Täällä vietetään krapulasynttäriä...huoh.
Onnittelut! (synttäreistä myös ;))
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä vietetään krapulasynttäriä...huoh.
Oikein, siitä tietää, että on ottanut tarpeeksi, kun ei enää saa säilytyspakettia auki!Risteilyt meni tosi hyvin, paitsi että Funkkeli passitti mut nukkuun puolen yön jälkeen vähän selviytymään. En saanu lonkero tölkkiä edes auki :jahas:
Miten mua yritit tavoittaa? Yritin soittaa sulle perjantaina joskus illalla, mutta en saanut herraa kiinni.
TackarOnnittelut! (synttäreistä myös ;))

Koitinkin soittaa. Sit kun et vastannut niin Leni soitti sulle ja sitten vastasit? Kumma juttu.Oikein, siitä tietää, että on ottanut tarpeeksi, kun ei enää saa säilytyspakettia auki!
Lenikin väitti, että koitit soittaa mulle perjantaina. Ei ole kyllä mun luuriin asti se puhelu koskaan osunut. :/ Koitin sitten kysellä kaikilta eilen sun numeroas, että olis selvitelty minne johtaja oli kadonnut, ja sen jälkeen juotettu uuteen kadotukseen.
Voisitko harkita pakkaavasi työväkeä pakkislounasboksiin?Pakkasin työväät hienoon pakkislounasboksiin. Ihan pikkasen jänskättää kyllä
E. oisko vaikka työeväät..
Jep, Lenille vastasin kyllä (tietenkin :haartKoitinkin soittaa. Sit kun et vastannut niin Leni soitti sulle ja sitten vastasit? Kumma juttu.
Etkös itekkin ollut risteilyllä perjantaina?
, mutta sun puhelu ei ole kyllä tullut perillekään asti. Olin to-pe laivalla ja siitä sitten maakrapuna menossa.Höh, no pitää yrittää soittaa joku toinen kerta.Jep, Lenille vastasin kyllä (tietenkin :haart, mutta sun puhelu ei ole kyllä tullut perillekään asti. Olin to-pe laivalla ja siitä sitten maakrapuna menossa.
Voisitko harkita pakkaavasi työväkeä pakkislounasboksiin?
Työväenluokalle pakkislounasbokseja!
Itseäkin jännittäisi, hyvin se menee.
Onks kaikki muka potemassa jonkisorttista darraa tänään?