosta.

Ahdistaa huominen...vois tulla sopivasti kipeeksi :(

e: taidanpa yrittää nukkumista, toivottavasti uni tulee

Öitä orkideani! :haart:

Sori, en lyö ensi kerralla niin kovaa.
Hyvä tietää. Ei tällainen heikko ja avuton ihmislapsi kestä kauheaa höykytystä. Paikat menevät rikki.:(

Mä en oo muistaakseni tänään harrastanu edes omaa kivaa. Pitäisköhän korjata tilanne?:rolleyes:

Hyvää iltaa herrasväki.

Taas valvottaa, ei ole todellista eilisen (ja tämänpäiväisen) jälkeen.

Kuinka kauan keitetyt munat säilyy syötävinä?

Ja nyt tähän ei nyt mitään vastausta, että niin kauan kuin olet syönyt ne..:D

Back
Ylös Bottom