Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanotaan että tämä on sellainen kolmen vuoden sisällä toteutettava juttu.
Siinä tapauksessa voin hyvinkin olla mukana. Ärsyttää kun oon matkaillut niin vähän, vaikka olis ollut monesti mahdollisuus lähteä matkaan suht pienelläkin budjetilla. En oo oikein osannut arvostaa matkustelua ennen.

Pidetään vaan. Jaetaan sitten jotain vuoronumeroita, että kuka saa vedellä ketäkin pitkin korvia. Mä haluun kyllä olla silti eka joka pääsee telomaan viattomia nakkisasiakkaita.:dance:

Tai jokainen saa valita yhen ryhmän mitä kohtaan kanavoi päättömän raivonsa, oli se sitten etninen tai mikä tahansa.. :rolleyes:
Ja huomenna reissuun naama turvoksissa :D

Kait te muitakin vetelyyn löyhästi liittyviä palveluita sitten siellä kiskalla tarjoatta? :whip:
Tule ihmeessä katsomaan ja kokemaan mitä tapahtuu. Henkilökohtaisesti voin luvata, että saat maidot pitkin poskia ja sinappi roiskuu tuubista. Keitetty makkara voi myös kadota luukkuun useita kertoja.Mä oon niiiin sairas..

Pojilla on kivaa puuhasteltavaa perjantai-illalle ...:rolleyes:

Tai jokainen saa valita yhen ryhmän mitä kohtaan kanavoi päättömän raivonsa, oli se sitten etninen tai mikä tahansa.. :rolleyes:
Ja huomenna reissuun naama turvoksissa :D
Mitä isompi ryhmä kyseessä, niin sitä enemmän saa pisteitä.
Muutama kolhu naamarissahan vain kaunistaa miestä. Joten ei pienistä osumista oteta lukua..;)

e. Haluutko Byrdis mukaan? Voit sitten suojella meitä jos meinataan saada pahasti turpaan.:)

Muutama kolhu naamarissahan vain kaunistaa miestä. Joten ei pienistä osumista oteta lukua..;)

e. Haluutko Byrdis mukaan? Voit sitten suojella meitä jos meinataan saada pahasti turpaan.:)

Jos te otatte mailat, niin mä tuon ketjut...:eek:

Tule ihmeessä katsomaan ja kokemaan mitä tapahtuu. Henkilökohtaisesti voin luvata, että saat maidot pitkin poskia ja sinappi roiskuu tuubista. Keitetty makkara voi myös kadota luukkuun useita kertoja.Mä oon niiiin sairas..

Noita palveluita se tiskin takana seisova mörököllikin ois voinu tarjota! Teidän täytyy selkeästi laajentaa tarjontaa... Mutta plussaa tuosta myyntipuheesta!

Toi on kyl totta. Tai sit semmonen kaikki kaikkia vastaan :D

Jos te otatte mailat, niin mä tuon ketjut...:eek:
Ja mä otan vaaleanpunaiset karvakäsiraudat ilman avaimia sekä nahkakypärän.:evil:

Nyt tää taas häipyy jotta voi tulla hyvillä mielin takaisin. Käyn samalla valmistelemassa nakkikioskia illan koitoksiin.

Hep!

(Viive ~10 minuuttia.)

Paistettuja muikkuja ja väljähtänyttä olutta. Olutta sais kyllä myydä pienemmissä törpöissä kun 0,33l, kerkee väljähtyä aina itellä.

Intersportin myyjä nauro mulle tänää ku ostin pinkit sukat ja pinkit salihanskat :( Yritin selittää et kyllähän niiden täytyy sopia yhteen mut ei se tainnu tajuta :D

Älkää muuten ikinä yhdistäkö sinappisilliä ja rahkaa. Siitä tulee jotain TOSI pahaa.

Intersportin myyjä nauro mulle tänää ku ostin pinkit sukat ja pinkit salihanskat :( Yritin selittää et kyllähän niiden täytyy sopia yhteen mut ei se tainnu tajuta :D

Älkää muuten ikinä yhdistäkö sinappisilliä ja rahkaa. Siitä tulee jotain TOSI pahaa.

Aika reilu myyjä ku nauraa alkaa. :D Mitä se niille myyjille kuuluu mitä asiakas ostaa, etenkin kun kyse on niin pienestä kun sukat ja salihanskat. Ja jos joku haluu et ne mätsää, niin tarjois vielä lisäks samanväristä palkkaripulloo....:lol2: lisämyyntiä palvelutilanteessa. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom